Motoragent zwaargewond bij ongeluk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb serieus medelijden met de motoragent. De doorsnee laagvlieger hier op het forum rijdt ook wel eens dit soort snelheden en die zijn ook iedere keer weer blij als ze heel thuis komen.
Deze beambte rijdt voor zijn beroep deze snelheid (misschien was de snelheid hoger dan in de richtlijnen vermeld wordt) en hij rijdt zichzelf daarbij te pletter. Dat gun je geen enkele collega-motorrijder, dat gun je misschien zelfs geen crimineel op een gestolen raceplee.


Sterkte voor de agent (en hopelijk slaat hij mijn brommertje een keer over als er iets erg snel voorbijflitst...).
 
Ik heb serieus medelijden met de motoragent. De doorsnee laagvlieger hier op het forum rijdt ook wel eens dit soort snelheden en die zijn ook iedere keer weer blij als ze heel thuis komen.
Deze beambte rijdt voor zijn beroep deze snelheid (misschien was de snelheid hoger dan in de richtlijnen vermeld wordt) en hij rijdt zichzelf daarbij te pletter. Dat gun je geen enkele collega-motorrijder, dat gun je misschien zelfs geen crimineel op een gestolen raceplee.


Sterkte voor de agent (en hopelijk slaat hij mijn brommertje een keer over als er iets erg snel voorbijflitst...).

Nee idd, die gun ik een vrachtwagen -O-
 
Over schuld is geen uitspraak te doen, daar zal eerst onderzoek naar gedaan moeten worden.

en daar zit het probleem
hoe kan er nu objectief onderzoek gedaan worden.
ik zou de persoon van de auto niet willen zijn hoor :/

veel sterkte a/d motoragent, dat het bij een paar botbreuken mogen blijven en niets erger !
 
Als er iemand tolerant is bij de politie, dan is dat wel de motoragent.
Die gaan écht niet bekeuren voor 15km/h te hard, maar houden zich wél met verkeersveiligheid bezig. ;)

nou dat klopt ook niet, dat ligt gewoon aan agent tot agent, ongeacht of hij nu motoragent is of niet, ma goed, laten we die discussie niet op gang trekken
(ga ik zelf ff in de fout maar mensen stoppen te veel andere mensen in kastjes/groeperingen .. )
 
Mijn OPRECHTE EXCUUS VOOR DEZE OPMERKING,ik realiseer me(TELAAT)heel goed dat deze agent ook familie heeft,en mis.voor zijn leven vecht!
Het is nooit mijn bedoeling geweest hem op de""man""tespelen,ik had beter na moeten denken voor dat ik deze opmerking plaatste!
SORRY/EXCUUS.

Jim.
 
jammer van het zwaantje, maar misschien toch een overdadige reactie gedaan naarvolgens het 'misdrijf'.

scooter treft idd geen schuld, alleen de moterrijder voor zover de situatie geschetst wordt!
risico van het vak? (niet slecht bedoeld hoor, ik wens het niemand toe. maar het kan ons allemaal overkomen hé! zelfs zonder zo'n manoevre uit te voeren!)

sterkte a/d familie/vrienden/collega's!
 
Laatst bewerkt:
Mijn OPRECHTE EXCUUS VOOR DEZE OPMERKING,ik realiseer me(TELAAT)heel goed dat deze agent ook familie heeft,en mis.voor zijn leven vecht!
Het is nooit mijn bedoeling geweest hem op de""man""tespelen,ik had beter na moeten denken voor dat ik deze opmerking plaatste!
SORRY/EXCUUS.

Jim.



Het siert je dat je zo openlijk iig je excuses maakt voor je gemaakte opmerking.
 
Mijn OPRECHTE EXCUUS VOOR DEZE OPMERKING,ik realiseer me(TELAAT)heel goed dat deze agent ook familie heeft,en mis.voor zijn leven vecht!
Het is nooit mijn bedoeling geweest hem op de""man""tespelen,ik had beter na moeten denken voor dat ik deze opmerking plaatste!
SORRY/EXCUUS.

Jim.


Dat vind ik wel netjes dat je toch excuses aanbied.
 
Mijn OPRECHTE EXCUUS VOOR DEZE OPMERKING,ik realiseer me(TELAAT)heel goed dat deze agent ook familie heeft,en mis.voor zijn leven vecht!
Het is nooit mijn bedoeling geweest hem op de""man""tespelen,ik had beter na moeten denken voor dat ik deze opmerking plaatste!
SORRY/EXCUUS.

Jim.

:) klasse pik
 
Laatst bewerkt:
jammer van het zwaantje, maar misschien toch een overdadige reactie gedaan naarvolgens het 'misdrijf'.

Een scooter zonder kentekenplaat.

Het is bekend dat scooters veelvuldig in steden voor tasjesroven t/m overvallen gebruikt worden.
Als hij er niet achteraan gegaan was.... en later blijkt dat die gast net een oud vrouwtje had overvallen was de wereld ook te klein geweest.


Of hij t nu wel of niet doet, er zijn altijd mensen die vinden dat hij "dat andere" had moeten doen.
 
Mijn OPRECHTE EXCUUS VOOR DEZE OPMERKING,ik realiseer me(TELAAT)heel goed dat deze agent ook familie heeft,en mis.voor zijn leven vecht!
Het is nooit mijn bedoeling geweest hem op de""man""tespelen,ik had beter na moeten denken voor dat ik deze opmerking plaatste!
SORRY/EXCUUS.

Jim.


Op het moment dat ik je eerste bericht las dacht ik :r :N misselijke :X .....

We maken allemaal wel 's een foutje, goed dat je er even op terug komt. :Y

Hoop dat die agent er goed vanaf komt, zo'n stomme scooter is het absoluut niet waard om voor in de kreukels te liggen. Enne, dat ventje gaan ze echt nog wel achterover trekken hoor.
 
Vreselijk natuurlijk, maar ehh.... Tis wel zijn fout dacht ik zo... als je over een kruising gaat scheuren .... tsja... Ookal ben je agent. Als ik me niet vergis is een politievoertuig met toeters en bellen een voorangvragend voertuig. Dus als hij een ongeluk maakt is het zijn schuld. Kan ernaast zitten ofc...

Anyway hoop dat hij er wel weer bovenop komt. Zo iets gun je niemand. Zelfs meneer motoragent niet . . . :N
 
Laatst bewerkt:
Vreselijk natuurlijk, maar ehh.... Tis wel zijn fout dacht ik zo... als je over een kruising gaat scheuren .... tsja... Ookal ben je agent. Als ik me niet vergis is een politievoertuig met toeters en bellen een voorangvragend voertuig. Dus als hij een ongeluk maakt is het zijn schuld. Kan ernaast zitten ofc...

Anyway hoop dat hij er wel weer bovenop komt. Zo iets gun je niemand. Zelfs meneer motoragent niet . . . :N

Vragend? Je moet hem voorrang geven! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan