motor zitje cb 350 four

dit is mijn eerste project bepaal of het geslaagd is of niet

  • niet geslaagd

    Stemmen: 0 0,0%
  • matig

    Stemmen: 0 0,0%
  • gaat

    Stemmen: 0 0,0%
  • mooi

    Stemmen: 1 16,7%
  • goed

    Stemmen: 0 0,0%
  • erg mooi

    Stemmen: 0 0,0%
  • geweldig

    Stemmen: 1 16,7%
  • geslaagd

    Stemmen: 4 66,7%

  • Totaal aantal stemmers
    6

joope

MF'er
10 nov 2004
30
0
tweede exloermond
hoi;

ik heb een vraag voor mijn zitje van de cb ik wou mijn zitje gaan bekleden of iets dergelijk, anders zit het niet zo lekker op het glasvezel. nu zoek een soort schuim of iets dergelijks wat je ook vaak ziet op de racemotoren, kan iemand mij zeggen wat voor materiaal het is waar ik dan kan krijgen.

full



hier zien jullie het zitje waar het op moet komen.
 
ga naar een stoffeerder, zeg wat je wilt, laat het dan naar keuze erop maken danwel met bijv. klittenband bevestigen. Skai is de meest gangbare optie, neem wel goede kwaliteit en laat de randen netjes dubbel sticken ;)
 
als je het lowbudget wil doen ga naar een doehetzelf zaak koop een bus pu schuim
spuit het schuim op een vlakke plaat laat het drogen en snij dan de gewenste vorm er uit voor op uw zitje

veel geluk en plezier er mee
 
ey man , mooi ding , je kunt voor je zitje heel goed van die"knie -zitjes" gebruiken , das redelijk stug schuim , beter wat te stug als te zacht overigens , slinkt meestal toch wat , mocht je by the way iemand zoeken die zadels (net) bekleed...........
 
@ cb 400 man

ja dat is precies dat wat ik bedoel.

maar die andere iedeeen zijn ook niet verkeerd, blijft een optie als ik niet het gewenste material kan bemachtigen. *D :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan