motor

dat ben ik met je eens peejay,maar een motorrijder is hij niet,als je een gsx1000 koopt voor de winter dan ben je, of een suzuki hater of een bluffertje die niet durft te rijden!, maar die toch even aanzien wil hebben, ook al heeft die z"n helm op.dit is echt het voorbeeld van; ik heb een probleem!!!
 
Ik ben duidelijk wel jaloers op het feit dat hij zo makkelijk (tenminste zo lijkt het) een MV Agusta F4 kan betalen, want MAN wat wil ik die graag!!!!

Maar ik kan nou niet echt zeggen jaloers te zijn op zijn intelect/smaak. Welke gek gaat er nou met pekel rijden op zo'n onstellend mooie motor. Die is met hart en ziel ontworpen en ontwikkeld en dat kan m allemaal duidelijk niks schelen.

Misschien was het wel 1 grote grap, ik ben blij dat ik beter weet.
 
Eerlijk gezegd vind ik die F4 helemaal niet zo mooi (en dat is geen jaloersigheid).
plastic uitlaten en zo :r

Geef mij maar een :r1:
 
Eerlijk gezegd vind ik die F4 helemaal niet zo mooi (en dat is geen jaloersigheid).
plastic uitlaten en zo :r

Geef mij maar een :r1:

Smaken verschillen, gelukkig. Die F4 vind ik gewoon :9~ Daar kan een R1 niet aan tippen })

Ook niet aan de Benelli Tornado. Eind september wordt de 'gewone' Benelli Tornado voor £10k leverbaar in de UK. Zou die in NL onder €16k blijven, of doet de BPM ons de nek om? BTW de limited edition zal binnenkort voor £22k over de toonbank gaan.
 
Het zijn ponden ja
10000 pond is 15332.01 euro
22000 pond is 33730.43 euro

15332.01 euro is 33787.28 gulden
33730.43 euro is 74332.08 gulden

En dat is zonder BPM/BTW
 
Artikel:

mva-f4s-02-bikepics-20090.jpg
 
Wat een sukkel. Lekker aangedikt allemaal. Wat heb je aan 160pk in de winter (is al eerder gezegd) en jongens met een R1 en 20 jaar rijervaring eruit rijden met je anderhalf jaar ervaring : TUURLIJK. Ik :r op dit soort mannetjes.. bij deze vent is de motor echt het verlengstuk van z'n te kleine kabouter.
 
Als ik dat verhaal nog eens lees, blijf ik het gewoon een onnozele patser vinden....
Aan de ene kant zegt-ie datie nog niet zo goed kan rijden en aan de andere kant dat-ie z'n vrienden er in de regen uitrijdt. |(
 
Zie je dan niet in dat 160pk in de winter niet getuigd van gezond verstand? Ik ben best wel een beetje jaloers, maar als ik dit zo hoor is het ook de bedoeling dat we jaloers worden. Dus niets communistisch.

En zoals elders gezegd: eerst leren rijden, dan pas scheuren. Is alleen maar goed voor je eigen rijvaardigheid.
ik denk dat een RS125 voor een rookie gevaarlijker is dan een GSXR1000.

Hebben we na jaaaaren vechten tegen de brusselse bierkaai de 100pk limiet kunnen verijdelen, wordt er hier vrolijk geopperd dat meer pk's= meer kans op ongelukken. |(

Ben het in deze trouwens helemaal eens met de stelling van desmo
 
Terug
Bovenaan Onderaan