Motoraanhanger

BadEend

MF veteraan
28 feb 2004
1.491
2
Als je een motoraanhanger hebt waar 2 motoren op kunnen en je zet er 1 op, kantelt hij dan?
 
Ik vind het niet eens zo'n gekke vraag hoor :N

Maar het zal wel niet kunnen door de plaatsing van de 'goot' tov de wielen ofzo :?
 
Als je met twee personen achter elkaar in een vierpersoonsauto gaat zitten, kantelt hij dan ook? :?
 
Als je met twee personen achter elkaar in een vierpersoonsauto gaat zitten, kantelt hij dan ook? :?
Vind ik geen vergelijking :N
Ik snap best wat TS bedoelt, en het is gewoon een veiligheidsvraag :Y
Niks mis mee toch :?
 
Als je met twee personen achter elkaar in een vierpersoonsauto gaat zitten, kantelt hij dan ook? :?

Is geen vergelijking auto weegt misschien 1200 kg en zo'n motoraanhanger maar 100-125 kg en een motor is zwaarder daarom!
 
Daarnaast kun je volgens mij ook de goot verplaatsen zodat die dan in het midden zit. En nog een "daarnaast, de aanhanger zit ook nog aan de auto vast dus kan me niet voorstellen dat hij dan nog om zal kantelen.
 
nee!!!!
je gewicht zal altijd tussen de wielen van de aanhanger blijven, dus in principe zal hij nooit kantelen, tenzij je een bocht zo onbehouwen hard neemt, dat de g-krachten rechtuit groter worden dan je aantrekkingskracht op de aanhanger, maar dan moet je wel onbeschoft hard rijden
 
Andere vraag met betrekking op motoraanhanger:

ik ben op zoek naar een klein aanhangertje, welke je in kan klappen, en/of rechtop kan zetten.

Ik moet hem kwijt in een berging.

De aanhanger hoeft maar 1 motor te vervoeren, en hoeft voor de rest niets te bieden. (geen ruimte ofzo)

iemand tips(liefst met foto) :?
 
nee!!!!
je gewicht zal altijd tussen de wielen van de aanhanger blijven, dus in principe zal hij nooit kantelen, tenzij je een bocht zo onbehouwen hard neemt, dat de g-krachten rechtuit groter worden dan je aantrekkingskracht op de aanhanger, maar dan moet je wel onbeschoft hard rijden

ik mis het woordje zwaartepunt...

dat ligt nl. best hoog in zo'n aanhanger waardoor in bochten de boel best zou kunnen kantelen in theorie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan