Motor Vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.
7 jul 2006
15
0
Omdat ik wel erg nieuw bent met motors dacht ik dat ik mijn vragen liever hier kan stellen.

Om heel eerlijk te zeggen heeft een motor mij nooit geboeit tot ik laatst een super mooi motor zag rijden met 4 uitlaten :9~ (was eigenlijk 2 uitlaten met 4 "gaten") sindsdien wil ik een motor hebben.

alleen nu is de vraag. wat moet je allemaal weten over de motor. is een motor duurder dan een wagen (rijd nu zelf mercedes), moet je ook gewoon examen doen bij de cbr of kan dat ergens anders?

En ik heb gezien dat er veel verschillende motors zijn er? zelf vindt ik de vorm van de dodge tomahawk mooi (devorm niet de design) wat kunnen jullie mij aanraden of tenminste laten zien wat voor motors in de richting zitten van de dodge tomahawk (en het liefst met 4 uitlaten.) :9~
 
Omdat ik wel erg nieuw bent met motors dacht ik dat ik mijn vragen liever hier kan stellen.

Om heel eerlijk te zeggen heeft een motor mij nooit geboeit tot ik laatst een super mooi motor zag rijden met 4 uitlaten :9~ (was eigenlijk 2 uitlaten met 4 "gaten") sindsdien wil ik een motor hebben.

alleen nu is de vraag. wat moet je allemaal weten over de motor. is een motor duurder dan een wagen (rijd nu zelf mercedes), moet je ook gewoon examen doen bij de cbr of kan dat ergens anders?

En ik heb gezien dat er veel verschillende motors zijn er? zelf vindt ik de vorm van de dodge tomahawk mooi (devorm niet de design) wat kunnen jullie mij aanraden of tenminste laten zien wat voor motors in de richting zitten van de dodge tomahawk (en het liefst met 4 uitlaten.) :9~


Ik heb trouwens gewoon mn rijbewijs moeten halen. Maar ja ik heb dan ook geen benz dus ik weet niet of je dan vrijstelling hebt. En de dodge tomahawk is wel een erg snelle kruiwagen qua design dan. })
 
dit is mijn wagen

niet een nieuw of mooi wagen. maar vraag me wel af wat het verschil is kwa verzekering. ik heb namelijk van iemand gehoord dat het duurder is dan een wagen. maar wat is duurder? :?
 
Laatst bewerkt:
dit is mijn wagen

http://jaysmith2000.ipbhost.com/uploads/post-8-1144881455.jpg ((Afbeelding))

niet een nieuw of mooi wagen. maar vraag me wel af wat het verschil is kwa verzekering. ik heb namelijk van iemand gehoord dat het duurder is dan een wagen. maar wat is duurder? :?
Hangt ook van de motor af die je koopt en hoe oud je bent en of je je no claim kan meenemen naar de motorpolis. Een auto is bij mij duurder in de verzekering.

Autotje ziet er zo iig netjes uit
 
- Ga naar een rijschool
- Neem lessen
- Haal je theorie
- Haal je bijzondere verrichtingen
- Haal je verkeersdeelname
- Kijk wat je een leuke motor vind
- Koop een eenvoudige motor om op te beginnen
- Koop goede kleding
- Verzekering is veelal goedkoper voor een motor
- Wegenbelasting is te verwaarlozen
- Geniet van de vrijheid die een motor bied
- Doe ervaring op
 
dit is mijn wagen

http://jaysmith2000.ipbhost.com/uploads/post-8-1144881455.jpg ((Afbeelding))

niet een nieuw of mooi wagen. maar vraag me wel af wat het verschil is kwa verzekering. ik heb namelijk van iemand gehoord dat het duurder is dan een wagen. maar wat is duurder? :?

Verschilt per motor, maar als nieuwe bestuurder zul je het volle pond moeten betalen. Op www.unive.nl kun je checken hoeveel je moet betalen, dit is gelijk ook vaak een goedkope verzekering.
 
- Ga naar een rijschool
- Neem lessen
- Haal je theorie
- Haal je bijzondere verrichtingen
- Haal je verkeersdeelname
- Kijk wat je een leuke motor vind
- Koop een eenvoudige motor om op te beginnen
- Koop goede kleding
- Verzekering is veelal goedkoper voor een motor
- Wegenbelasting is te verwaarlozen
- Geniet van de vrijheid die een motor bied
- Doe ervaring op

dank je. :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan