motor waarde ivm nieuwe model op komst

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.411
18
Gezien mijn trots is gejat en hij niet is terug gevonden en vandaag de 20 dagen wachttijd om zijn (verzekerings agent zei dat het beter is dat ze hem niet terug vinden maarja.. ergens stiekem toch hoop.. ) zal er komende weken wel geld op mijn rekening komen..

Heb her en der wat proef gezeten en gekeken en gedaan maar even een stel dat..




Stel dat je een GSXR1000 K5 of K6 ziet staan voor een aardig bedrag, opties, lage km stand etc.. Echter nu komt het compleet nieuwe model uit de K7, hoeveel verwacht JIJ dat de K5/K6 zal gaan zakken in prijs de komende 4 a 5 maanden ? (ik kijk evt. ook in duitsland)


Bedoel de particuliere handel is erg slapjes. De oude gsxr's 1000 van 2002 etc. staan met bakken te koop voor prijzen waar je ook een 750 voor koopt..
 
Gezien mijn trots is gejat en hij niet is terug gevonden en vandaag de 20 dagen wachttijd om zijn (verzekerings agent zei dat het beter is dat ze hem niet terug vinden maarja.. ergens stiekem toch hoop.. ) zal er komende weken wel geld op mijn rekening komen..

Heb her en der wat proef gezeten en gekeken en gedaan maar even een stel dat..




Stel dat je een GSXR1000 K5 of K6 ziet staan voor een aardig bedrag, opties, lage km stand etc.. Echter nu komt het compleet nieuwe model uit de K7, hoeveel verwacht JIJ dat de K5/K6 zal gaan zakken in prijs de komende 4 a 5 maanden ? (ik kijk evt. ook in duitsland)


Bedoel de particuliere handel is erg slapjes. De oude gsxr's 1000 van 2002 etc. staan met bakken te koop voor prijzen waar je ook een 750 voor koopt..

He Capo ;) Ik schat in, dat vooralsnog die prijs niet zal gaan zakken. Dit effect treed pas op als de eerste 2e handjes nieuw model op de markt komen.

iig succes met de afhandeling van je schade.
 
Long time no see Fore :)

Ja dat zou best kunnen idd dat het zolang duurd.. dan is het wel het slechte wat ik nu kan kopen gezien hij dus na een jaar geheid een val naar beneden maakt kwa waarde en dus niet echt waarde vast is.

Achja toch een bmw of een honda kopen dan.. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan