motor wil niet starten na de winterstop

motormeisje1982

Die hard MF'er
20 jan 2005
491
0
doetinchem
Ik wou vandaag na een aantal maandenk niet gereden te hebben een stukje gaan rijden.
Helaas start mijn motor niet. In het begin dacht ik van het heeft even tijd nodig. Maar nog drie kwartier heb ik de moed opgegeven en de motor maar weer binnen gezet.
De startmotor slaat wel aan, maar verder gebeurd er niets. Ik heb de choke helemaal open en de benzine kraan staat ook open. De benzine tank zit helemaal vol.

Iemand enig idee hoe ik mijn motor weer aan de praat krijg?
 
Allemaal hartstikke bedankt voor jullie reacties. gelukkig doet hij t weer.
Ik heb de accu weer een nachtje aan de lader gelaten en de volgende dag weer geprobeerd. Hij deed nog wel ff moeilijk maar toen deed hij t weer. Ik ben weer super *O*

thanks allemaal
 
Hi, ik had exact hetzelfde vorige week. Startmotor prima, accu prima maar bougies oud en versleten volgens de werkplaats waar hij naar toe is gegaan voor het startprolbleem en een grote beurt. Begin dus daar..is gelijk de goedkoopste weg. Een set bougies kost niet veel.
Succes
 
Ik wou vandaag na een aantal maandenk niet gereden te hebben een stukje gaan rijden.
Helaas start mijn motor niet. In het begin dacht ik van het heeft even tijd nodig. Maar nog drie kwartier heb ik de moed opgegeven en de motor maar weer binnen gezet.
De startmotor slaat wel aan, maar verder gebeurd er niets. Ik heb de choke helemaal open en de benzine kraan staat ook open. De benzine tank zit helemaal vol.

Iemand enig idee hoe ik mijn motor weer aan de praat krijg?
edit:
;) hij doet het weer
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan