Motoraanhanger zelf afbouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

racy

MF'er
24 jan 2011
249
0
Bovenkarspel
Ik heb een onderstel geremd van een vouwwagen.daaromheen een frame gelast rondom met koker(door een constructie bedrijf).daarbij heb ik nieuwe spatborden en bekabeling en de verlichting klaarliggen.er moet dus alleen een vloer op en de nieuwe onderdelen erop en klaar is ie.het frame zit om de wielen heen en er kunnen met gemak 2 motoren op dan hou je aan de voorkant nog ruimte over van 60 cm ongeveer.ik heb nog geen foto maar bij interesse moet je maar even mailen.bieden vanaf €150.
Oh ja de aanhanger gaat weg omdat ik een dichte heb en deze voor erbij wilde maarja gebruik em uiteindelijk toch niet.
 
Zit morgen en overmorgen op Zandvoort dus kan pas zaterdag reageren.zal ondertussen ook even wat foto's maken.
 
full
 
met de foto's plaatsen ben ik nog niet zo handig maar zo heb je een beetje een indruk.
Het is professioneel gelast met nieuwe kokers en is daardoor erg sterk geworden.
Wat niet gespoten is is gealveniseerd en de banden zijn nog als nieuw.
De uitdraai poten zitten er ook nog onder.
 
As zal 750 legaal mogen dragen denk ik omdat er geen kenteken op de hanger zit.bandjes 13 inch denk ik.als het heel belangrijk is zal ik het even nakijken voor je.als de bodem erop zit zal je nog 500 kunnen laden.
 
Kan ik hier niemand blij mee maken??de nieuwe onderdelen waren al €110 + € 60 staal + €30 spuitbussen.dan nog een middagje lassen dus je kan doormiddel van een plaat op de bodem voor weinig een knappe aanhanger hebben voor 2 motoren + wat onderdelen d.m.v. kist voorop.
 
Succes met de verkoop.
Tip : wanneer je hem zélf afbouwt ga je voor de dan kant-en-klare trailer méér centjes krijgen.
 
Ik snap je Eric.ik dacht niet aan de centjes maar wilde hier iemand mee blij maken die niet zoveel heeft maar nog wel wat tijd ter beschikking heb.mocht ik er niemand blij mee kunnen maken dan word het enkeltje oud ijzer boer.helaas
 
Ik snap je Eric.ik dacht niet aan de centjes maar wilde hier iemand mee blij maken die niet zoveel heeft maar nog wel wat tijd ter beschikking heb.mocht ik er niemand blij mee kunnen maken dan word het enkeltje oud ijzer boer.helaas

Niet om je topic te verneuken maar een beetje hulp, die kosten die je gemaakt hebt ga je er sowieso niet uit krijgen. Maar voor 200 euro koop je ook een redelijk nette kant-en-klare AHW. Voor 50 euro bouw je die van jou niet af.

Nu weet ik niet wat de oud ijzer prijs is maar ik zou hem wat meer die richting op doen en dan raak je hem vast wel kwijt.


(Kickje ;))
 
€200 onderdelen middag slopen middag lassen en middag spuiten en dan richting oud ijzer prijs vragen
.sorry maar dat snap ik niet.als iemand wel interesse heeft hoor ik het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan