motor-winkels/bandenboeren met pinksteren open??

Skid Kid

MF veteraan
5 nov 2005
2.215
10
Ik wil dit weekend ff gaan knallen...rijd ik mn bike naar buiten....ziet ik tot mijn grote verbazing een grote snee/geul in mn achterband.... tijd voor een nieuwe dus..... maar ja 90% van de bandenleveranciers zal vandaag wel dicht zijn..

Weet toevallig tog iemand waar ik een nieuw MPP´tje kan laten monteren vandaag of morgen????? (liefst vandaag)
 
Tja als jij dat ff voor mij zou willen doen.....GRAAG!!!

hierbij maar ff een piccie.....
full

Ik vermoed sabotage :P of een wraakactie.... :X
 
Ik vin... dat dat soort dagen pasen en pinksteren maar is afgelopen moeten zijn....dan zit je tenmminste nie met dit soort shit.... :+ ;)

is er nie een of andere doe-hetzelf-er hier?? waar ik ff langs kan scheuren?? die bandjes levert en omlegt...
 
misschien ben ik wel een freestyle rijder :z ... wheelyin and burnin is all I do!!... heb een krappe 4K op dit bandeje gezet....

dus graag niet van dit soort opmerkingen!! vooral nie van een ROOKIE als senor sjon... _O-


full

(uit ons filmpie)(me tankwheelyin)
 
Laatst bewerkt:
ja idd... ik wil tog nog wel ff posen vanaaf en morgen....maar ja nieuw bandje geeft je iets meer zekerheid..sta ik straks op 1 wiel...gaat ie lek lig ik op mn bek met mn gix1000 zal wel zonde zijn....
 
kijk!! thanx cbrdave!! voor de info!! knal ik wel ff langs rotterdam!
 
misschien ben ik wel een freestyle rijder :z ... wheelyin and burnin is all I do!!... heb een krappe 4K op dit bandeje gezet....

dus graag niet van dit soort opmerkingen!! vooral nie van een ROOKIE als senor sjon... _O-


(Afbeelding)
(uit ons filmpie)(me tankwheelyin)

Sorry hoor, maar de foto van de band gaf wel een redelijke intikker. ;)

No hard feelings.

Bij mijn werk staat vaak ook een VFR vtec met zo'n band, vandaar. Midden versleten en buitenkant nieuw.
 
geen probleem...maar lijkt me duidelijk genoeg als je naar mn avatar en signatures e.d kijkt..... ik kachel ff langs safe in de ochtend...en dan heb ik een nieuw bandje O-) 8-) goed weekend allemaal...
 
geen probleem...maar lijkt me duidelijk genoeg als je naar mn avatar en signatures e.d kijkt..... ik kachel ff langs safe in de ochtend...en dan heb ik een nieuw bandje O-) 8-) goed weekend allemaal...
Hou er wel rekening mee dat er op zo'n dagen hooguit een paar verkopers rondhangen en geen monteurs e.d., zou eerst ff bellen...
 
oja.... das een goeie.... thnx... anders komt er ook nog een tankie gas bij idd!... :W
 
Kalsbeek en Goedhart heb ik zien adverteren dat ze morgen open zijn EN banden 'aanbiedingen' hebben. Nou ja, ze hebben banden dus. :P
 
zozo!! Goedhart is dichterbij voor mij! ik zal ze alle 2 is bellen
thanx guys!!!
 
Hou er wel rekening mee dat er op zo'n dagen hooguit een paar verkopers rondhangen en geen monteurs e.d.,
Dat had ik afgelopen 2e Paasdag ook mee gemaakt. Aan het sleutelen en een klein onderdeel missen, naar een motorzaak gaan die open was en dan er achter komen dat de werkplaats dicht is. B|
 
ja zal dus ff bellen...ik haal mn bandje er zelf wel ff af.. dan hoeft er alleen nog maar iemand te zijn die met de bandenpers overweg kan...
 
mischien kan je in harderwijk terecht,
is niet zo heel ver van utrecht lijkt me.

zit iemand die banden voor zijn hobby erbij doet,
werkt vanuit zijn garage.

http://www.motorbandenserviceharderwijk.nl/

kan hem altijd ff bellen natuurlijk,
grote kans dat hij wel een geschikte band op voorraad heeft liggen.
montage en balanceren kost een tientje dacht ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan