Motoraanhanger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.823
524
Motoraanhanger, smalle uitvoering, waardoor aanhanger makkelijk in de tuin oid te plaatsen is.
Lage opstap, dus makkelijk motor op te rijden.
Plek voor 1 motor in het midden of 2 naast elkaar.
Verlichting in orde, nieuwe banden en reserveband erbij.
Aanhanger is zeer stabiel.

Gaat weg ivm een dichte aanhanger.

E 350,-


gizzmo @ kabelfoon . nl


misc.php


misc.php


misc.php


misc.php
 
Laatst bewerkt:
Schopje, stond een tijdje gereserveerd, maar nooit komen opdagen :(
 
Vraagje:

Kunnen er ook 2 sport motoren op staan?

Ik vraag dit omdat op de foto er ook een KTM opstaat, deze is met het stuur hoger dan de R1.

Heb je de afmetingen ook van de trailer, en het gewicht?

Alvast bedankt,
Berry
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er ook 2 sportmotoren op gehad, alleen kom je dan inderdaad niet uit met de clip-ons, echter hebben we toen 1 clip-on iets los geschroefd en iets verdraait.
MAAR wat je beter kan doen is 1 van de 2 wielstops, weet even niet hoe je die beter kan noemen, maar die dingen waar je voorwiel ingaat aan het einde ;), die kan je verstellen, en zet je er 1 10 cm naar achteren, dan heb je geen probleem.

De lengte van het gedeelte voor de motoren is 2,10 m.
totale lengte inclusief dissel is 3 meter
breedte is 1,50
Gewicht weet ik niet, maar valt mee, zet hem zelf rechtop in de tuin.

Weet niet waar je woont, anders kom je even kijken.
 
Ik heb er ook 2 sportmotoren op gehad, alleen kom je dan inderdaad niet uit met de clip-ons, echter hebben we toen 1 clip-on iets los geschroefd en iets verdraait.
MAAR wat je beter kan doen is 1 van de 2 wielstops, weet even niet hoe je die beter kan noemen, maar die dingen waar je voorwiel ingaat aan het einde ;), die kan je verstellen, en zet je er 1 10 cm naar achteren, dan heb je geen probleem.

De lengte van het gedeelte voor de motoren is 2,10 m.
totale lengte inclusief dissel is 3 meter
breedte is 1,50
Gewicht weet ik niet, maar valt mee, zet hem zelf rechtop in de tuin.

Weet niet waar je woont, anders kom je even kijken.

Ik ben echt op zoek naar een trailer waar 2 sportmotoren op kunnen staan, zonder dat deze beschadigen omdat het eigenlijk net niet past.

Zoals je zelf al aangaf heb je toen je er 2 sportmotoren op had 1 clip-on los gedraaid om het zo passend te maken.
Dit is niet ideaal en wil dit ook niet elke keer gaan doen.

Die wielstops waar je het over had, hoe zitten deze dan nu gemonteerd? Een kwestie van een schroefje los en overal weer bevestigbaar?
Waarom heb je er zelf destijd voor gekozen om een clip-on los te maken en niet om een wielstop te verplaatsen?

Ik woon zelf niet in de buurt, het is 2uur en 15min rijden. Zou je mij daarom wat meer foto's willen mailen van de trailer? Als dit er dan goed uit ziet is het voor mij makkelijker om te besluiten om "even" langs te komen.

En als laatste de vraag of er ook een mistachterlicht op zit, aangezien het volgens mij nu verplicht is.
 
Laatst bewerkt:
En als laatste de vraag of er ook een mistachterlicht op zit, aangezien het volgens mij nu verplicht is.

Ik zie ik zie wat jij niet ziet en dat is:

Dat er geen mistlicht op zit. Die is er echter zo op gezet ;)
 
Die wielstops waar je het over had, hoe zitten deze dan nu gemonteerd? Een kwestie van een schroefje los en overal weer bevestigbaar?
Waarom heb je er zelf destijd voor gekozen om een clip-on los te maken en niet om een wielstop te verplaatsen?

Kan je toch zo zien? Paar bouten losdraaien, paar nieuwe gaatjes boren (evt. goot inkorten), monteren en primá.

Zo gebeurt maar wel meer werk als een Clip-on verdraaien als je sporadisch 2 SSen wilt vervoeren
 
je kan toch ook 1 van de twee achterstevoren zetten, zodat beide sturen niet tegen elkaar aan zitten :?




En hoe wou je hem erop zetten dan? Doug Domokos style over de auto wheelien? :+


achterstevoren is ook een mogelijkheid, weet niet waar Testa rossa zijn motor last van heeft, maar ik kan die van mij gewoon naar achter duwen :)
Zo hebben we het ook eens gedaan met een aanhanger waar er 3 op pasten, middelste ook achterste voren geplaatst.
 
Laatst bewerkt:
zo, wat is hier gebeurd. Er zit inmiddels wel een mistlamp op, draad is alleen nog niet aangesloten. Rij toch niet in de mist, en zo geen gezeik van politie. Rij ik wel in de mist, dan zie je me toch niet

Clipon iets lossen en verdraaien is ong. 1 minuut werk. Was tijdelijk omdat er niet eerder aan gedacht hadden. Beugel verzetten moest ik idd nog steeds eens doen. Ook niet veel werk en is hierboven al besproken.
Is een fluitje van een cent.


Iedereen die serieus is moet mij maar even mailen Emailadres staat bovenaan.
 
Laatst bewerkt:
achterstevoren is ook een mogelijkheid, weet niet waar Testa rossa zijn motor last van heeft, maar ik kan die van mij gewoon naar achter duwen :)
Zo hebben we het ook eens gedaan met een aanhanger waar er 3 op pasten, middelste ook achterste voren geplaatst.

Mja maar achterstevoren laden is niet echt relaxed, zeker niet als je alleen bent.
 
VERKOCHT :)

ps: vooruit is makkelijker, achteruit kan ook, als het nodig is, waarom niet.
Maar er zijn al mensen die moeite hebben met een sportmotor op een bokje zetten achter, dus.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan