motoraanhanger huren omgeving Leiden

Mordante

Die hard MF'er
3 feb 2005
888
0
Leiden
Mijn vriendin en ik willen in September twee weken naar zuid Duitsland en willen de motoren op een aanhanger mee nemen. Weet iemand een goed adres in de omgeving Leiden.
 
Thanks Barry! ;)

Inderdaad, ik heb een aanhanger welke ik ook verhuur en voor MFers 10% korting doe! Prijzen op MP zijn dan ook incl. sloten en spanbanden! De aanhanger is vanaf zondagavond 4 september beschikbaar! Woon in Almere en werk in Hilversum. Hilversum Leiden is ongeveer 70 km, is te doen lijkt mij en anders is er ook wel iets af te spreken!
Bij interesse hoor of lees ik dat graag van je! *O*
 
Laatst bewerkt:
Thanks Barry! ;)

Inderdaad, ik heb een aanhanger welke ik ook verhuur en voor MFers 10% korting doe! Prijzen op MP zijn dan ook incl. sloten en spanbanden! De aanhanger is vanaf zondagavond 4 september beschikbaar! Woon in Almere en werk in Hilversum. Hilversum Leiden is ongeveer 70 km, is te doen lijkt mij en anders is er ook wel iets af te spreken!
Bij interesse hoor of lees ik dat graag van je! *O*

Hallo Barry,

Zondag is te laat voor mij. Ik wil op vrijdag avond of zaterdag ochten gaan rijden.
 
Hallo Barry,

Zondag is te laat voor mij. Ik wil op vrijdag avond of zaterdag ochten gaan rijden.


Ron is de naam! ;)

Jammer, kan ik je niet helpen, vertrek zaterdagochtend vanuit Oostenrijk! Succes met zoeken en wie weet kan ik je een andere keer wel helpen! ;)
 
Ik heb een goede motoraanhanger staan in Bleiswijk.
Het is een 900kg as maar ik rij ermee met gewoon kenteken.
Hij is geremd en voorzien van 2 inrijwielklemmen.
PB me maar bij evt intresse.

Let wel, het is geen originele motoraanhanger maar ik rij ermee met een honda ntv en een aprilia dorsoduro erop.
 
je kan even checken bij drive2move. ik heb daar ook wel eens naar tevredenheid een motoraanhanger gehuurd. ze zitten in Haarlem maar hebben een dependance in Vogelenzang bij de benzine pomp aan de leidsche vaart.
 
Terug
Bovenaan Onderaan