motoragent groet

kijk het begin van t filmpje, daar komt die videowagen net ingevoegd.
die motorrijder hoor je ff inhouden, schiet daarna voorbij en meteen duikt die auto erachteraan.

toen reed ie nog lang geen topsnelheid en kon ie makkelijk in z'n spiegel kijken. En dan zie je meer dan genoeg.
het feit dat ie dat niet heeft opgemerkt dat er een paar minuten lang een auto hem volgt.

dan ben je idd een randdebiel, niet zo slim imho.


En als je dan weet dat je op zo'n weg het gas open gaat draaien, kijk dan even in de auto's die je inhaalt.


De auto dicht het gat met z'n voorganger snel en dus was er een meer dan reële kans dat de auto op de baan van de motorrijder zou komen. Surveillance of niet, zo'n auto moet je opvallen.

Deze surveillance auto had hij er zo uitgepikt. Had hij z'n spiegels geeneens voor nodig gehad.
 
Toen ik nog reed , Groette ik ze ook gewoon.
Ze zwaaiden meestal wel terug.
Ze groeten me ook vaak als ik in mijn vuilniswagen rijd van de gemeente.
Waarom moet je ze haten?
Ze hebben me ook heel vaak gematst met bonnen en zelfs rbw in beslag name.
Blijf altijd netjes en lach met ze als je word aangehouden , Dat werkt prima !
Motor agenten zijn zo slecht nog niet , Auto agenten kunnen lastiger doen vind ik.
Het ligt ook aan jezelf wat voor instelling je heb natuurlijk :Y
 
Laatst bewerkt:
De ergste manier van groeten is als ze je voorbijrijden alsof je zelf achteruit rijdt en meteen daarna dat irritante gezwaai met die rechterhand.
 
Ik groet alle andere motorrijders als het ook maar even kan. Ook scooters als ze op motorscooters lijken. Dus ook motoragenten. Al moet ik wel zeggen dat (ruwe schatting) 19 van de 20 niet teruggroet. Maar dat moeten ze zelf dan maar weten :)
 
Ooit (als kind) meegemaakt dat mijn vader achter het stuur een opgeheven handpalm opvatte als groet - en terugzwaaide en doorreed.
Aangezien we het hier over (toen nog) Joegoslavische grenswachten hebben, bleek dit geen slimme actie zijn, daar zijn we héél gauw achtergekomen... _O-
 
Laatst bewerkt:
Ik groet alle andere motorrijders als het ook maar even kan. Ook scooters als ze op motorscooters lijken. Dus ook motoragenten. Al moet ik wel zeggen dat (ruwe schatting) 19 van de 20 niet teruggroet. Maar dat moeten ze zelf dan maar weten :)



Ik groet ook zoveel mogelijk, maar er zijn van die dagen dat je dan wel met de linkervlerk omhoog kan blijven zitten.
Toch vind ik dat je somtijds beter en meer aandacht kan schenken aan het overige verkeer dan aan het groeten.
 
Dubbelpost in dit forum;
maar ik stond recent met de jawa voor een stoplicht te pruttelen.
Komt er een motoragent naast me staan die m'n fiets aandachtig bekijkt.
Door mijn BSA verleden heb ik dan toch zo'n 'oh shit' moment.
Ik raap 'm'n eigen' zoals ze dat in Amsterdam zeggen, weer bij elkaar en vraag;
Jalours?

Het licht springt op groen en de agent spurt er schaterlachend vandoor..
 
Ik groet ook zoveel mogelijk, maar er zijn van die dagen dat je dan wel met de linkervlerk omhoog kan blijven zitten.
Toch vind ik dat je somtijds beter en meer aandacht kan schenken aan het overige verkeer dan aan het groeten.

Maar daarom ook de toevoeging "zo veel mogelijk". Als ik een stoplicht nader of een drukke weefstrook of een rotonde waarvan ik maar de helft kan zien door een vrachtwaggel of zo, of enige andere situatie waarin ik graag tien vingers en een heel brein bij de les heb dan boeien andere motorrijders me puur op verkeersinzichtelijke wijze :)
 
Dubbelpost in dit forum;
maar ik stond recent met de jawa voor een stoplicht te pruttelen.
Komt er een motoragent naast me staan die m'n fiets aandachtig bekijkt.
Door mijn BSA verleden heb ik dan toch zo'n 'oh shit' moment.
Ik raap 'm'n eigen' zoals ze dat in Amsterdam zeggen, weer bij elkaar en vraag;
Jalours?

Het licht springt op groen en de agent spurt er schaterlachend vandoor..
_O- _O- _O-
 
de meesten groeten niet terug naar mij, dus de moet maar opgegeven...
 
Geen tijd om te groeten...heb dan de koppeling ingeknepen en gas los om het geluid van de uitlaat wat te temperen.
Laatst wel een lazerende motoragent gegroet....of zijn armbeweging nu een stopteken was weet ik nog steeds niet....
 
Ik groet netjes terug en steek mijn tong uit maar dat kunnen ze niet zien want vol integraal helm hihi
 
Waarom zou je uberhaupt niet teruggroeten? Omdat het een agent is? So what?

Als jij problemen hebt met de politie dan is het 9 van de 10 keer omdat je het zelf veroorzaakt hebt. :)
 
Zou em groeten...

Wie weet wordt je een keer aangehouden en toevallig is het net die motoragent die je een high five gaf...

Kan je toch een paar centen schelen.
 
heb er vanmiddag nog eentje gegroet die ik tegenkwam op de motor, de beste man schrok zich zo te zien door en wist zich geen raad, maar uit eindelijk ging er nog een vlug armpie omhoog! :+
 
Waarom zou je uberhaupt niet teruggroeten? Omdat het een agent is? So what?

Als jij problemen hebt met de politie dan is het 9 van de 10 keer omdat je het zelf veroorzaakt hebt. :)

Joe snapt het dus ik groet ook gewoon,trouwens kom er steeds tegen die al als eerste hun hand op steken dus waarom zou ik het dan niet doen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dubbelpost in dit forum;
maar ik stond recent met de jawa voor een stoplicht te pruttelen.
Komt er een motoragent naast me staan die m'n fiets aandachtig bekijkt.
Door mijn BSA verleden heb ik dan toch zo'n 'oh shit' moment.
Ik raap 'm'n eigen' zoals ze dat in Amsterdam zeggen, weer bij elkaar en vraag;
Jalours?

Het licht springt op groen en de agent spurt er schaterlachend vandoor..


:+

tja, tijd voor een andere fiets. O-)
 
Ik groet ook zoveel mogelijk, maar er zijn van die dagen dat je dan wel met de linkervlerk omhoog kan blijven zitten.
Toch vind ik dat je somtijds beter en meer aandacht kan schenken aan het overige verkeer dan aan het groeten.


ik groet niet als de princes, :W _O-


maar gewoon m'n linkerhand ff laag en 2 vingers uitgestoken,
kost amper moeite.


al ben ik wel mee eens dat belangrijke verkeershandelingen bij mij voorrang krijgen op 't groeten.
maar als het kan dan doe ik het. Denk er ook niet echt over na.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan