Motor(vriendelijke) camping in de Eifel

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.368
172
Veghel
Ben voor de motorclub op zoek naar een camping in de Eifel, waar we met een motorclub welkom zijn.
Ivm met de afstand liefst in de lichte cirkel op het kaartje. Iemand suggesties?

Alvast bedankt!

full
 
Joris, bij de Ruhrsee weet ik er zowiezo twee, in het plaatsje Heimbach. Weet alleen ff geen namen, maar dat wil ik wel opzoeken...

Mzzl :)

Graag!

Heimbach ligt op 180 km van Veghel, goede afstand voor een clubweekend :)

Voor de duidelijkheid: we zoeken een camping waar je ook na 12 uur nog gezellig buiten mag blijven zitten. Niet dat je om 11 uur al de vraag krijgt of je je gesprek ergens anders voort wilt zetten. :(
 
'k weet dat het niet in je cikeltje ligt maar de Camping an der Nürbugring moet toch zeker het overwegen waard zijn (zeker voor een motorclub).
Deze camping ligt echt op 3cm afstand van het F1 cicuit en dus ook niet zo ver van de Nordschleife<--tip.
Ik ben er dit jaar nog geweest tijdens mijn bezoek aan de ring, toppie camping hoor schoon, veel plek en gezellig(zo'n beetje iedereen die daar rond loopt is raceminded).
 
bij die ik eerder heb gepost kan je wel tot 5 uur blijven bier drinken als je wilt, en eventueel hebben ze ook slaapzalen.
 
bij die ik eerder heb gepost kan je wel tot 5 uur blijven bier drinken als je wilt, en eventueel hebben ze ook slaapzalen.
..wat je zegt van dat drinken klopt :9 , maar die slaapzalen zijn minder :( ...allemaal stapelbedden :? Nou wil je waarschijnlijk toch niet naast je motormaatje liggen :z , maar bij ons in de club zijn nogal wat stelletjes, eh..mannetje&vrouwtje ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan