Ik heb een leuke Suzuki GSX400, een oudje uit '85. Hij start prima, niks aan de hand. Loopt lekker stationair op 1000 toeren.
Als ik dan een tijdje rijdt, en hij is lekker warm, dan draait hij stationair heel veel toeren (> 3000). Hij giert als een gek zullen we maar zeggen. Ik laat dan in stilstand de koppeling wat opkomen (als ik bij een stoplicht stilsta ofzo) en dan zakt hij wel aardig in. Het is anders te asociaal .... Maar hij zakt dan niet verder dan 2000 toeren trouwens. Zet ik hem in zijn vrij, dan loopt het toerental als vanzelf weer op tot weet ik veel hoe hoog.
Wat kan dit volgens jullie zijn? Ik hoorde de vorige eigenaar iets zeggen over de inlaatrubbers?
Als ik dan een tijdje rijdt, en hij is lekker warm, dan draait hij stationair heel veel toeren (> 3000). Hij giert als een gek zullen we maar zeggen. Ik laat dan in stilstand de koppeling wat opkomen (als ik bij een stoplicht stilsta ofzo) en dan zakt hij wel aardig in. Het is anders te asociaal .... Maar hij zakt dan niet verder dan 2000 toeren trouwens. Zet ik hem in zijn vrij, dan loopt het toerental als vanzelf weer op tot weet ik veel hoe hoog.
Wat kan dit volgens jullie zijn? Ik hoorde de vorige eigenaar iets zeggen over de inlaatrubbers?
Laatst bewerkt: