Motoragent gewond door over weg gespannen draad

ZuperBaz

MF veteraan
4 jul 2005
1.517
1
Hoorn (Noord Holland)
Auw !

Hoop het niet ooit mee te maken.

Bron: www.telegraaf.nl
Motoragent gewond door over weg gespannen draad
LEIDSCHENDAM - Een 48-jarige politieman is donderdagmorgen gewond geraakt toen hij met zijn motor ten val kwam door een draad die over de weg was gespannen. Dat maakte de politie bekend.

De motoragent reed tijdens een surveillance over een parkeerterrein bij een aantal sportkantines in Leidschendam, toen hij plotseling iets in zijn nek voelde. Hij remde onmiddellijk maar kon niet voorkomen dat de draad in zijn nek sneed. Uit onderzoek bleek dat er op een hoogte van 1.30 meter een draad van 100 meter lang was gespannen tussen een aantal bomen en een metalen hek. De politieman kwam er vanaf met een aantal striemen in zijn nek.
 
Wat voor een idioten doen dat soort dingen toch :? Niet te filmen, zoiets kan heel makkelijk dodelijk aflopen, lijkt me... |(
 
Heb het jaren geleden es meegemaakt op de fiets met een visdraad dat over de weg was gespannen.

Je schrikt je kapot.............

Zijn alleen idioten die dat soort geintjes uithalen.
 
Bron: www.telegraaf.nl
Motoragent gewond door over weg gespannen draad
LEIDSCHENDAM - Een 48-jarige politieman is donderdagmorgen gewond geraakt toen hij met zijn motor ten val kwam door een draad die over de weg was gespannen. Dat maakte de politie bekend.

De motoragent reed tijdens een surveillance over een parkeerterrein bij een aantal sportkantines in Leidschendam, toen hij plotseling iets in zijn nek voelde. Hij remde onmiddellijk maar kon niet voorkomen dat de draad in zijn nek sneed. Uit onderzoek bleek dat er op een hoogte van 1.30 meter een draad van 100 meter lang was gespannen tussen een aantal bomen en een metalen hek. De politieman kwam er vanaf met een aantal striemen in zijn nek.

Het blijft toch de telegraaf, hè... :z

Tussen een stel kantines. Voor hetzelfde geld is er een evenement geweest en zijn ze wat vergeten op te ruimen. L*llig maar sh*t happens.
 
hmmzzzz diegene die dat gedaan heeft......... kan beter niet gevonden worden......
als je het vanuit zijn oogpunt bekijkt....


dom geintje / ongelukje wat makkelijk verstrekkende gevolgen had kunnen hebben...

hel;aas staat er nergens iets over een gestart onderzoek ofzo....

gr
 
hmmzzzz diegene die dat gedaan heeft......... kan beter niet gevonden worden......
als je het vanuit zijn oogpunt bekijkt....


dom geintje / ongelukje wat makkelijk verstrekkende gevolgen had kunnen hebben...

hel;aas staat er nergens iets over een gestart onderzoek ofzo....

gr

En dan als gevonden word?
Komt ie voor de recht bank krijg 200 uur taakstraf that' it
 
Als je pech hebt snijd zo'n draad je kop er af.
Dat is dan ook de reden dat militairen zo'n stang op hun open jeeps hebben (idee voor op de motor?).
 
Doet mij hier aan denken
dat is nog wel grappig, maar om het dan met een echt touw te gaan doen is minder grappig :X

_O- Dit filmpje vind ik eigelijk wel enorm grappig. Bij auto's is het eigenlijk heel onschuldig om dit geintje uit te halen, al denk ik dat ik met de moto ook een noodstop zou maken als ik deze lui zie staan langs de kant. Da's dan wel weer gevaarlijk.
 
Dat is wel fucked zeg...
Stel eikels.
Bij ons in de buurt was een keer een krantenbezorger die daardoor bijna zijn hoofdverloren is.
De mensen in de buurt hadden een hekel aan het brommertje waar mee hij 's ochtens de kranten bezorgde. :r
 
Je hart klopt in je keel als je die nog hebt teminste.
Ik ben in belgie ook eens tegen een soort touw aangereden.
omdat het regende zag ik het op het laatste nippertje.
het touw was op koplamphoogte weliswaar maar je schrikt je echt de t*ring.
 
Ik heb het ook een keer mee gemaakt hoor... Twee meissies (+- jaar of 12) in de straat hadden een springtouw vast aan een lantaarnpaal en aan de andere kant vast houden op borst hoogte...

Een springtouw! Je ziet het echt niet hoor :N . Ik kon er gelukkig op tijd voor stoppen en wat schoot ik uit m'n vel :( . En wat waren die 2 meisjes geschrokken.


Doet mij hier aan denken
dat is nog wel grappig, maar om het dan met een echt touw te gaan doen is minder grappig :X
Whaha, heel erg hilarisch :}
 
Laatst bewerkt:
vind het super waardeloos als dergelijke gasten zoiets doen. Als ze het bij mij flikken, dan kom ik ff los.
 
vind het super waardeloos als dergelijke gasten zoiets doen. Als ze het bij mij flikken, dan kom ik ff los.
Als ze je zoiets flikken en ze doen het "goed" dan zal er nog wel meer "loskomen" ;)

ff Alle gekheid op 'n stokje, het is echt v/d pot gerukt als ze zoiets flikken!!!

Grtz Eagle.
 
Als ze je zoiets flikken en ze doen het "goed" dan zal er nog wel meer "loskomen" ;)

ff Alle gekheid op 'n stokje, het is echt v/d pot gerukt als ze zoiets flikken!!!

Grtz Eagle.

heb t meegemaakt, zag t van te voren aankomen, en ik kwam los. zo'n enorme kwaadheid...
 
Mja, poosje geleden stond ik voor een stoplicht te wachten. Komt een man op een brommertje voorbij met een hengel en ander visspul. Kijk ff de andere kant op, kijk vervolgens weer richting de kant waar die man op ging, zie ik 'm ongeveer 20 meter vanaf z'n brommer teruglopen naar een lantaarnpaal en staan springen.... naar z'n dobber en haakje wat achter een verkeersbord was blijven hangen....

Kan ook hier gebeurd zijn... of zoiets wat vroeger veel gedaan werd: cassettebandjes die over de weg gespannen werden, zal nu iets anders geweest zijn maar misschien was dit ook wel opzet... hopelijk heeft die man er geen blijven letsel van.

Heb het me ook wel eens bedacht op de weg, stel dat een of ander figuur iets over de weg gespannen heeft... :X
 
Marijn De Valk, bekende vlaming (directeur Boma uit de serie "De Kampioenen") werd enkele jaren geleden zwaar gekwetst aan zijn keel toen hij met zijn Harley-Davidson op zo'n draad reed; tijdelijk zelfs zijn stem verloren.
Enkel jaren geleden werden alle inzittenden van een koekblik onthoofd toen ze op een stalen kabel reed waarmee "boeren" een geblokkeerd landbouwvoertuig dwars over de rijbaan probeerden los te trekken.
De verspreiding van de dwaasheden op "You Tube" mag wel eens halt toe geroepen worden.
 
Dat wel, maar nou kom je met de motor met de knie aan de grond en een rokende achterband de bocht om, en maakt er net een auto na die bocht een noodstop omdat er 2 van die knakkers staan... wordt het best spannend ;)
 
Dat wel, maar nou kom je met de motor met de knie aan de grond en een rokende achterband de bocht om, en maakt er net een auto na die bocht een noodstop omdat er 2 van die knakkers staan... wordt het best spannend ;)

Hier vanavond geprobeert op straat.......leuk!!....fietsers.........!!!

full
 
Dat wel, maar nou kom je met de motor met de knie aan de grond en een rokende achterband de bocht om, en maakt er net een auto na die bocht een noodstop omdat er 2 van die knakkers staan... wordt het best spannend ;)

Ze staan aardig wat meters na de bocht, dan moet je wel heeeel hard aankomen... :P


Wat bent u? Heb je het filmpje eigenlijk wel bekeken of wou je alleen maar even langskomen om willekeurig te gaan schelden? :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan