Motoragent kan wel rijden zeg!!!!

Soulman

MF'er
13 apr 2003
227
0
Nieuwegein
Vanavond rijd ik op een provinciale weg, te hard, en zie in mijn spiegels een motoragent opdoemen. Omdat er daar een rotonde (zo'n nieuwerwets kleintje) in de weg zit moet je terug naar 50. Dat was voor mij een mooie reden om heel schijnheilig m'n snelheid te minderen. Maar in plaats van mij aan de kant te zetten neemt de agent die rotonde zo waanzinnig hard en mooi..... respect hoor :}

Dat hij daarna een aantal zaken deed die jou en mij een boete opleveren van honderden euro's ..... OK, ik zat gewoon te genieten van zijn techniek.....
 
Jah dit is wel prachtig allemaal maar ik vind dit wel een beetje hypocriet, zoniet corrupt worden... Laatst nog gehoord dat een gozertje op zijn 70cc brommer onder een dikke boete vandaan kwam door de desbetrefende agent een rondje erop te laten rijden...
{wel chille natuurlijk :9 )
 
Jah dit is wel prachtig allemaal maar ik vind dit wel een beetje hypocriet, zoniet corrupt worden... Laatst nog gehoord dat een gozertje op zijn 70cc brommer onder een dikke boete vandaan kwam door de desbetrefende agent een rondje erop te laten rijden...
{wel chille natuurlijk :9 )

Het zijn ook maar mensen
 
:P Eeen retro-reflecterende combi of raceoverall (met sparkling sliders) en dito Hayabusa (retro-reflecterend dus) met mooie zwaailamp..

Koz
 
Tuurlijk kunnen die gasten dat, ze rijden voor hun werk he..
lekker beroep lijkt me dat trouwens al heb ik een hekel aan bonnen schrijven(/schrijvers) :+
 
Gister haalde een motoragent samen met een collega ook bizarre capriolen uit: Hij reed op zijn dienstmotor over de busbaan, tegen het verkeer in en voegde via een voetgangers-oversteekplaats netjes voor zijn collega in. Zijn collega reed op een BMW R1100 RT. Westrijdje doen tijdens diensttijd? Belachelijk.
 
Gister haalde een motoragent samen met een collega ook bizarre capriolen uit: Hij reed op zijn dienstmotor over de busbaan, tegen het verkeer in en voegde via een voetgangers-oversteekplaats netjes voor zijn collega in. Zijn collega reed op een BMW R1100 RT. Westrijdje doen tijdens diensttijd? Belachelijk.
Jullie zien werkelijk alles in en weten precies wat zij doen :+

Je bent helderziend :+
 
Die jongens (jaja rustig maar en meisjes) moeten VERPLICHT op het circuit om te trainen.
Wat een hondebaan zeg. zij liever als ik.
Gatver ik weet wel wat beters zeg
 
:?


Al eens een agent met slides op z'n pak gezien?

Ja, er moet er ergens in Rotterdam een rond rijden. Of die het alleen voor de grap had gedaan een keer weet ik niet, maar hij kwam me voorbij zetten met een bloedgang. Hier spreek ik trouwens alweer over ruim 1 jaar geleden.

PS: Ik zag de knee-sliders toen we bij het stoplicht stonden (dit voor eventueel komende vragen hieromtrent)
 
Heb de politiekleding catalogus thuis liggen, maar daar staan geen broeken met klitteband of sliders in.

Zal ff een maat bellen of dat nieuw is. Is ook zo'n gestreepte gast die gratis circuitdagen krijgt.
 
Ik heb er ook eens 1 bezig gezien op een erg schuine dijk met steentjes.Schuin naar beneden en halverwege weer draaien en omhoog.Brrr,ik durf dat niet maar dat was kennelijk de normaalste zaak van de wereld. :}
 
Dat rijden van de motordienders word nogal overschat maar de manier waarop ze kilometers lang uit het zicht van je spiegel met een lasergun in de hand achter je blijven,das ware kunst !!
 
Het is toch wel heel erg vervelend als je van je hobby je werkt kunt maken. Die trainigsdagen zijn ook heel erg naar. Allemaal op kosten van de baas cq gemeenschap.


Heb je ooit wel eens met een BMW K1100 je knieën aan de grond gehad?
 
Terug
Bovenaan Onderaan