Motoragenten ernstig gewond na aanrijding

als je daar keert ben je een volslagen idioot en hoor je niet in een voertuig thuis. :W notabene gescheiden wegdelen :X

ik hoorde het vanmiddag al van mn vriendin, die belde dat de bussen niet reden omdat het op steenworp afstand van het station is.

(Afbeelding)
Het is niet op de plek gebeurt die je op de foto aangeeft het was aan de andere kant van de rontonde kwam net van de fysio vandaan toen het een 10 minuten daarvoor gebeurt was en zeker niet alle schuld is af te schuiven op de koekblikker.
Oke je mag daar officieel niet keren omdat je dan over een doorgetrokken streep komt en hij had inderdaad ff door kunnen rijden de rontonde op.
Maar ik heb daar van verschillende mensen gehoord die het gezien hadden dat de motoragenten met een noodgang aan kwamen rijden zonder sirenes of zwaailichten in eerst instantie dachten ze dat ze iemand aan het achtervolgen waren ook was er 1 remspoor van dik 70 meter lang wat aangeeft dat ze geen 50 hebben gereden zoals daar toegestaan is.
Als de koekblikker ze gezien heeft heeft hij doordat ze geen singnalen voerden nooit kunnen inschatten dat ze zo hard reden.
Je kunt je ook afvragen was het wel nodig om zo hard te rijden als je het mij vraagt niet ze reageerde op een oproep dat een winkelier een winkeldief had aangehouden als ze normaal gereden hadden waren ze een minuutje later gekomen en an was die winkeldief er nog steeds wel.
Aangezien er ook maar 1 remspoor was kun je je afvragen of die ander wel heeft opgelet ik vind niet dat zomaar alles op de koekblikker kunt afschrijven.
Vind het allemaal erg naar voor de betreffende motorrijders en hoop dat ze er weer bovenop komen.
 
Ik denk dan ineens aan de preken die agenten geven als je staande gehouden wordt.Te hoge snelheid ,inschatten etc.
Hierboven lees je dan dat ze gelijk hebben.
De ellende ervan gun ik niemand.
sterkte.
 
Het is
--- knip ---
Aangezien er ook maar 1 remspoor was kun je je afvragen of die ander wel heeft opgelet ik vind niet dat zomaar alles op de koekblikker kunt afschrijven.
Vind het allemaal erg naar voor de betreffende motorrijders en hoop dat ze er weer bovenop komen.

Het waren een politieagent en een marechaussee, de laatste scheen ABS op z'n fiets te hebben, dat verklaart veel. Die heeft echt geen remspoor gemaakt en was ook de minst zwaar gewonde trouwens.

Die koekblikker is in ieder geval gaan keren op een onoverzichtelijk punt nog geen 50 meter van een rotonde. Rondje rijden was een hele kleine moeite geweest. Hij was dus, op z'n zachtst gezegd, niet slim bezig.

Sterkte voor beide motorrijders in ieder geval.
 
Laatst bewerkt:
Het is niet op de plek gebeurt die je op de foto aangeeft het was aan de andere kant van de rontonde kwam net van de fysio vandaan toen het een 10 minuten daarvoor gebeurt was en zeker niet alle schuld is af te schuiven op de koekblikker.
Oke je mag daar officieel niet keren omdat je dan over een doorgetrokken streep komt en hij had inderdaad ff door kunnen rijden de rontonde op.
Maar ik heb daar van verschillende mensen gehoord die het gezien hadden dat de motoragenten met een noodgang aan kwamen rijden zonder sirenes of zwaailichten in eerst instantie dachten ze dat ze iemand aan het achtervolgen waren ook was er 1 remspoor van dik 70 meter lang wat aangeeft dat ze geen 50 hebben gereden zoals daar toegestaan is.
Als de koekblikker ze gezien heeft heeft hij doordat ze geen singnalen voerden nooit kunnen inschatten dat ze zo hard reden.
Je kunt je ook afvragen was het wel nodig om zo hard te rijden als je het mij vraagt niet ze reageerde op een oproep dat een winkelier een winkeldief had aangehouden als ze normaal gereden hadden waren ze een minuutje later gekomen en an was die winkeldief er nog steeds wel.
Aangezien er ook maar 1 remspoor was kun je je afvragen of die ander wel heeft opgelet ik vind niet dat zomaar alles op de koekblikker kunt afschrijven.
Vind het allemaal erg naar voor de betreffende motorrijders en hoop dat ze er weer bovenop komen.
tis je waarschijnlijk nog nooit opgevallen dat politie vaak zonder signalen op weg naar een winkeldief gaat :?
En met signalen aan zou de koekblikker wel kunnen inschatten hoe hard een motor rijdt :?
remspoor van 70 meter lijkt me ook vrij sterk, dan zouden ze namelijk genoeg tijd gehad hebben om uit te wijken. Zelfs bij VRO leer je om uit te wijken binnen 20meter als je 70+ rijdt.


Sterkte iig aan de 2 motorrijders
 
remspoor van 70 meter lijkt me ook vrij sterk, dan zouden ze namelijk genoeg tijd gehad hebben om uit te wijken. Zelfs bij VRO leer je om uit te wijken binnen 20meter als je 70+ rijdt.


Sterkte iig aan de 2 motorrijders

:^

alleen binnen 20 meter is wel erg dicht bij.
dan moetje echt als een debiel aan je motor hangen om hem een rijbaan op te laten schuiven hoor.
zeker met 70+ en 1 seconde reaktie tijd. (21 meter per seconde) ongeveer.
heb je vast niet geleerd op de vro.
 

automobilist ophangen, vierendelen, verbranden, over de grens zetten...


eikel mag daar helemaal niet draaien/keren/bijzondere verrichting doen.

dat de motoren te hard reden doet niet terzake.
een doorgetrokken streep dien je te zien als meter hoge afzetting (is mij geleerd)
dus mag/kan je daar niet overheen...
 
automobilist ophangen, vierendelen, verbranden, over de grens zetten...


eikel mag daar helemaal niet draaien/keren/bijzondere verrichting doen.

dat de motoren te hard reden doet niet terzake.
een doorgetrokken streep dien je te zien als meter hoge afzetting (is mij geleerd)
dus mag/kan je daar niet overheen...

=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/148299/1

:+

waarom doet dat het nooit bij mij :(
 
Laatst bewerkt:
Het waren een politieagent en een marechaussee, de laatste scheen ABS op z'n fiets te hebben, dat verklaart veel. Die heeft echt geen remspoor gemaakt en was ook de minst zwaar gewonde trouwens.

Die koekblikker is in ieder geval gaan keren op een onoverzichtelijk punt nog geen 50 meter van een rotonde. Rondje rijden was een hele kleine moeite geweest. Hij was dus, op z'n zachtst gezegd, niet slim bezig.

Sterkte voor beide motorrijders in ieder geval.
Dat die marechaussee abs had dat was mij niet bekend inderdaad dat zou inderdaad verklaren waarom er maar 1 remspoor was. Wat betreft die weg die is op het punt waar het gebeurde en gezien de kant waar ze vandaan kwamen nou ook niet echt onoverzichtelijk dan zou elke rechtdoorgaande weg onverzichtelijk zijn als je daar waar de auto stond geparkeerd in je spiegels kijken kun zeker over 1 a 2 km verkeer zien aankomen.
Zeg niet dat hij niet fout is maar hij is niet de enige die een fout gemaakt heeft.
 
Het is niet op de plek gebeurt die je op de foto aangeeft het was aan de andere kant van de rontonde kwam net van de fysio vandaan toen het een 10 minuten daarvoor gebeurt was en zeker niet alle schuld is af te schuiven op de koekblikker.
Oke je mag daar officieel niet keren omdat je dan over een doorgetrokken streep komt en hij had inderdaad ff door kunnen rijden de rontonde op.
Maar ik heb daar van verschillende mensen gehoord die het gezien hadden dat de motoragenten met een noodgang aan kwamen rijden zonder sirenes of zwaailichten in eerst instantie dachten ze dat ze iemand aan het achtervolgen waren ook was er 1 remspoor van dik 70 meter lang wat aangeeft dat ze geen 50 hebben gereden zoals daar toegestaan is.
Als de koekblikker ze gezien heeft heeft hij doordat ze geen singnalen voerden nooit kunnen inschatten dat ze zo hard reden.
Je kunt je ook afvragen was het wel nodig om zo hard te rijden als je het mij vraagt niet ze reageerde op een oproep dat een winkelier een winkeldief had aangehouden als ze normaal gereden hadden waren ze een minuutje later gekomen en an was die winkeldief er nog steeds wel.
Aangezien er ook maar 1 remspoor was kun je je afvragen of die ander wel heeft opgelet ik vind niet dat zomaar alles op de koekblikker kunt afschrijven.
Vind het allemaal erg naar voor de betreffende motorrijders en hoop dat ze er weer bovenop komen.

2 regels over de niet toegestane actie van de auto en vervolgens een boel "hear say" over de motoren ??

Sommig voertuigen rijden in de ogen van omstanders altijd te hard. Ambulance's, taxi's, motoren...laat staan politiemotoren....

Remspoor...heb je dat gemeten...??

Waarom zouden 2 motoren naar een simpele aangehouden winkeldief gaan die gewoon rustig op de politie wacht ?? Denk je dat ze die winkeldief in de koffer gaan vervoeren ofzo..?? Motoren gaan niet naar winkeldieven, tenzij daar een reden voor is, met geweld verzet tegen aanhouding bv.

Die signalen hebben maar 1 betekenis nl dat je het voertuig dat ze voert voor moet laten gaan, de automobilist had ze zowiezo voor moeten laten gaan ivm een uit te voeren zgn "bijzondere manouvre", bovendien mocht hij daar toch al niet draaien.
"te hard" rijden mogen ze zowiezo ook zonder signalen te voeren.
 
tis je waarschijnlijk nog nooit opgevallen dat politie vaak zonder signalen op weg naar een winkeldief gaat :?
En met signalen aan zou de koekblikker wel kunnen inschatten hoe hard een motor rijdt :?
remspoor van 70 meter lijkt me ook vrij sterk, dan zouden ze namelijk genoeg tijd gehad hebben om uit te wijken. Zelfs bij VRO leer je om uit te wijken binnen 20meter als je 70+ rijdt.


Sterkte iig aan de 2 motorrijders

Heel erg slim tuurlijk weet ik wel dat ze niet met signalen op een winkeldief af gaan normaal gesproken gaan daar op hun dooie gemakje heen woon vlak bij een supermarkt en zie dit gemiddeld 1 keer per week.
Maar in dit geval reden ze ruim boven de maximum snelheid en ik persoonijk vind weet niet wat de wet zegt dat als je dat doet je toch wel signalen moet voeren zodat de automobilisten en andere weggebruikers je snelheid enigzins kunnen inschatten ook al kunnen ze dat alsnog niet ze weten dan wel je flink aan het doorrijden bent en kunnen daar dan veel beter op reageren.
En weet niet of jij de sporen gisteren gezien hebt?? ik wel en 70 meter is niet overdreven geweest.
@MrQ weet niet of je de situatie daar kent gezien je opmerkingen blijkbaar niet wat je op de foto's niet ziet is dat meteen na het zebrapad is het een onderbroken streep en mag je gewoon keren oke hij heeft het ervoor gedaan maar denk dat 95% van de mensen die daar dagelijks staan zoals hij dat gedaan hadden. Je hebt gelijk dat hij fout was dat hij daar niet had mogen keren maar dat de snelheid van de beide motoren niet ter zaken doen ben ik niet met je eens die waren als je het mij vraagt net zo fout bezig aangezien ze geen signalen voerden.
 
MrQ weet niet of je de situatie daar kent gezien je opmerkingen blijkbaar niet wat je op de foto's niet ziet is dat meteen na het zebrapad is het een onderbroken streep en mag je gewoon keren oke hij heeft het ervoor gedaan maar denk dat 95% van de mensen die daar dagelijks staan zoals hij dat gedaan hadden. Je hebt gelijk dat hij fout was dat hij daar niet had mogen keren maar dat de snelheid van de beide motoren niet ter zaken doen ben ik niet met je eens die waren als je het mij vraagt net zo fout bezig aangezien ze geen signalen voerden.


oh lees even mee met baksteen dan..

Sommig voertuigen rijden in de ogen van omstanders altijd te hard. Ambulance's, taxi's, motoren...laat staan politiemotoren....

Remspoor...heb je dat gemeten...??

Waarom zouden 2 motoren naar een simpele aangehouden winkeldief gaan die gewoon rustig op de politie wacht ?? Denk je dat ze die winkeldief in de koffer gaan vervoeren ofzo..?? Motoren gaan niet naar winkeldieven, tenzij daar een reden voor is, met geweld verzet tegen aanhouding bv.

Die signalen hebben maar 1 betekenis nl dat je het voertuig dat ze voert voor moet laten gaan, de automobilist had ze zowiezo voor moeten laten gaan ivm een uit te voeren zgn "bijzondere manouvre", bovendien mocht hij daar toch al niet draaien.
"te hard" rijden mogen ze zowiezo ook zonder signalen te voeren.


en de snelheid van de motoren doen er zeker niet toe..... de automobilist had hoe
dan ook moeten stoppen en mocht daar niet keren...dubbel fout dus :(
 
ik vind het lullige altijd dat de politie alleen in bepaalde vaak ernstige gevallen hun kermisverlichting aan mogen gooien, hier wordt het niet veiliger van, gewoon bij het minste of geringste aan dat spul, zodat iedereen ze beter aan ziet komen en de halve buurt geregeld hoort dat die lui ook nog wat doen behalve rondrijden een koffiedrinken. Zelfs bij meldingen als bijvoorbeeld huiselijk geweld mogen zwaailichten en sirene niet aan, waar hebben we dat soort regelgeving in godsnaam aan te danken?
 
ik vind het lullige altijd dat de politie alleen in bepaalde vaak ernstige gevallen hun kermisverlichting aan mogen gooien, hier wordt het niet veiliger van, gewoon bij het minste of geringste aan dat spul, zodat iedereen ze beter aan ziet komen en de halve buurt geregeld hoort dat die lui ook nog wat doen behalve rondrijden een koffiedrinken. Zelfs bij meldingen als bijvoorbeeld huiselijk geweld mogen zwaailichten en sirene niet aan, waar hebben we dat soort regelgeving in godsnaam aan te danken?
Dat hebben we te danken aan die zeikers die vlakbij een politieburo wonen . Ze hadden zo'n last van het lawaai als de politie uitrukte . Diezelfde randdebielen hebben ervoor gezorgd dat de traumaheli's niet meer s'nachts mogen vliegen , alsof er s'nachts geen ongelukken gebeuren . |(
 
Zoals het er nu naar uitziet gaat het iets beter met de 2 gewonde motorrijders.

de Kmar rijder is inmiddels thuis met een flink aantal kneuzingen.

voor de Politie rijder is het iets minder, maar gelukkig wel stabiel. De agent heeft 4 ribben gebroken, een gebroken schaambeen, een zware hersenschudding, een zware buikwond en diverse kneuzingen. Hij is inmiddels wel van de intensive care af.

de precieze toedracht wordt nog onderzocht
 
Zoals het er nu naar uitziet gaat het iets beter met de 2 gewonde motorrijders.

de Kmar rijder is inmiddels thuis met een flink aantal kneuzingen.

voor de Politie rijder is het iets minder, maar gelukkig wel stabiel. De agent heeft 4 ribben gebroken, een gebroken schaambeen, een zware hersenschudding, een zware buikwond en diverse kneuzingen. Hij is inmiddels wel van de intensive care af.

de precieze toedracht wordt nog onderzocht

Mooi (denk ik), gezien de omstandigheden goed nieuws wat mij betreft. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan