motoragent groet

mario19

Rookie
29 apr 2013
5
0
west brabant
Als beginnend bestuurder kwam ik onderweg een groetende motoragent tegen! meestal zie ik ze liever niet om aandacht vragen ! maa wat moet ik met zo'n groet?
 
Gewoon terug groeten

NoQ0VTf.jpg
 
zolang er bij dat plaatje geen contactgegevens eenzijdig uitgewisseld worden vind ik het best. een praatje kan geen kwaad.
 
niet zo'n kinderachtige "kijk-mij-eens-stoer-tegen-de-politie-doen" houding hebben, is al lang niet meer origineel :Z

eerder waardering op brengen voor de skills van de beste man.

leuk stukje vermaak voor de fans: Team Verkeer Den Haag
 
Waarom zou je ze niet groeten? Het zijn mensen die een baan uitvoeren, en deze motorrijders zijn qua skills een stuk verder dan de meesten van ons, en vaak ook nog eens liefhebbers zoals wij :) Dat ze je af en toe een boete opleveren doet niks af aan het voorgaande.

Gewoon zwaaien dus.
 
Ik groet naar niemand, dalijk is het een motoragent op z'n vrije dag of op een onopvallende politiemotor ofzo; met die gedachte kan ik niet leven :N














maar ff serieus; ik zwaai naar ook gewoon naar politieagenten :W
 
Ik zou overigens niet naar een motoragent zwaaien hoor. Voor je het weet komt hij je achterna. En wat er dan gebeurt, weet je maar nooit!

Bend over, boy!
 
Laatst bewerkt:
ik vind het juist leuk als motoragenten mij groeten, gewoon te vriend houden kan altijd nog een keer van pas komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan