motoragent gespot

justine

Rookie
19 feb 2003
7
0
Berlikum
Hallo medeforumbezoekers.
Als test maar eens even iets waar ik vandaag getuige van was. Op een parkeerplaats bij een benzinetankstation tussen Franeker en Leeuwarden arriveerde na mij een motoragent. Ik val wel op motorrijders en op uniformen dus ik had wel oog voor hem. Hij gedroeg zich evenwel wat vreemd, schichtig zelfs. Korte tijd na zijn aankomst bleek wel waarom. Een leuk meisje arriveerde in een auto. Agent van de motor in de auto. Alles nogal stiekum neergezet, dus uit het zicht van passerend verkeer. Wat ik mij nu afvraag is of dit een overspelactie van 1 of beide betrokkenen betrof of een undercover actie van de politie? Ik denk eigenlijk dat ik het wel weet.............

Ik denk eigenlijks optie 1 :X

maar omdat de nederlandse overheid vol bezig is met het bestrijden van zware criminalitijd zal het wel optie 2 zijn :+ (no offens voor de dieners onder ons zij bepalen de regelgeving ook niet)

undercover en dan op je politiemotor aankomen en in politiepak de auto instappen...naaaaah duidelijk optie 1 alleen wie zegt dat het overspel is..mischien wel een spannend spelletje onder diensttijd van man en vrouw ;)

justine
Icoon:
Geslacht:
Geboorte datum:
Beroep: adm.
Email:
Ondertitel: shadowdriver
Signature: fervent chopper en shopper!
Homepage:
Registratie datum: 19-02-2003 (461 dagen geleden)
Status: Normale Gebruiker
Banaanscore™: 0%

Laatste posts: Nieuw Forum-lid
motoragent gespot
invoegen van een fotootje test
:+

[me]Cadcatz ruikt een kloon[/me]

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan