Motoragenten ernstig gewond na aanrijding

Fazero

MF veteraan
19 okt 2002
16.343
3
"DEN HELDER - Een politieman en een marechaussee zijn door een ongeval in Den Helder dinsdagmiddag ernstig gewond geraakt. Dit heeft de politie bekendgemaakt. Zij waren allebei op een motor onderweg naar een winkelier die had gemeld een winkeldief in de kladden te hebben gegrepen.

Toen een geparkeerde auto vlak voor hen de weg opdraaide om te keren, konden ze die niet meer ontwijken. Beide motorrijders botsten frontaal op de auto. Zij zijn overgebracht naar het ziekenhuis in Alkmaar. Een van hen is er slecht aan toe. "

www.nu.nl

blinde klootviolen :(

Sterkte voor de motorrijders :Y
 
Topics over ongelukken waarbij, voor zover op dat moment bekend, geen medeforummers betrokken zijn geweest, gaan op slot. Het betreft hier dus bijv. ongevallen waarover je in de media gelezen hebt, waar je van gehoord hebt of waar je langsreed toen het al gebeurd was, zonder dat je weet wat er gebeurd was. Het staat natuurlijk vrij om een topic te starten over een ongeluk waarbij je zelf betrokken bent geweest, waarbij je geassisteerd hebt, moet getuigen, het hebt zien gebeuren oid.
 
Ja prima, geloof dat het topic van die motoragent die op de snelweg aangereden was ook open is gebleven.
 
Zelfs met een plisiemotor wordt je volledig over het hoofd gezien . Koekblikker zijn rijbewijs innemen en door de versnipperaar .
 
Voor de nieuw te kiezen minister een mooie taak weggelegd! Automobilisten ervan op de hoogte brengen (én ook nog overtuigen) dat ze niet de enige weggebruikers zijn... |(

Hoop dat het goed gaat aflopen met beide slachtoffers! -O-
 
inderdaad, shit happens!

of moet je nu overdreven veel medeleven hebben omdat ze toevallig ook motor reden? :X

nee hoor, gewoon net zoveel als met alle andere motorrijders die zwaar gewond het ziekenhuis indraaien door een actie van een ander.







Om met Zrex1200 te spreken...de manouvre, niet de snelheid... ;)
 
Koekblikker zijn rijbewijs innemen en door de versnipperaar .
Wie, de koekblikker of het rijbewijs? :X

Ben ik weer met mijn stokpaardje: Aanstaande koekblikkers een paar lessen op een motor laten rijden. Voelen ze zelf ook ens wat het is om over het hoofd te worden gezien


(of ze krijgen de smaak te pakken en stappen over de motor :P )
 
We waren er allemaal bij :? Want we weten allemaal zo goed vanachter de pc wie er schuldig is.

Wat voor weg was het?
Hoe hard reden de desbtreffende pliesieagenten?
enz,

Misschien valt de koekblikker in deze wel niks te verwijten.
 
We waren er allemaal bij :? Want we weten allemaal zo goed vanachter de pc wie er schuldig is.

Wat voor weg was het?
Hoe hard reden de desbtreffende pliesieagenten?
enz,

Misschien valt de koekblikker in deze wel niks te verwijten.

Ehh keren van een auto??? Bijzonderer verrichting!!!
Auto uitparkeren? Bijzonder verrichting!!

Hmm schuldvraag kan simpel zijn en toch wel een beetje richting autobestuurder wijzen...................lijkt me!
 
Tis heel verleidelijk om hier flauwe grappen over te maken :N , maar dat vind ik echt ongepast. O-)

Ik geef beide betrokken motorrijders graag het voordeel van de twijfel (voor zover er twijfel bestaat bij een geparkeerde auto die op de weg draait) en wens ze een voorspoedig en volledig herstel.
Tjonge, als je de foto op nu.nl bekijkt krijg ik er kippevel van '(

Alle betrokkenen veel sterkte!!

Ben ik weer met mijn stokpaardje: Aanstaande koekblikkers een paar lessen op een motor laten rijden. Voelen ze zelf ook ens wat het is om over het hoofd te worden gezien
Op zich helemaal geen slecht idee, het gebeurt veel te vaak dat automobiloten motorrijders gewoon niet opmerken of niet weten wat ze kunnen/moeten verwachten van die motorrijder. In sommige situaties is er als motorrijder gewoon niet te anticiperen, dit lijkt daar verdraaid veel op.
 
Laatst bewerkt:
Wiens schuld het ook is, ik hoop dat ze er beide geen gevolgen aan over houden en gewoon hun werk kunnen blijven doen. Het is voor hen niet alleen een hobby of een vervoermiddel maar hun hele loopbaan.

Sterkte.
 
Terug
Bovenaan Onderaan