Motor voor Woon Werk of niet ?

Ik rij op dit moment woon-werk (14 km heen en 14 km terug), omdat ik werk...
Normaal studeer ik en dan ga ik op de fiets.

Ik rij wel zo'n beetje elk weekend naar Ede, dus 114 km over de snelweg vanaf Delft. Dat is saai en vervelend en zeker op mijn 400 niet optimaal. Maar ja, daar kun je wel beter rijden in het weekend!
 
Ik heb de motor puur voor de fun(factor).

Bijna 25 kilometer heen terug naar het werk, dus ik ga op de fiets omdat ik anders geen beweging krijg.
 
ik heb gestemd op @Wat is de afstand Woon-werk-woon verkeer die je per dag op de motor rijdt?@ enige keuze nameluk.
Ik ga lekker met het blik naar m`n werk, want ik cross het halve land door van klantje naar klantje.
Motor is puur voor de avondjes/weekendjes
 
Ik rij iedere dag met de motor weer of geen weer 8-) 25km heen 25km terug.

En de weekende toertjes met het meisje *D

En de vakantie 19-7-02 naar Kroatie met meisje, meisje op eigen motor GSF600S en ik met GSX1400.

Motor in de winter GS850G (ook te zien in oude blikken)
 
Ik woon in santpoort en werk in zandvoort.
Ik ben taxichauffeur en zit de hele dag in koekblik,en ben blij als ik voor en na mijn werk even uitwaai.
Voor woon werk verkeer gebruik ik mijn katana.
Mijn route gaat over allemaal bochtige wegen,en ik vermaak mij prima. *D
 
Ik woon in santpoort en werk in zandvoort.
Ik ben taxichauffeur en zit de hele dag in koekblik,en ben blij als ik voor en na mijn werk even uitwaai.
Voor woon werk verkeer gebruik ik mijn katana.
Mijn route gaat over allemaal bochtige wegen,en ik vermaak mij prima. *D

Wat is precies een VFR 750 katana :?
 
Ik rij woon-school wel altijd met de motor, heb niet eens een trapfiets maar die komt er wel binnenkort weer (18 jaar en bierbuik lijkt me ook niet echt wat ;) )
Is iets van 15 km rijden, erg leuk weggetje om met de motor te rijden maar die koekblikken rijden altijd in de weg :(

Bus ik klote want dat duurt zo ongeveer 3x zo lang (gigantische omweg), trein is helemaal geen optie want de aansluiting met de bus is erg slecht (trein rijdt meestal net weg als bus aankomt).

Ik ga lekker op de motor, als ik koekblik had (= rijbewijs) zou ik niet met blik gaan, parkeren is nl erg lastig en dat is weer een groot voordeel van motorrrijden.

Wel klote om de hele dag op kisten te lopen (die ik ook als werkschoenen gebruik en er helemaal niet meer uitzien), en vaak laat ik de motorbroek maar aan, lekker zweten.
 
Ik kan vaak gebruik maken van de dienstauto, maar als die niet beschikbaar is dan probeer ik zo veel mogelijk met de motor te gaan, afhankelijk van de lokatie waar ik moet zijn is dit 35 km enkele reis of 100km enkele reis.

Bij slecht weer wijk ik toch uit naar de auto.. tja watje he })
 
ik rijd 100 km per dag woonwerk.

oftewel omgerekend per jaar zo n 25.000km woonwerk op de motor....
 
Terug
Bovenaan Onderaan