Motoragent in Eifel

Frenkie

Die hard MF'er
20 okt 2004
400
23
Brunssum
Facebook
Vandaag waren we lekker haarspelden aan het rijden in de Eifel. ( omgeving Heimbach) Net midden in een zeer onoverzichtelijke bocht was er voor ons een motorrijder gevallen.
full


"Gelukkig" voor hem was het nog net op een stuk waar ze de vangrails speciaal hebben aangepast om schuivende motorrijders op te vangen. Ik heb mijn motor een stuk terug op de rijbaan geplant, met de waarschuwingslichten aan. ( aanstormende rossi's in spe willen daar nog wel eens wat vette knee-downs neerleggen )
full


Nog geen 2 minuten later stopt er een beige-creme kleurige BMW. De in gewoon leer gestoken Duitse meneer begon gelijk bevelen te schreeuwen, en verklaarde tussendoor ook even dat hij von der Polizei was.... ( doh )
full


Pas nadat ik de foto's vanavond beter bekeek zag ik het bordje achterop de BMW boven zijn kentekenplaat. Voor de rest zag je helemaal niks aan de fiets. En mocht je dat stop bordje zien, dan is het waarschijnlijk toch al te laat :)
 
Hoe is het met de motorrijder afgelopen? Lijkt er op dat ie aanspreekbaar was?
 
Wij onderhouden die onopvallende motoren van kennemerland op mn werk. Heb er stiekem toch wel een beetje respect voor degene die die dingen maakt. Stop-bordjes aan beide kanten in kuipen gecamoufleerd, bordjes voor en achter. Alleen als je heel goed kijkt zie je dat het geen gewone fiets is. :P

Dat zijn ook 1200RT's trouwens. (edit)
 
Laatst bewerkt:
Die motorrijder had flinke kneuzingen aan zijn schouder,elleboog en pijn aan zijn rug maar verder niets gebroken.
Toen wij aan kwamen rijden was het ongeluk net gebeurd , de jongen was gelukkig gelijk goed aanspreekbaar. Ik denk wel dat hij morgen veel spierpijn heeft !
Nadat de ambulance er was zijn wij doorgereden, die eerste bochtjes gaan dan toch wel wat langzamer dan normaal.
 
Die agent heeft nog de zelfde handschoenen dan mij ook nog! :P.

Maar inderdaad, in de Eifel rijd aardig wat Polizei rond :).
In de Moezel is het toch wel minder.

Net ook nog even stukje Duitsland gedaan met mijn vader, ook waar de waarschuwingsborden staan wat betreft hard rijden met motoren.
Weer geen 1 Polizei gezien :).
 
:r :r :r Allemaal ratten dat soort gasten.... :r :r :r
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

:N Nee zelfs door de ratten verbannen naar de kakkerlakken en die moeten ze ook niet hebben :N

Beetje lekker toeren, en waar het gewoon kan lekker door de bocht vegen, of op een lege snelweg 150 / 160 kmpu rijden....

en dan zie je ze, die vieze gluiperige kakkeratten.
bleh bleh bleeeeeeh "stop politie" vieze $%^#@# dat zij ut!!!!!

Allemaal in een vliegtuig, rechtstreeks naar de zon, want stel je voor dat ze dat overleven, zijn ze in ieder geval niet meer hier.... :W *O*

( edit: en ik ben niet de enige die dat vind, ja ik hoor je wel gniffelen )
 
Laatst bewerkt:
:r :r :r Allemaal ratten dat soort gasten.... :r :r :r
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

:N Nee zelfs door de ratten verbannen naar de kakkerlakken en die moeten ze ook niet hebben :N

Beetje lekker toeren, en waar het gewoon kan lekker door de bocht vegen, of op een lege snelweg 150 / 160 kmpu rijden....

en dan zie je ze, die vieze gluiperige kakkeratten.
bleh bleh bleeeeeeh "stop politie" vieze $%^#@# dat zij ut!!!!!

Allemaal in een vliegtuig, rechtstreeks naar de zon, want stel je voor dat ze dat overleven, zijn ze in ieder geval niet meer hier.... :W *O*

( edit: en ik ben niet de enige die dat vind, ja ik hoor je wel gniffelen )
Wel, wat houdt je tegen om je democratische rechten te gebruiken om de verkeerswetten (en dan vooral de bovenmatige snelheidscontroles) aan te passen???

edit: hoe kom ik als burger aan zo een videoregistratieapparatuur? Inbegrepen de apparatuur om metingen te doen?
 
Laatst bewerkt:
:r :r :r Allemaal ratten dat soort gasten.... :r :r :r
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

:N Nee zelfs door de ratten verbannen naar de kakkerlakken en die moeten ze ook niet hebben :N

Beetje lekker toeren, en waar het gewoon kan lekker door de bocht vegen, of op een lege snelweg 150 / 160 kmpu rijden....

en dan zie je ze, die vieze gluiperige kakkeratten.
bleh bleh bleeeeeeh "stop politie" vieze $%^#@# dat zij ut!!!!!

Allemaal in een vliegtuig, rechtstreeks naar de zon, want stel je voor dat ze dat overleven, zijn ze in ieder geval niet meer hier.... :W *O*


( edit: en ik ben niet de enige die dat vind, ja ik hoor je wel gniffelen )

Gaat het verder wel met je, denk aan je hart......
 
Laatst bewerkt:
ooit eens genaaid in Luxemburg, door het gehele dorp niet boven de 50, bij het uit rijden van het dorp (er stonden nog 2 huizen over 500 meter) worden we ineens stil gezet. Bleek dat ze bij het laatste huis, 3 meter voor het bord einde bebouwdekom stonden te lazeren.
ook €140,- direct pinnen omdat je teller daar op 62 stond.
en de Luxemburgse politie: "Nein wir sind nicht GEK geworden"
 
Ik let altijd op witte en fluorescerende pakken, om niet per ongeluk vrolijk een agent toe te zwaaien. Maar, komt het nou door de zomer, of is het nieuw, want sinds een paar weken zie ik ze hier ook in gewoon zwart pak. Wel rood/blauwe strepen op de kuip.
 
Vandaag waren we lekker haarspelden aan het rijden in de Eifel. ( omgeving Heimbach) Net midden in een zeer onoverzichtelijke bocht was er voor ons een motorrijder gevallen.
[afbeelding]

"Gelukkig" voor hem was het nog net op een stuk waar ze de vangrails speciaal hebben aangepast om schuivende motorrijders op te vangen. Ik heb mijn motor een stuk terug op de rijbaan geplant, met de waarschuwingslichten aan. ( aanstormende rossi's in spe willen daar nog wel eens wat vette knee-downs neerleggen )
[afbeelding]

Nog geen 2 minuten later stopt er een beige-creme kleurige BMW. De in gewoon leer gestoken Duitse meneer begon gelijk bevelen te schreeuwen, en verklaarde tussendoor ook even dat hij von der Polizei was.... ( doh )
[afbeelding]

Pas nadat ik de foto's vanavond beter bekeek zag ik het bordje achterop de BMW boven zijn kentekenplaat. Voor de rest zag je helemaal niks aan de fiets. En mocht je dat stop bordje zien, dan is het waarschijnlijk toch al te laat :)

Ik was daar in de buurt vandaag ook aan het :] Ik heb sommigen daar zo gevaarlijk in zien halen. Totaal geen overzicht. En er zitten hele gevaarlijke bochten naar beneden en boven bij. Ook auto's die gewoon inhalen bij onoverzichtelijke bochten :N Er liggen niet voor niets zoveel kruisen en bloemen langs de weg in die omgeving. Ben er zelf een stuk of 4 tegen gekomen op m'n route. Maar ben blij dat ik dit niet mee hoefde te maken. Heb vandaag weer 567 heerlijke km gereden 8-)
 
Afgelopen weekend hier op de radio gehoord dat er op één dag 15 man hun rijbewijs konden inleveren. Ook door onopvallende motoren. Voor de zomer was het het al aangekondigd dat de politie dit meer in ging zetten in motorpopulaire gebieden. U is gewaarschuwd -O- , om het zo maar te zeggen.
 
Afgelopen weekend hier op de radio gehoord dat er op één dag 15 man hun rijbewijs konden inleveren. Ook door onopvallende motoren. Voor de zomer was het het al aangekondigd dat de politie dit meer in ging zetten in motorpopulaire gebieden. U is gewaarschuwd -O- , om het zo maar te zeggen.
Ach zodra ik een ander motor zie ga ik al meteen van et gas af.
Liever nooit gezellig met een andere motorrijder vegen dan 1 keer met een agent ;)
 
Heimbach.. mooi... :9 :9~ :} Vooral dat stuk als je midden in het dorp een zijweggetje bergop volgt!!! :} Een van de mooiste stukjes van de Eifel!

Bedankt voor de tip, ik rij er regelmatig :]
 
Heimbach.. mooi... :9 :9~ :} Vooral dat stuk als je midden in het dorp een zijweggetje bergop volgt!!! :} Een van de mooiste stukjes van de Eifel!

Bedankt voor de tip, ik rij er regelmatig :]

LOL; en DAAR was nou net dat ongeluk gebeurt. Be warned.
 
:r :r :r Allemaal ratten dat soort gasten.... :r :r :r
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

:N Nee zelfs door de ratten verbannen naar de kakkerlakken en die moeten ze ook niet hebben :N

Beetje lekker toeren, en waar het gewoon kan lekker door de bocht vegen, of op een lege snelweg 150 / 160 kmpu rijden....

en dan zie je ze, die vieze gluiperige kakkeratten.
bleh bleh bleeeeeeh "stop politie" vieze $%^#@# dat zij ut!!!!!

Allemaal in een vliegtuig, rechtstreeks naar de zon, want stel je voor dat ze dat overleven, zijn ze in ieder geval niet meer hier.... :W *O*

( edit: en ik ben niet de enige die dat vind, ja ik hoor je wel gniffelen )

:Z
 
:r :r :r Allemaal ratten dat soort gasten.... :r :r :r
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

:N Nee zelfs door de ratten verbannen naar de kakkerlakken en die moeten ze ook niet hebben :N

Beetje lekker toeren, en waar het gewoon kan lekker door de bocht vegen, of op een lege snelweg 150 / 160 kmpu rijden....

en dan zie je ze, die vieze gluiperige kakkeratten.
bleh bleh bleeeeeeh "stop politie" vieze $%^#@# dat zij ut!!!!!

Allemaal in een vliegtuig, rechtstreeks naar de zon, want stel je voor dat ze dat overleven, zijn ze in ieder geval niet meer hier.... :W *O*

( edit: en ik ben niet de enige die dat vind, ja ik hoor je wel gniffelen )


:')

Verstand komt met de jaren......... soms duurt het wat langer.
 
of je nu 8 of 88 bent, wouten komen nooit gelegen.
en idd verstand komt met de jaren, en ik moet ze nog vergaren ;)

maar wees eerlijk, goed dat ze er zijn maar laat ze toch weer eens de boeven gaan vangen ipv motortje pesten
 
of je nu 8 of 88 bent, wouten komen nooit gelegen.
en idd verstand komt met de jaren, en ik moet ze nog vergaren ;)

maar wees eerlijk, goed dat ze er zijn maar laat ze toch weer eens de boeven gaan vangen ipv motortje pesten


Laatst eens met zo'n agentje staan praten in Duitsland. Die gasten hebben in het hoogseizoen soms wel 3 of 4 van die motorcrashes per dag af te handelen :o

Vind je het gek dat ze (in onze ogen) soms wat geïrriteerd reageren. :')
 
:r :r :r Allemaal ratten dat soort gasten.... :r :r :r
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

:N Nee zelfs door de ratten verbannen naar de kakkerlakken en die moeten ze ook niet hebben :N

Beetje lekker toeren, en waar het gewoon kan lekker door de bocht vegen, of op een lege snelweg 150 / 160 kmpu rijden....

en dan zie je ze, die vieze gluiperige kakkeratten.
bleh bleh bleeeeeeh "stop politie" vieze $%^#@# dat zij ut!!!!!

Allemaal in een vliegtuig, rechtstreeks naar de zon, want stel je voor dat ze dat overleven, zijn ze in ieder geval niet meer hier.... :W *O*

( edit: en ik ben niet de enige die dat vind, ja ik hoor je wel gniffelen )


Wat is nu het probleem? De man doet z'n werk. Dit soort scheldkanonades heeft geen enkele zin. In Duitsland heeft de politie nu eenmaal een andere status dan in Nederland. Je moet gewoon beleefd zijn, jochie.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan