Motoragent zwaargewond bij ongeluk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Knap lullig inderdaad gun je iemand niet.
Helaas vind ik dat de scooter niet de schuldige is....
De agent klapt op de auto heeft niks met de scooter te maken.
 
Buurman (26-9-2008 om 4:51 uur)
Dankzij het kereltje op een halfgesloopte en opgevoerde scooter die hier al enkele dagen door de buurt rijd met 100km/h en die door de politieagent op de motor achtervolgt werd... De motor agent moest moeite doen om hem bij te houden.
_O-


Maarre... Rare klapper is dat geweest zeg :/
 
Idd achterlijke reacties. Wat kan die brommerboy eraan doen dat oom agent niet oplet?
 
Met zo een motor hou je zo een pisbak toch wel bij??
Ik beschouw een politie motor als een snelle wendbare motor.
Zo heb ik ook wel eens een agent achter me aan gehad die me niet kon bijhouden en zwetend zn helm afdeed zo jongen ik kon je niet bijhouden artikel 5 bla bla (ja ik had geen spiegel).
Vond het eigelijk nog wel meevallen.
Maar toch blijft de brommerboy onschuldig.
 
Laatst bewerkt:
Tsjaa, als de motormuis flink van leer moet trekken om die scooteraar bij te houden dan ga ik er vanuit dat hij dan licht en geluid heeft.
Zo niet dan is het niet ondenkbaar dat die automobilist de weg op draait.
Ik ken die kruising goed en waar die auto uit komt is gewoon een kudtstraat want je hebt best slecht zicht op de straat waar de motormuis vandaan komt.
De waarheid zal in het midden liggen denk ik.

Wel 10 punten voor hoe de motor erbij staat overigens. :$
Al met al gun je zo'n klapper natuurlijk niemand, zowel de motormuis als de automobilist.
 
ik denk niet dat hij die auto op een betere plek had kunnen raken, zo gaat die lekker eroverheen ipv er doorheen
 
Ik ben bang dat die motorrijder niet "lekker" over de auto heen is gegaan.

De motor is een K1200, gezien de bouw van die motor kom je vanzelf tank,stuur en kuipwerk tegen met je onderlichaam.... '(

Onfortuinlijk kl*te ongeluk.

Over schuld is geen uitspraak te doen, daar zal eerst onderzoek naar gedaan moeten worden.
 
dat ie er maar weer bovenop mag komen

Edit Baksteen:Reactie verwijderd.
Ongeacht hoe over de politie op zich denkt, zo praat je NIET over een zwaargewonde motorrijder die op dat moment in het ziekenhuis voor z'n leven vecht !!
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja fijn!dat ie maar weer gauw aan het werk kan, kannie weer lekker bekeuringkies gaan uitdelen en tegen z'n baas vertellen hoeveel mensen hij nu weer heeft ""gepakt :r ""


Edit: ff herstellen, gaat nergens over die opmerking. beetje respect mag wel
 
Laatst bewerkt:
Wat een klote ongeluk :X
en dan die o zo slimme en voral erg stoere reactie van de wel bekende petjes, hoop dat ze het binnekort ook een keer overkomt maar dan tegen een boom zodat niemand er last van heeft :Y
 
Ja fijn!dat ie maar weer gauw aan het werk kan, kannie weer lekker bekeuringkies gaan uitdelen en tegen z'n baas vertellen hoeveel mensen hij nu weer heeft ""gepakt :r ""


tering eikeltje.

ook die man heeft waarschijnlijk een vrouw en kinderen thuis zitten die nu door een hel gaan.

en dat tering tuig op scooters zonder licht en vaak opgevoerd moeten ze ook keihard aanpakken.


hoop voor die agent dat het allemaal mee valt en het bij botbreuken is gebleven.

en indirect is die scooterrijder wel verantwoordelijk, reed hij met licht dan was agent er niet achteraan gegaan.
 
Ja fijn!dat ie maar weer gauw aan het werk kan, kannie weer lekker bekeuringkies gaan uitdelen en tegen z'n baas vertellen hoeveel mensen hij nu weer heeft ""gepakt :r ""

Als er iemand tolerant is bij de politie, dan is dat wel de motoragent.
Die gaan écht niet bekeuren voor 15km/h te hard, maar houden zich wél met verkeersveiligheid bezig. ;)

En dan nog, zoiets wens je maar heel weinig mensen toe, hoeveel geld het je dan ook moet kosten.
 
Ja fijn!dat ie maar weer gauw aan het werk kan, kannie weer lekker bekeuringkies gaan uitdelen en tegen z'n baas vertellen hoeveel mensen hij nu weer heeft ""gepakt :r ""

Wat ben jij een zielig respectloos figuur. Ik stem ban voor hem!
 
Triest!

Door een willekeurige stad/dorp/buurt heenrijdend, kom ik toch met regelmaat scoot-meuk achterop waar geen kenteken op zit....en vrijwel altijd opgevoerd en liefst zonder helm.

De pest is hier weer (imho).....dat de regels te mat zijn.


Sterkte aan agent en familie!
 
Ja fijn!dat ie maar weer gauw aan het werk kan, kannie weer lekker bekeuringkies gaan uitdelen en tegen z'n baas vertellen hoeveel mensen hij nu weer heeft ""gepakt :r ""
Beetje gefrustreerd? Niet mogen neuken vannacht?
Als ik in de reacties op die site leest dat hij vecht voor z'n leven mag je wel iets meer medeleven tonen. Als je dat niet kan, je hóeft niet te reageren :N
 
Komt vast niet van één nacht niet mogen :X



Kut reacties, droevig gewoon.


Sterkte en beterschap voor de diender :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan