Motoragent kan wel rijden zeg!!!!

Op zaterdag 14 juni 2003 21:41 schreef MarcozZ het volgende:
Dat rijden van de motordienders word nogal overschat (knippie)

Ik weet zeker dat ze allemaal beter rijden dan ik :(
(Even kwetsbaar opstellen, balletje voorgeven..... :)

Hoelang zullen ze per dag eigenlijk op de motor zitten?
 
Toen de BMW R1100RS net uit kwam, ben ik voor een proefrit wezen rijden in Rijswijk.. Daar reed je in groepen een stuk op de RS.. met als voorrijders politiemensen..
Nu was het laatste stukje een bocht van 270 graden.. en jemig wat gingen die gasten hard door die bocht heen ! knietje op het asfalt dus.....
 
:?


Al eens een agent met slides op z'n pak gezien?
452623-img_9541a.jpg


California Highway Patrol. Toch wel humor dat die jongens hun eigen motor moeten kopen, en dat ze hun budget met eigen geld mogen aanvullen voor de aanschaf van hun dienstfiets...

Foto is trouwens geen fake, wel een trackday.
 
In Frankrijk rijdt ook een politieteam mee tijdens de diverse 24h wedstrijden. Ook niet verkeerd *D
 
Agent -Je begrijpt zeker wel waarom ik je laat stoppen he?
TTeun -Errr, nou ja...
Agent -Je stuurt die bocht veel te vroeg in. Als je nou iets later instuurt kun je eerder op het gas en ligt je snelheid het hele stuk erna wat hoger. En als je nou wat meer druk uitoefent op je buitenste voetsteun, is de balans beter en......

[me]TTeun ziet het al helemaal voor zich 8-) [/me]
 
Gister haalde een motoragent samen met een collega ook bizarre capriolen uit: Hij reed op zijn dienstmotor over de busbaan, tegen het verkeer in en voegde via een voetgangers-oversteekplaats netjes voor zijn collega in. Zijn collega reed op een BMW R1100 RT. Westrijdje doen tijdens diensttijd? Belachelijk.
Mag je er zeker van zijn dat dat het soort mensen is die je niet tegen gaat houden als je op een 90 weg ergens op de boeren buiten te snel rijd met je moto en dan ga jij juist daarop lige zeiken |( , dus we willen agenten die onze fouten ( binnen de normen ) wel eens door de vingers willen zien , maar diezelfde agenten mogen natuurlijk geen kmetertje te snel rijden |(
 
Schrijven alle motor-agenten?

Of heb je d`r ook die alleen mee rijden in stoeten, speciale evenmenten, achtervolgingen enz.

[18 jaar modus aan]
De hele dag achtervolgingen op de motor lijkt me echt te gek }) `s ochtend beginnen met scootertjes, warm rijden :P Rest van de dag bankovervallers :+ Natuulijk wel op een R6 of ZX-6R 8-) Dan zit in in de achtervolging en dan pak je uit je laars je ping-pang-poef terwijl je de kogelschoten ontwijkt van de tegenpartij. Dan na enkele minuten maak je d`r maar een einde aan en schiet je zo de autoband lek, klaar is Dennizz :z
[18 jaar modus uit]
 
Schrijven alle motor-agenten?

Of heb je d`r ook die alleen mee rijden in stoeten, speciale evenmenten, achtervolgingen enz.

[18 jaar modus aan]
De hele dag achtervolgingen op de motor lijkt me echt te gek }) `s ochtend beginnen met scootertjes, warm rijden :P Rest van de dag bankovervallers :+ Natuulijk wel op een R6 of ZX-6R 8-) Dan zit in in de achtervolging en dan pak je uit je laars je ping-pang-poef terwijl je de kogelschoten ontwijkt van de tegenpartij. Dan na enkele minuten maak je d`r maar een einde aan en schiet je zo de autoband lek, klaar is Dennizz :z
[18 jaar modus uit]

Hoezo een rijke fantasie :}
De politieagenten die op de motor dienst doen rijden ook wel met speciale evenementen mee alleen zover ik weet houden ze zich daar dan alleen mee bezig ivm verkeersveiligheid. En zulke achtervolgingen heb je in NL niet zoveel een roadblock is veel effectiever ;)
 
Hier in Utrecht heb je een politiemotor opleidingscentrum ofzo iets. Hier rijden de 'ervaren' op BMW's en de 'Rookies' op honda off the roadjes. Fiets je (op het fietspad, uiteraard) naar je huis komen die gasten met een flinke gang gewoon over het fietspad langs scheuren. Dat doen ze overigens alleen als er een file staat (croeselaan, naast de jaarbeurs). Vind het wel grappig om te zien ;)
Lekker met je motor over het fietspad als er file staat :]
 
Agent -Je begrijpt zeker wel waarom ik je laat stoppen he?
TTeun -Errr, nou ja...
Agent -Je stuurt die bocht veel te vroeg in. Als je nou iets later instuurt kun je eerder op het gas en ligt je snelheid het hele stuk erna wat hoger. En als je nou wat meer druk uitoefent op je buitenste voetsteun, is de balans beter en......

[me]TTeun ziet het al helemaal voor zich 8-) [/me]

LOL :} :} :} :} :} 8-)

Hier op dit forum zat toch ook een motorwout? Wat is zijn nickname? })
 
iemand die ook onder werk tijd lekker kan scheuren en elkaar kunnen uitdagen
dan moet je wel een echte motor liefhebber zijn.
hobby en werk combineren meot kunnen.
 
Zoek het topic dan even op over Wie is er hier eeen Politieagentje of zoiets

daar staan er al een aantal op })
 
Ik heb wel respect voor die agenten op die crossers. Geen stoeprand is te hoog, geen greppel te diep. Als ik op mijn mt rond rijd dan ben ik toch wel een beetje bang voor die lui :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan