Motoragent aangereden door trucker

13 mei 2013
15
0
Den Bosch
Gevonden op geenstijl:


"Gisterenavond is op de A15 bij afrit Spijkenisse een 37-jarige motoragent van de verkeerspolitie levensgevaarlijk gewond geraakt bij een aanrijding door een vrachtwagen. "Er lijkt mogelijk sprake te zijn van opzet", schrijft de politie: de agent wilde de vrachtwagenchauffeur aanhouden en werd mogelijk opzettelijk aangereden. De trucker is daarop door weggebruikers klemgereden en kon worden aangehouden. Een kalm aftermathfilmpje op de geblokkeerde A15 in de avondspits, maar uit de twittertimeline van de Politie Rotterdam ten tijde van het ongeval stijgt beduidend meer emotie op . Vanmorgen troffen we een anoniem ingezonden foto van de vermoedelijke poging tot doodslag op de agent aan in de achterkant van Dumpert. Om de ernst van de situatie te onderstrepen, is die NSFW/NSFL foto na de lees verder te zien. Sterkte aan de agent. En zijn die motorjassen eigenlijk wel dik en stevig genoeg?"

Zie link voor fimpje en foto van de motoragent.
Let op foto is een beetje gruwelijk:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/10/nsfl_politiemotormoordpoging.html


Ik wens de motoragent een spoedige herstel en veel sterkte.
Als er opzet in het spel was, hopelijk mag de trucker levenslang achter de tralies verblijven.
 
Laatst bewerkt:
Whow, wat een bizarre foto zeg :/

Hier ook maar even dan:

Niet aanklikken als je een zwakke maag hebt en/of kinderen meekijken.
 
Laatst bewerkt:
Misschien in zijn enthousiasme zijn motor in de de dode hoek van de vrachtwagen gestuurd?

Kan me moeilijk voorstellen dat een beroepschauffeur een motoragent expres van zijn sokken rijdt.

Ik verwacht dat nader onderzoek weleens een ander licht op de zaak kan werpen.

Maar goed er wordt tijdens een ongeval weleens een opmerking gemaakt dat het expres zou zijn en de media kan dit verhaal wel eens hebben uitvergroot, dus voor mij nog terughoudendheid in deze kwestie.

Edit: Het is natuurlijk heel zuur voor de agent, dit wens je niemand toe
 
Laatst bewerkt:
Het moet nog bewezen worden, de titel is wel stellig nu.... Het is wel makkelijk oordelen zo, we werken met deze manier van noemen er wel aan mee.
Stel dat het niet expres is gebeurd. Hoeveel damage heeft de pers en wie dan ook aangericht?


De trucker heeft wel de schijn tegen (op basis van media berichten). Ik hoop toch niet dat dit waar is....
Ik heb reacties gezien van mensen zonder IQ, wat een reacties.
Bijv. dat dit terecht is, dat dit de eerste is, en noem maar op. Dat mag niet waar zijn :(
 
wat een verschrikking. vooral als het met opzet blijkt te zijn
 
Het moet nog bewezen worden, de titel is wel stellig nu.... Het is wel makkelijk oordelen zo, we werken met deze manier van noemen er wel aan mee.
Stel dat het niet expres is gebeurd. Hoeveel damage heeft de pers en wie dan ook aangericht?


De trucker heeft wel de schijn tegen (op basis van media berichten). Ik hoop toch niet dat dit waar is....
Ik heb reacties gezien van mensen zonder IQ, wat een reacties.
Bijv. dat dit terecht is, dat dit de eerste is, en noem maar op. Dat mag niet waar zijn :(
Ja vrij bizar wat men op social media en nieuwspaginas plempen.
Je mag best een hekel aan de politie hebben maar wat daar neer gezet wordt is onmenselijk.

Hoop dat de agent goed hersteld, maar vrees dat hij met een arm minder door het leven moet als ik de foto zo zag :o
 
Die foto in de OP verdient wel een kleine waarschuwing: het is gruwelijk te zien. Niet aanklikken als je een zwakke maag hebt en/of kinderen meekijken.

Sterkte aan de motoragent in kwestie. Hoop dat ie ooit nog op de motor stappen kan (of in ieder geval zn arm normaal gebruiken kan).
 
Laatst bewerkt:
Het moet nog bewezen worden, de titel is wel stellig nu.... Het is wel makkelijk oordelen zo, we werken met deze manier van noemen er wel aan mee.
Stel dat het niet expres is gebeurd. Hoeveel damage heeft de pers en wie dan ook aangericht?


De trucker heeft wel de schijn tegen (op basis van media berichten). Ik hoop toch niet dat dit waar is....
Ik heb reacties gezien van mensen zonder IQ, wat een reacties.
Bijv. dat dit terecht is, dat dit de eerste is, en noem maar op. Dat mag niet waar zijn :(

als het waar is mogen ze die chauffeur wel effe opsluiten iig.

Ennuh dat een beroeps chaufeur dit niet zou doen is echt onzin, ik heb chauffeurs wel vaker moedwillig brokken zien maken. :r

dat gezegd hebbende vind ik je gedachte mooi en hoop ik dat je gelijk hebt ;)
 
Laatst bewerkt:
Die foto in de OP verdient wel een kleine waarschuwing: het is gruwelijk te zien. Niet aanklikken als je een zwakke maag hebt en/of kinderen meekijken.

Sterkte aan de motoragent in kwestie. Hoop dat ie ooit nog op de motor stappen kan (of in ieder geval zn arm normaal gebruiken kan).
dan moet je effe lezen.

Om de ernst van de situatie te onderstrepen, is die NSFW/NSFL foto na de lees verder te zien
 
Ik zit in de trein en eet een appel. Ik ga dus niet kijken.
Alleen de berichtgeving vind ik al te gruwelijk voor woorden. Dit wens je niemand grote
 
Nee, de OP moet zijn computer rijbewijs halen, hij linkt direct naar het topic waardoor er geen optie meer is voor "Lees verder" en je direct wordt geconfronteerd met de foto.

Als je zo gaat beginnen. Dit heeft niks te maken met Computer Rijbewijs, oftewel ECDL,
Want in ECDL hebben ze het niet over maken van internet topics, wel gebruik van internet explorer en office.

Ja het was wat handiger geweest als ik het anders had geformuleerd.
Ik heb het aangepast.
 
Misschien dat de emoties iets oplopen door de schrik die (logischerwijs) hoort bij en dergelijke foto.
Dat had ik namelijk ook, goed dat het aangepast is.

Maar het meest vreemde blijft inderdaad wel dat je een dergelijke hekel aan de politie hebt dat je elk individu die daar werkt gelijk letsel of de dood wenst. Tuurlijk kun je het met bepaalde zaken niet eens zijn maar blijf dan wel relativeren. Geld ook voor wat er nu wel of niet allemaal gebeurd is tijdens het ongeluk/bewuste poging tot doodslag.
 
Laat de hypocriete reacties maar komen. Normaal gesproken krijgen agenten altijd alle verwensingen naar hun hoofd.
Nu is het wel zielig zeker....

Ik wens de agent in kwestie iig alle sterkte toe en laten ze de dader mits opzet maar hard aanpakken.

Zag trouwens laatst een filmpje op dumpert van een auto die expres een gast in een rolstoel aanrijd, hier in Nederland. Triest, ik kan dr niet bij...
 
Ik kwam met de motor uit het werk van de N57 gisteren en mocht de A15 niet op, later bleek vanwege bovengenoemd voorval. Onwaarschijnlijk, wat slecht. Dit gun je niemand.
 
@modjes kan de topictitel aangepast worden? Het is een verschrikkelijk ongeval, maar het is nog niet duidelijk of de chauffeur dit echt met opzet heeft gedaan.

Edit: net wat interne verslaggeving over de aanrijding gelezen in het politietopic wat me een heel naar gevoel geeft, als dat echt waar is... :(
 
Laatst bewerkt:
Laat de hypocriete reacties maar komen. Normaal gesproken krijgen agenten altijd alle verwensingen naar hun hoofd.
Nu is het wel zielig zeker....

Vreemde reactie...

Zag trouwens laatst een filmpje op dumpert van een auto die expres een gast in een rolstoel aanrijd, hier in Nederland. Triest, ik kan dr niet bij...


In het verkeer komt het slechtst in de mens naar boven, zoveel is me allang duidelijk!
(niet de link bekeken overigens :r )
 
Die link dat valt wel mee. Pas vanuit het oogpunt van de man die naast hem komt zal een stuk minder fris hebben uitgezien.
 
Lijkt me geen stevig jassie.
Het ziet er naar uit dat die agent van achter is aangereden.
Het is handiger om naast een voertuig te rijden en hem het teken tot stoppen te geven.

**

al is je bordje dan niet zichtbaar
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan