motoraanhanger

Brakke Gaid

MF veteraan
18 feb 2003
3.029
0
Rotterdam
Te koop:

Motoraanhanger.
Goed voor 2 grote motoren of 3 kleinere motoren.
Met ingebouwde oprijplaat die vastgezet wordt waardoor er van achter niks af kan gaan.
Trailer is ook erg handig om als gewone trailer te gebruiken.
OPrijgoten opvullen met houte balken en je kan zware dingen makkelijk vervoeren.
Kan wel een likje verf gebruiken, maar alles functioneert en is in goede staat.
inclusief verlichting.


BIEDEN!!

full
 
Laatst bewerkt:
past je TL er ook op zonder problemen??? Anders ist wel iets voor mij...


Jip

tlr was ook geen probleem.(heb nu geen tlr meer, maar ga denk ik toch weer eentje kopen)

je voorwiel valt door het voorste gat heen en je klapt je standaard uit en trekt hem met spanbanden door zijn vering en dan staat die stevig op zijn standaard.
Kan dus makkelijk in de middelste goot zodat dat hele ding ook stabiel blijft.
ik kan de goten voor je opmeten zodat je het 100% zeker weet.


als er meer vragen zijn dan hoor ik het wel.

Groeten

Brakke
 
je voorwiel valt door het voorste gat heen en je klapt je standaard uit en trekt hem met spanbanden door zijn vering en dan staat die stevig op zijn standaard.
Kan dus makkelijk in de middelste goot zodat dat hele ding ook stabiel blijft.
ik kan de goten voor je opmeten zodat je het 100% zeker weet.

.. :? En met standaard bedoel je de jiffy ? Ik vertouw het voor geen 5 cent als de TLR daar op staat :N
 
.. :? En met standaard bedoel je de jiffy ? Ik vertouw het voor geen 5 cent als de TLR daar op staat :N


jip de jiffy..

het hoeft niet...je kan hem ook gewoon rechtop laten staan, maar ik heb het altijd met de standaard gedaan en heb nooit problemen gehad.
 
1 Knaak 50 met een plukje schaamhaar.

Nee, sorry. Dit is werkelijkwaar de lelijkste aanhanger die ik ooit gezien heb. Waar de fuck moet je je motor aan vastmaken?
 
1 Knaak 50 met een plukje schaamhaar.

Nee, sorry. Dit is werkelijkwaar de lelijkste aanhanger die ik ooit gezien heb. Waar de fuck moet je je motor aan vastmaken?


Er is een man die gaat naar het bos en die moet heel nodig poepen.
Hij komt een elfje tegen, de man vraagt aan het elfje
''weet je waar ik kan poepen''
De elf zecht ''ja als je in mijn komt neukt zeg ik het je''
en die doet het en
die elf zegt ik zeg het lekker toch niet.
Dan komt hij nog een elf tegen en die zegt precies hetzelfde en dan komt hij de derde elf tege.
De derde elf zegt als je me in me kont neukt zeg ik het.
De man doet het weer en dit keer zegt de elf tegen de man ''daar achter die berg maar je moet je kont wel met gras afvegen''
De man doet dat maar daarna vroeg hij aan zijn vrouw
'' heb je lekker geslapen ''
en die vrouw zegt: '' jah maar je hebt me alleen 3 keer geneukt en tussen me tieten gelegen en me schaamhaar eruit getrokken''


Motto van het verhaal:

Hou je vriendin/vrouw 's schaamhaar maar lekker voor jezelf en wees iets netter als je met je verkeerde been uit bed stapt.


Maar nu ff serieus:
motor heeft meer als genoeg knooppunten, maar kan een likje verf gebruiken.
Vering werkt uitstekend en banden en verlichting zijn ook 100%.

Groeten

Brakke Gaid :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan