Motoraccessoires bij LIDL v.a. 07-06-2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ton-up

MF veteraan
13 mei 2004
11.362
61
Lelystad
Diverse motoraccessoires bij LIDL in NL., vanaf donderdag 07 juni a.s. (dus ga je woensdag tegen sluitingstijd ;) ;) )

Tankrugzak 24,99

Handsfreeset 9,99

Accu oplader 8,99

Motorbeschermhoes 14,99

Stormmuts 9,99

Motor kniewarmers 6,99

Remschijfslot 9,99 _O-

Motorschoenen 24,99

Crosshelm 39,99

Jethelm 34,99

Motorlaarzen 39,99

Motorbroek 17,99

Motorshirt 17,99

Motorslot (ketting) 14,99


Staat nog niet op de website, maar vanaf vanaaf denk ik wel: http://www.lidl.nl/nl/home.nsf/pages/c.o.20070607.index


Succes. 8-)
Er lag nl. een stapeltje folders bij mijn super.
 
Laatst bewerkt:
Het valt me wel op dat ze altijd dezelfde spullen hebben met deze aktie. Ik zou wel eens wat anders willen zien.
 
Die tanktas heb ik! Toen die actie 1 jaar geleden ongeveer ook was. Ik vind m wel handig. Best aardig groot is die ook, zitten ook hengels aan zodat je hem als rugtas kan dragen, maar dat is niet echt prettig. Zit zo'n doorzichige bovenkat om kaarten in de doen. Je kan m op verschillende manieren afritsen. En dat voor 25 euri... Zou ik geen 2 keer overna denken.

Iemand ervaring met het schrijfremslot? Lijkt me niet een al te beste voor 9.99...???
 
Heb zelf ook de tanktas, is een goede tas. Heeft ook een regenhoes die erin zit. Tsja je kan hem natuurlijk niet vergelijken met eentje van 200 euri's maar voor het geld is het een goede.
 
Heb de tanktas ook en ben er erg tevreden mee. Veel ruimte, maar ook veel mogelijkheden:
  • Kaarthouder
  • Rugtas
  • Heuptas afritsbaar Hoewel ik er niet dood mee gezien wil worden... :+
  • Ingebouwde regenhoes
  • Volume vergroot/verkleinbaar

Misschien zijn er nog wel meer mogelijkheden, met hemelvaart hebben we in elk geval de regenhoes ontdekt! _O-

Conclusie : Zoek je een tanktas, dan kun je deze voor 25 euro niet laten liggen..
 
Ik heb de beschermhoes nu 'n jaar en hij doet 't goed. Nog niet beschadigd oid. 1 nadeel, hij ademt niet. Dus zet je je fiets nat weg dan blijft het erg vochtig. Duurdere hoezen ademen vaak wel zodat het vocht weg kan. Schijfremslot heb ik ook maar was voor m'n tweede motor en die wilden ze gewoon niet pikken ;) dus ja, slot is ok!
 
kjken of ik nu op tijd ben voor het schijfremslot :+
Ik weet dat het niet veel is maar blijf toch meestal in de buurt van de motor.
 
(dus ga je woensdag tegen sluitingstijd ;) ;) )
Daar zou ik maar niet op rekenen... Waren ze vorig jaar érg strikt in :N

Rugprotector zit er niet bij dit jaar :? Nou ja, gelukkig heb ik die al :]

Die handsfreeset, wat is dat voor iets? Iemand enig idee?
 
Ik heb die tanktas ook gekocht, ligt in de kast te liggen ik vond hem slecht passen.
Is goedkoop en voor dat geld een aardige tas, heb zelf toch maar wat meer uitgegeven
en dan merk je dat de ene tas de andere tas niet is (nieuwe was wel veel duurder).
Dus bekijk de tas ff of dat echt is wat je ervan verlangt, in de kast laten liggen is ook duur/zonde.
 
NIEUW BINNEN GEKOMEN BERICHT!!


DE LIDL IN SOEST DOET NIET MEE MET DE MOTOR SPULLEN AKTIE!!!








hee geen systeem helmen? -O-

maar goed dus ff (ergens anders dan soest) wat zaken halen...

ladertje..
schoentjes
broekje? als er een goede rits inzit.. voor het tankslappen O-)
shirt.. iemand ervaring met dat spul trouwens? de kleding van de lidl dusss :W
en dan ook maar zo'n mooi hoesje voor over de yammie... zou eigenlijk niet weten waarom, staat lekker in de loods naast nog twee yammie's een zundappje en een bootje.... ~[offtopic mode](bootje is te koop glastron speedbootje met mercury 50PK)[/offtopicmode] O-)
maarja.. is lekker goedkoop he dat spul...

edit: natturlijk ook eens ff dat tanktasje scoren..

elcheapo rijden is ook een sport dus ben ik stiekum toch een sportrijder! :W _O-











zo en nu maar hopen dat de soesterknollen dom genoeg zijn om niet te gaan, dan heeft iv© ook nog wat te halen.... }) *D ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan