Motor weekend Gran Canaria op de Honda NC750X

jort17

Die hard MF'er
20 feb 2006
614
1.124
Breda
Beste mf-ers

Momenteel ben ik op het Spaanse eiland Grand Canaria.
Voor het komende weekend heb ik een motor gehuurd om het eiland te verkennen.

Ik ging naar het verhuur bedrijf met intentie om een KTM 390 Duke te huren. Ik heb dat altijd al een leuke motor gevonden maar ik had er nog nooit op gereden.
Bij het verhuur bedrijf aangekomen stonden er een 10 tal motoren om uit te kiezen.

KTM 390 Duke.jpg
KTM_390 adventure.jpg


Na het proef zitten op de KTM 390 Duke was ik eigenlijk niet echt enthousiast, het zadel was hard en het stuur zat naar mijn zin te dicht bij.
Dan maar wat andere motoren proberen een KTM 390 Adventure dan, deze zat al beter maar nog steeds een hard zadel.

Een Yamaha XSR 700 of een Aprilia Shiver 900, deze zaten allebei wel goed.
Of toch meer offroad style op een Honda NC 750 X of CB 500 X.

Aprilia SHiver.jpg
Yamaha-XSR700-01-1100x470.jpg


Al deze motoren zaten wel lekker. Maar omdat ik thuis toch al op een Ducati Monster 796 rij en een naked bike niet echt op bij het eiland Gran Canaria vind passen heb ik gekozen voor de Honda NC 750 X.

17.jpg


De Motor was gereserveerd nu snel terug naar het hotel om de auto terug te brengen en mijn helm op te halen. En een uurtje later ging ik er vandoor op de NC 750 X
Aangezien het al ruim na 6en is eerst even snel een pizza naar binnen werken en daarna nog een stukje rijden.

WhatsApp Image 2021-05-14 at 21.49.17.jpeg


Tijden het eten van een heerlijke Spaanse pizza Hawai met ananas en banaan even snel research gedaan naar diverse motor apps en ik ga de komende dagen de app Calimoto uit proberen. Op mijn motor thuis heb ik een tomtom Rider 400 met ondertussen alweer verouderede kaarten maar toch bevalt die mij prima. Maar ik ben ook erg nieuwsgierig naar wat de Calimoto app.

Snel een account aangemaakt en de app kwam binnen 1 minuut al met een route van 277 km en 5 uur en 13 min. Deze route gaan we morgen maar eens rijden.

WhatsApp Image 2021-05-14 at 21.43.11.jpeg


De motor is uitgerust met een Kewig telefoon houder met draadloze oplaad functie. Ook hier had ik nog geen ervaring mee, maar ik moet zeggen dat de telefoon er stevig inzit. Opladen doet de lader pas als je de schakelaar van de lader omzet, deze zit verstopt aan de achterkant.

WhatsApp Image 2021-05-14 at 21.50.37.jpeg


Eerst even een kort stukje naar het noordelijkste puntje van het eiland Las Coloradas om alvast een beetje aan de motor te kunnen wennen.
Daar aangekomen een prachtig uitzicht over de Atlantische Oceaan.

13.jpg


6.jpg


Nu terug naar het hotel en morgen gaan we vroeg aan de rit beginnen.
Leuk weetje op Gran Canaria heb je speciale motor parkeer plekken in bijna iedere straat, dit zouden ze in Nederland ook moeten doen.

2.jpg


Morgen deel 2, dan zal ik jullie ook vertellen wat ik van de Honda NC 750 X vind.
 

Bijlagen

  • KTM_390 adventure.jpg
    KTM_390 adventure.jpg
    163,9 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:
Gaaf! Op YouTube staan trouwens ook wat filmpjes van vlogger “Motorcycle Adventures” op Gran Canaria. Misschien voor jou nog leuke routes. Ik vond zelf het binnenland erg mooi.

Klein tipje: plaats de volgende keer het slot tegen de rem aan. Als je het touwtje vergeet maakt je wiel in ieder geval niet zo’n hele grote slag voordat je wellicht onderuit gaat.

Have fun!
 
Gaaf! Op YouTube staan trouwens ook wat filmpjes van vlogger “Motorcycle Adventures” op Gran Canaria. Misschien voor jou nog leuke routes. Ik vond zelf het binnenland erg mooi.

Klein tipje: plaats de volgende keer het slot tegen de rem aan. Als je het touwtje vergeet maakt je wiel in ieder geval niet zo’n hele grote slag voordat je wellicht onderuit gaat.

Have fun!
Kijk goeie tips daar hebben we wat aan 👍
 
Vergeet het binnenland niet, ik kan je de LP4 (weg die van oost naar West loopt) absoluut aanraden. Zeker op de motor. Kan je ook nog die internationale telescoop bezoeken.
En je komt voorbij de bananenplantages.
Jep, die kust route is mooi, maar die bergroute was het 20 jaar terug helemaal.
Gaat die glimlach die je al hebt helemaal van oor tot oor reiken. Tussen (): neem een fles water of 2 mee.
 
Hey internet azijn zeiker je hoeft niet altijd je mening te delen. Je kunt ook gewoon door scrollen naar het volgende topic.

Dan blijft het forum veel gezelliger.
Azijn zeiker? Ben gewoon benieuwd wat je bedoelt met "vind een naked bike niet echt op bij het eiland Gran Canaria vind passen".
Reactie was misschien wat kort...
 
Azijn zeiker? Ben gewoon benieuwd wat je bedoelt met "vind een naked bike niet echt op bij het eiland Gran Canaria vind passen".
Reactie was misschien wat kort...
Sorry, dat krijg je als je maar een emoticon gebruikt.

Ik bedoel daarmee dat je op Gran Canaria ook kog wel eens weggetjes met gravel of zand tegen kunt komen zoals deze.

20210515_123535.jpg
 
Vanochtend vroeg opgestaan en mijn motor kleding aan getrokken. Snel een ontbijtje in het hotel en op weg.

In the riding game zag ik dat ze opzoek waren naar een foto van je motor op de brug van een kasteel, aangezien er een kasteel naast het hotel zat hier eerst maar even naartoe gereden. Helaas kon ik geen foto maken van mijn motor op de brug van een kasteel wel ervoor maar dat telde niet.

Nu op pad!
Hier in Las Palmas zit een Royal Enfield dealer, en aangezien ik wel nieuwsgierig ben naar de nieuwe Meteor eerst hier maar eens naartoe gereden. Daar aangekomen waren ze dicht “op Zaterdag”. Maakt opzich niet uit het lag toch op mijn route de stad uit. Vanaf hier heb ik de Calimoto app aangezet om Gran Canaria te ontdekken.

Las Palmas is doordeweeks een drukke stad, veel éénrichtingsverkeer. Veel onlogische kruispunten en nog veel meer stoplichten. Maar op Zaterdag is het een stuk rustiger en binnen een kwartiertje was ik dan ook de stad uit op pad naar de duizenden bochten die er vandaag nog aankomen.

20210515_170121.jpg


Werkelijk waar zodra je Las palmas uit bent en op de secundaire wegen zit kom je bijna geen recht stuk asfalt meer tegen.

Het eerste dorpje waar ik een korte stop heb gemaakt heette …. Tja hoe heete het ook alweer (even in de route historie kijken, Aguiimes). Het was een dorp vol met beelden en met een mooie kerk. Ook hier waren op zaterdag de restaurantjes gesloten dus iets drinken zat er niet in.

20210515_094859.jpg


Nu ging de weg meer het binnenland in, ik moet jullie eerlijk zeggen dat de binnenlanden van Gran Canaria leuker zijn als de meeste kust routes.

Zeker een aanrader is de weg GC 550 welke overgaat in de GC 65 en daarna de GC 60, hier kwam ik gelukkig niet veel later een bakker tegen met heerlijke koffie en een spaans bladerdeeg broodje, de bakker vertelde mij dat het met patatas gevuld was, hoewel ik dat er niet in kon thuis brengen smaakte het best goed.

20210515_103917.jpg


In dit zelfde dorpje gelijk nog even getankt. Leuk weetje, de Honda NC 750X heeft de tank achterin zitten de tankdop zit verstopt onder de buddy seat. Euro 95 kost € 1,05 😊

20210515_160621.jpg


De GC 60 loopt dwars door twee steile berg ketens, veel bochten, en mooie vergezichten. Halverwege kom je één mooi uitkijk punt tegen. Voor de zoveelste keer stoppen om van het uitzicht te genieten maar dan ook weer snel door want we zijn nog maar halverwege de rit.

WhatsApp Image 2021-05-15 at 23.26.02.jpeg


De Calimoto app had de route op 5 uur en 13 minuten staan. In werkelijkheid doe je er veel langer over doordat je toch regelmatig stopt maar ook omdat je lang niet overal de toegestane snelheid kan rijden.

Via deze weg rijden door naar het zuiden richting Playa del Ingles. Van hieruit een stukje kustweg. Richting het westen en dan weer de binnen landen in. De GC 505 weer terug naar het noorden deze weg begint licht glooiend waardoor je het tempo er goed in kunt houden.

Echter op den duur veranderd deze weg in een smalle bergweg met veel losliggend grind en maar amper genoeg ruimte om tegenliggers te passeren. Gelukkig is het hier heerlijk rustig en kom ik op één groepje motor rijders en een knappe Señorita op de racefiets niemand tegen.

20210515_123522.jpg


Even stoppen om van het wederom prachtige uitzicht te genieten. Je hoort hier niks anders dan het geritsel van bladeren en hier en daar een verdwaalde krekel. En ken je dat, die geur van dennebomen in combinatie met droge warme lucht, dat is pas echt ontspannen. :)

20210515_123502.jpg


Niet veel verder op maar even tijd maken om wat te eten bij Restaurante “Las Canadas” Grill – Museo. Eerst maar eens wat eten besteld. Gerilde kip met friet groente en rijst, 2 koffie en en halve liter water. Wat kost dat in Spanje € 10,50 dan smaakt het mij als Hollander toch lekkerder.

20210515_141644.jpg


Even snel een bezoek aan het toilet, en omdat het gratis ook nog door het Museum gelopen. Nou ja museum kun je het niet echt noemen. Een klein huisje van 2 verdiepingen met de oude rommel die wij bij opa en oma op zolder vinden. Type machines, een paar oude radio’s en werktuigen, wat oude spaanse kranten en een oude brommer, dat was dan ook meteen het hoogte punt.

20210515_141144.jpg


Met volle buik weer richting het noorden waar de beruchte GC 200 begint, dit is een weg langs de Noord kust van het eiland omdat er vandaag ook een stevige wind uit het noorden stond had ik veel last van de windvlagen die na iedere bocht weer uit een andere richting komt. Wel specaculaire golven die op de kust kapot slaan en dus zeker de moeite waard.

20210515_142126.jpg


Onderweg nog opzoek gegaan naar een visstijger wederom voor de riding game, ook deze keer geen succes. Wel een mooie vuurtoren tegen gekomen de Punta Sardina Lighthouse welke geboud is in 1891. Hier voor zover dat gaat me de NC 750 X wat offroad gereden. Ik moet zeggen dat de motor zich goed hield op het grind. De tractie control grijpt direct in als je weg slipt en deze word pas gedeactiveerd als je even gas terug laat. Zet je de tractie control helemaal uit dan kun je lekker met spinnen banden stof wolken trekken. Voor mij is het de eerste keer dat ik op een motor met tractie control rijd maar ik kan me voorstellen dat die met regenachtig weer wel goed van pas kan komen.

20210515_160521.jpg


Nog één de-tour het binnen land in voordat we terug keren naar Las Palmas. Aangekomen in het stadje Arucas, Ook hier weer een prachtige kerk midden in het stadje, En daar rechttegen over een coctail bar :).

20210515_171345.jpg


Dus zoals we gewend zijn in Nederland zet ik de motor naast het terras neer en ik bestel een verse Pina Colada, Voor zover het gaat praat ik met de eigenaar van het cafe, maar veel meer als A Ollande Johan Cruijff, kwam er niet uit de beste man. Mijn coctail was nog niet klaar of er stopte 2 agenten van de Policia Civil wijzend naar mijn motor. Ook deze agenten spraken geen Engels en ze gebaarde maar wat en reden door. Dus ik de motor netjes tegen de gevel aan gezet zodat deze niet meer midden op de stoep stond.

Ik krijg mijn Pina Coloda en wil er aan beginnen, maar dan word de rust weer verstoord door meneer agent die een blokje om was gereden en nu met zijn bonnen boekje richting mijn motor loopt. Ik probeer nog met de man in gesprek te komen en vraag waar ik dan wel mag parkeren, hij zegt dat hij dat ook niet weet maar in ieder geval 'niet hier''. Ik zeg dat ik ga betalen en dat ik dan weg ga. Ik krijg 1 minuut van hem. Ik vraag aan de barvrouw hoeveel het kost € 3,50 ik geef snel €5,- drink de halve cocktail op en ga er weer vandoor.

20210515_172019.jpg


Wat ben je toch zielige als agent in een dorpje met 30.000 inwoners om dan een toerist op de motor wil bekeuren. En als het nou stik druk was op straat, of als de motor echt in de weg stond. Nee hoor de stoep was minsten 2,5m breed en in was de enigste op dat terras. Je helpt in ieder geval de lokale Horeca er niet mee.

Snel terug naar het hotel en morgen nog een dagje, dan ga ik me meer richten op het binnenland.

Vandaag 284 km gereden in 8 uur tijd (ruim 10 uur met all stops en pauzes)

WhatsApp Image 2021-05-15 at 23.29.16.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Ook bij mij komt er opnieuw heel wat boven drijven. Leuk om te zien hoe je ervan geniet. En leuk geschreven ook. Ben benieuwd naar de volgende rit. Top. :]
 
Leuk geschreven!!! Gave foto's. Kan je nog iets vermelden over hoe jij de Honda vindt rijden (laagtoerig blok toch?), bijvoorbeeld in vergelijk met jouw motor thuis?.
 
Vanochtend was ik alweer vroeg wakker, en na een klein ontbijt zat ik om kwart voor 8 alweer op de motor. Het was heerlijk rustig in Las Palmas en met 10 min was ik dan ook de stad al weer uit.

Vandaag wil ik me meer gaan richten op de routes in het binnenland. Het eerste stuk van de route was het zelfde als gisteren. Op zich niet erg want het is een mooi stukje weg. Langs wijnvelden en van tijd tot tijd mooi uitzicht over de oceaan.

WhatsApp Image 2021-05-16 at 22.07.01.jpeg


In het Plaatsje Valsequito stond een routebord "uitkijkpunt en restaurant El Helechal", ik had wel trek in een kopje koffie dus volgde ik de borden. El Helechal ligt boven op een puntige berg, en de weg er naartoe gaat als een slakkenhuis om de berg heen.

El Helechal 2.JPG


Boven aangekomen werd ik verwelkomt door 2 valse waakhonden, gelukkig zaten ze aan de ketting anders was ik waarschijnlijk in mijn kuiten gebeten. Het restaurant was gesloten, en dat was maar goed ook want wat een gribus bende was dat, alle verf bladerde van het gebouw af, vieze vitrages voor de ramen, borden met informatie half verdwenen of verweerd en dan die 2 waakhonden die in hun eigen poep lagen te creperen. Bedenk er wat avond schemer bij en het zou zo een locatie voor een horrorfilm kunnen zijn. “el asesinato en el hotel Helechal”

20210516_085218.jpg


Snel maar weer verder en op zoek naar een kopje koffie. Op Zondag zijn de meeste cafe’s dicht enkel in de wat grotere plaatsen kun je terecht voor wat te eten of drinken. Gelukkig duurde het niet lang of ik reed een stadje in waar een hoop cafe’s open waren. Ik parkeer mijn motor netjes op straat in de hoop dat het deze keer wel goed zou gaan met de Policia Cevilia en bestel snel een bakkie pleur bij de Spaanse señorita van het cafe.

20210516_092944.jpg


Na de koffie snel weer op pad want er moeten nog een hoop kilometers gemaakt worden. Net buiten de stad begint de benzine meter te knipperen (er is trouwens geen duidelijk oranje lampje wat oplicht op de Honda). Op de Calimoto app selecteer ik de functie tankstation als tussenstop. De app stuurt mij gelijk terug. Even kijken of er niks op de route ligt… op de kaart niks te vinden. Dan maar terug en even tanken. Ongeveer 10 liter gaat er in de Honda als de meter gaat knipperen. En gelukkig maar dat ik niet ben door gereden want ik ben de eerstvolgende anderhalve uur geen tankstation meer tegen gekomen.

Het mooie van het binnenland van Gran Canaria is dat na iedere bocht het landschap weer compleet anders kan zijn.

Zo rij je door velden vol heerlijk ruikende bloemen.

20210516_101813.jpg


En niet veel later door een naaldbos.

20210516_105217.jpg


En weer een paar km verder rijd je door een woeste vallei.

20210516_124157.jpg


Een kleine de-tour van de route af richting Presa de Chira, op de kaart zag het water er mooi blauw uit in werkelijkheid was een bruin meer met kale oevers een beetje een tegenvaller.

20210516_112136.jpg


Het was een doodlopende weg die overging van asfalt naar gravel, toch nog even een stukje offroad proberen op de Honda. De eerste paar honderd meter waren goed te doen, maar niet veel verderop werd de weg zo slecht dat ik het niet meer aandurfde op de Honda. Je merkt op zo’n moment dat de Honda te zwaar is. Daarbij komt ook nog eens dat er wegbanden opzitten, geen carter bescherming, en dat hij voor mij eigenlijk een te hoge zit heeft (buiten het feit dat het eigenlijk ook niet mocht van het verhuurbedrijf).

20210516_111805.jpg


Terug en camino komen we op de GC 606. Dit is denk ik de meest indrukwekkende weg van het hele weekend. Diepe ravijnen zonder vangrail! Rijdend tussen de hoge bergtoppen op weg die maar amper breed genoeg is voor 2 motoren laat staan 2 auto’s gelukkig was het er rustig. Ik heb meer dan een uur over de weg gedaan (met tussenstops om van het uitzicht te genieten) en ben slechts 2 auto’s tegen gekomen 😊
(Youtube video, Niet van mij overigens)

20210516_124741.jpg


20210516_124320.jpg


De rest van de wegen van vandaag zijn allemaal zoals hiervoor al beschreven, bochten, bochten, en nog meer bochten. En overal mooi uitzicht dus daar ga ik geen uitgebreid verslag meer van doen. Het maakt hier in feite helemaal niet zoveel uit waar je bent op het eiland, bijna alles is mooi. En de ene zal je vertellen je moet die weg proberen en een ander zal je juist vertellen dat die andere weg het mooiste is. Ik heb in 2 dagen niet alles gezien, maar als je hier een paar uur rond rijd kom je ongetwijfeld wat moois tegen.

Voordat ik hier ging rijden was ik op het MF aan het zoeken naar ervaringen van mede MF-ers, wat mij toen opviel was dat er toch wel wat mensen negatief waren over Gran Canaria. De wegen zouden slecht zijn, huurmotor vaak alleen maar 125cc, gevaarlijk, veel verkeer etc. nu kan ik uit ervaring spreken en wil ik hier dieper op ingaan.

Kwaliteit van de wegen: Langs de kust meestal goed tot zeer goed, in het binnenland goed to slecht, grote gaten in de weg zul je zeker tegen komen. Maar ik moet zeggen dat ik met er niet zo druk om gemaakt heb, goed vooruit kijken en dan komt het allemaal goed.

20210516_162148.jpg


Gevaarlijk: zeker, veel gevaarlijker als in Nederland, veel onoverzichtelijke bochten wegen zonder vangrail waar je zo 50 meter naar beneden kunt vallen. Maar pas hier je snelheid op aan en dan komt het ongetwijfeld goed. Draag ook echt je beschermende kleding, ga niet op de reacties af iedereen rijdt daar in een t-shirt en korte broek. Dit gebeurt misschien op de boulevard van Playa del Ingles maar de mensen die echt onderweg zijn dragen allemaal volledige bescherming. oh jah, en zondebrand voor je gezicht en handen. na 2 dagen zijn mijn handen voor de helft verbrand (komt wel goed).

WhatsApp Image 2021-05-16 at 22.58.34.jpeg


Druk: in Las Palmas en de grotere badplaatsen ja, daarbuiten valt het reuze mee. (Ik heb gereden op zaterdag en zondag, wel in Corona tijd)

Huurmotor alleen maar 125cc scooter: google goed en gij zult vinden. Er zijn meerdere verhuur bedrijven op het eiland met een breed assortiment aan motoren, ga eerst even proefzitten voordat je wat boekt, en een motor met 40 of 50 pk is prima zat.

Nu wil ik het nog even hebben over de Honda NC 750 X

Ruim 550 km en een paar duizend bochten heb ik de afgelopen 2 dagen gemaakt. En kortgezegd het is een fijne motor voor Gran Canaria! De zit is comfortabel genoeg voor langere ritten. De accelaratie is niet spectaculair maar koppel is wel aanwezig in de lagere toeren. Op bochtige wegen kun je goed uit de voeten in de 3e versnelling, koppel is vanaf 2.200 toeren al voldoende aanwezig en dan pruttelt hij lekker de bocht door om daarna weer lekker door te kunnen gassen. Wil je wat sportiever rijden dan zul je op bochtige wegen wat meer moeten schakelen tussen de 2e en 3e versnelling. De remmen zijn wat aan de zachte kant, maar je kunt wel behoorlijk doorremmen zonder dat de ABS hoeft in te grijpen. Ook in de stad rijd de motor goed, hij is smal zodat je overal tussendoor kunt en door de hoge recht zit kijk je overal mooi overheen.

20210515_160700.jpg


Erg handig de grote opberg ruimte waar normaal de tank zit (kijk uit dat je de sleutel er niet inlegt en de deksel dicht doet. De Honda NT 650 Had een systeem waarbij de sleutel niet uit het slot kon als de koffers open stonden dat is hier niet het geval). Ik ben gewend met een rugzak te rijden maar dat hoefde nu dus niet. Alles wat ik nodig had paste in de buddy en ga je ergens heen dan kun je, je helm er in opbergen. Dit maakt de motor ook in Nederland erg geschikt als woon/werk fiets, maar voor mijn Nederlandse rondje om de kerk zou ik hem toch voor geen goud willen ruilen met mijn eigen Ducati Monster 796.

Tot slot nog een stukje over de Calimoto app. De app maakt in slechts enkele seconden een mooie motor route, je kunt de route aanpassen door waypoint toe te voegen of te verschuiven. Dit vergt wel wat oefening om de route er dan in te krijgen zoals je wilt maar met het toevoegen van meerdere waypoint lukt het goed.

Als navigatie app vind ik hem vrij matig. In steden en dorpen zit hij er vaak een straat of wat naast en ook niet alle eenrichtingsstraten of afslaan mogelijkheden zijn bekend. Zo reed ik in een dorpje een straat voorbij en in plaats van mij om te laten keren of de volgende straat af te laten slaan bedenkt de app een nieuwe route die 10 min langer duurt en 8km omrijden is om bij helzelfde punt uit te komen.

Maar als je het lijntje van de route volgt kom je op de mooiste plekken 😊
Wil je echt specifiek naar een bepaald adres dan kun je beter overschakelen op Google Maps.

WhatsApp Image 2021-05-16 at 22.07.30.jpeg


Gebruik een goede telefoon houder met oplaad functie want de batterij zal snel leeg zijn als je niet bijlaad. De Kewig telefoon houder was in staat mijn Samsung s21 niet alleen op peil te houden maar ook weer naar 100 % te brengen, dus voldoende laad capaciteit.
En het mooie Ik heb hem even opgezocht hij kost slechts €25,-.

Het zit er weer op morgen ochtend moet ik de motor terug brengen. maar ik ben hier nog een aantal weken dus misschien komt er nog een deel 4 op een andere motor.

En zo niet ,er valt nog veel meer te vertellen maar dat moeten jullie zelf maar ontdekken 😊
En ben je op vakantie op een soortgelijke locatie reserveer 1 of 2 dagen om motor te rijden je zult dat nooit vergeten.

20210516_081934.jpg


20210516_104608.jpg
 

Bijlagen

  • 20210516_111805.jpg
    20210516_111805.jpg
    260,4 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Leuk geschreven!!! Gave foto's. Kan je nog iets vermelden over hoe jij de Honda vindt rijden (laagtoerig blok toch?), bijvoorbeeld in vergelijk met jouw motor thuis?.
Bokkig valt wel mee, onder de 1800 toeren een beetje maar daar komt die zo uit.
Ik vond het voor Gran Canaria een super motor, maar thuis geef ik toch de voorkeur aan mijn Ducati Monster, maar dan rij ik ook met een ander doel (rondje om de kerk op zondag, als ik tijd heb)
 
Gister avond via momoven.es (spaanse variant van Motorshare) een paar motoren proberen te boeken voor morgen middag.

En deze ochtend kreeg ik een mailtje dat Pablo zijn Benelli Leoncino wilde verhuren.

Ik heb het huur bedrag aan hem betaald en ik kan de motor morgen ophalen om nog een dag lekker te touren over het mooie Gran Canaria

Ik hoop dat de motor weer voorzien is van een telefoon houder zodat ik de Calimoto app weer kan gebruiken maar dat zie ik morgen wel.

Screenshot_20210612-064939_Chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Benelli, da's echt een merk waarbij ik nostalgische flashbacks krijg....de Benelli Sei 750 of 900! Daar bleef een gulden op zijn kant op de tank staan, zo mooi liep die 6-cilinder.

Screenshot_2021-06-13-10-11-51-26.jpg


Dat werd tenminste gezegd in de advertentie........😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan