Motoragenten ernstig gewond na aanrijding

:Z

Iedereen hier (uitzonderingen daargelaten) lapt de regels aan z'n laars. Maar als een koekblik ergens keert waar het niet mag. Dan is het opeens de grootste klootzak die er is |( :?

Ongelukken gebeuren gewoon, en zolang meneer/mevrouw koekblikker het niet met opzet heeft gedaan moeten jullie niet zo janken. Meneer/mevrouw is waarschijnlijk ook behoorlijk getraumatiseerd.

Ohh ja, voor de mensen hier die zelf nooit een inschatingsfout maken: :Z

:W
 
Net ff die fotos bekeken op nu.nl en telegraaf.nl...damn :X Dat zon eikel ook niet ff kijkt, of LUISTERT, die sirenes zijn hard zat |(
Maar goed. het idee wat vrij in het begin werd geopperd over die rijlessen op de motor voor beginnende koekblikker>>ik ben voor *O* Weten ze idd ook hoe het is om niet gezien te worden :Y
 
Maar goed dat wij het allemaal weten over hoe en wat er precies gebeurt is.
Er zullen uitgebreide onderzoeken gevoerd worden ook mbt tot de enorme snelheid van deze motoragenten, zeker omdat er geen sirene of zwaailicht is gebruikt.
 
Het is heel sneu voor de agenten, maar ik weet zeker dat de bestuurder in de ochtend uit zijn bed komend niet zijn dag zo gepland zou hebben....

Beterschap voor beide partijen gewenst
 
Hopelijk gaat het met alle betrokkenen (dus ook de automobilist) ondertussen beter.

Blijf ik met een vraag zitten.
Waarom dit topic open en dit topic dicht?

En voordat ik de eeuwige toorn van Baksteen over me afroep: dit is een serieuze vraag. Als ik zou willen rellen zou ik hier iets heel anders neerzetten.... ;)
 
Hopelijk gaat het met alle betrokkenen (dus ook de automobilist) ondertussen beter.

Blijf ik met een vraag zitten.
Waarom dit topic open en dit topic dicht?

En voordat ik de eeuwige toorn van Baksteen over me afroep: dit is een serieuze vraag. Als ik zou willen rellen zou ik hier iets heel anders neerzetten.... ;)


niet zulke moeilijke vragen stellen hoor! :9
 
okee Baksteen, woon je ook in Noord/Holland?

Ik woon idd in Nederland :Y




:Z

Iedereen hier (uitzonderingen daargelaten) lapt de regels aan z'n laars. Maar als een koekblik ergens keert waar het niet mag. Dan is het opeens de grootste klootzak die er is |( :?

Ongelukken gebeuren gewoon, en zolang meneer/mevrouw koekblikker het niet met opzet heeft gedaan moeten jullie niet zo janken. Meneer/mevrouw is waarschijnlijk ook behoorlijk getraumatiseerd.

Ohh ja, voor de mensen hier die zelf nooit een inschatingsfout maken: :Z

:W

Tuurlijk, maar niet met zulke gevolgen voor een ander.
Dat ie daar keert is op zich niet zo erg, dat ie daarbij 2 motorrijders het ziekenhuis in rijdt is vervelender....je mening zou veranderen als het slachtoffer iemand betrof die je zelf zou kennen ?? Ik heb minder nodig om m'n emphatisch vermogen aan te spreken.



Hopelijk gaat het met alle betrokkenen (dus ook de automobilist) ondertussen beter.

Blijf ik met een vraag zitten.
Waarom dit topic open en dit topic dicht?

En voordat ik de eeuwige toorn van Baksteen over me afroep: dit is een serieuze vraag. Als ik zou willen rellen zou ik hier iets heel anders neerzetten.... ;)

Dat hoop ik ook *D

D'r word hier zoveel in het topic gezegt wat ik zou moeten doen dat ik het maar eens niet doe. Ja, ik heb ook wel eens geen zin om te gehoorzamen aan het drukken op de knopen van de afstandbediening.
Topic's met een bepaald maatschappelijk karakter blijven trouwens vaker open, zie de topic's over 9/11, het bestaan van God en vele politieke topic's. Voor mij is dit ook zo'n topic. }) 8-)

Toorn..??
:N , ik heb al vaak genoeg gezegt, ik heb liever mensen die zelf kritisch kunnen nadenken en waarmee je in discussie elkaar beter leert kennen en waarvan je weet wat je aan elkaar hebt dan hersenloze niet nadenkende meelopers die achter je rug om ook weer met een ander meelopen.
 
hoe gaat het nu met beide mannen?

Ja, zou ik ook wel willen weten. Het is m.i. zwaar kl@te als je een ongeluk op je werk hebt. En motorrijdende politieagenten zijn voor mij zeker geen eikels. Qua generaliseren heb ik liever een gesprek met een motorrijdende politieagent dan met de gemiddelde niet motorrijdende koekblikker. Uitgaande van de veronderstelling dat het gesprek met de agent niet over m'n net begane verkeersovertreding gaat.

Sterkte voor die twee motorrijders!
 
D'r word hier zoveel in het topic gezegt wat ik zou moeten doen dat ik het maar eens niet doe. Ja, ik heb ook wel eens geen zin om te gehoorzamen aan het drukken op de knopen van de afstandbediening.
Topic's met een bepaald maatschappelijk karakter blijven trouwens vaker open, zie de topic's over 9/11, het bestaan van God en vele politieke topic's. Voor mij is dit ook zo'n topic. }) 8-)

Dat laatste soort topics speelt zich meestal af in "off topic".......

De referenties naar de FAQ over ongelukken in dit topic lijken mij volslagen terecht, temeer daar het als een expliciet punt in de FAQ is opgenomen....en het zijn niet de gebruikers die de regel verzonnen hebben... ;)
Daarnaast is het maatschappelijk karakter net zo groot of klein als in ieder crash-topic. Het toont je dat je niet onkwetsbaar bent als motorrijder, met of zonder blauwe zwaailamp. En voor de rest? net als ieder ongeluk een nare samenloop van omstandigheden. That's all.

Wil je 'm toch openhouden, dan is dat helemaal jouw keuze, jij bent mod. Maar wat is dan het volgende? Moderators die eens lekker gaan flamen "omdat het maatschappelijk wel interessant is"? Mijn reactie kwam voornamelijk voort uit het feit dat er regels verzonnen worden waarna vervolgens de bedenkers er zich zelf niet aan houden.

Met jouw werk moet je toch weten dat dat niet kan.... ;)


Tot slot, en wellicht geheel onnodig maar het viel mij zelf op bij het teruglezen van dit topic: het gaat in Orwell's Animal farm daadwerkelijk over "pigs"....dus niet verkeerd opvatten..... ;)
 
:Z

Iedereen hier (uitzonderingen daargelaten) lapt de regels aan z'n laars. Maar als een koekblik ergens keert waar het niet mag. Dan is het opeens de grootste klootzak die er is |( :?

Ongelukken gebeuren gewoon, en zolang meneer/mevrouw koekblikker het niet met opzet heeft gedaan moeten jullie niet zo janken. Meneer/mevrouw is waarschijnlijk ook behoorlijk getraumatiseerd.

Ohh ja, voor de mensen hier die zelf nooit een inschatingsfout maken: :Z

:W


Het gaat erom hóe je de regels aan je laars lapt. Als je dat doet en daar idiote situaties uit ontstaan dan heb je het verkeersinzicht van een okkernoot en hoor je niet in het verkeer thuis. Maar iedereen heeft zoiets van "dat overkomt altijd anderen". Van de week wordt ik bijna de vangrails indrukt omdat ik een vrachtwagen inhaal die op dat moment naar links komt zetten. Niet omdat ie ook wil gaan inhalen maar omdat ie met 2 handen met zijn telefoon bezig is ???

En je hebt gelijk, Óók motorrijders maken zich er veelvuldig schuldig aan. (Hoe vaak je niet een vrachtwagen passeert waarbij er op 2 meter achter dat ding volkomen onzichtbaar en motor zit :N

De max. snelheid overtreden is stout en mag niet en zo, maar daar gaan (binnen redelijke marges uiteraard) heus geen extra mensen dood van. Maar dit soort acties zoals hier vind ik toch andere koek. Een actie als deze zou minimaal moeten resulteren in het testen van meneer's verkeersinzicht met een daarvoor geschikt examen.
 
:Z

Iedereen hier (uitzonderingen daargelaten) lapt de regels aan z'n laars. Maar als een koekblik ergens keert waar het niet mag. Dan is het opeens de grootste klootzak die er is |( :?

Ongelukken gebeuren gewoon, en zolang meneer/mevrouw koekblikker het niet met opzet heeft gedaan moeten jullie niet zo janken. Meneer/mevrouw is waarschijnlijk ook behoorlijk getraumatiseerd.

Ohh ja, voor de mensen hier die zelf nooit een inschatingsfout maken: :Z

:W

Tja, iedereen weet hier ook de consequenties van hun eigen acties...

Als ik door een hoge snelheid op een motor (mijn fout), zeg bijv. op jou kind klap, vindt ik het niet gek dat jij mij ritueel afslacht op een of ander forum.Dus ja, we maken ook wel eens foutjes, en ja, dan moeten wij ook de consequenties dragen, kortom het is een dikke eikel...


Dat laatste soort topics speelt zich meestal af in "off topic".......

De referenties naar de FAQ over ongelukken in dit topic lijken mij volslagen terecht, temeer daar het als een expliciet punt in de FAQ is opgenomen....en het zijn niet de gebruikers die de regel verzonnen hebben... ;)
Daarnaast is het maatschappelijk karakter net zo groot of klein als in ieder crash-topic. Het toont je dat je niet onkwetsbaar bent als motorrijder, met of zonder blauwe zwaailamp. En voor de rest? net als ieder ongeluk een nare samenloop van omstandigheden. That's all.

Wil je 'm toch openhouden, dan is dat helemaal jouw keuze, jij bent mod. Maar wat is dan het volgende? Moderators die eens lekker gaan flamen "omdat het maatschappelijk wel interessant is"? Mijn reactie kwam voornamelijk voort uit het feit dat er regels verzonnen worden waarna vervolgens de bedenkers er zich zelf niet aan houden.

Met jouw werk moet je toch weten dat dat niet kan.... ;)


Tot slot, en wellicht geheel onnodig maar het viel mij zelf op bij het teruglezen van dit topic: het gaat in Orwell's Animal farm daadwerkelijk over "pigs"....dus niet verkeerd opvatten..... ;)


:Z :Z :Z

Eeewig geemmer over slotjes,...

 
Laatst bewerkt:
Het gaat erom hóe je de regels aan je laars lapt. Als je dat doet en daar idiote situaties uit ontstaan dan heb je het verkeersinzicht van een okkernoot en hoor je niet in het verkeer thuis. Maar iedereen heeft zoiets van "dat overkomt altijd anderen". Van de week wordt ik bijna de vangrails indrukt omdat ik een vrachtwagen inhaal die op dat moment naar links komt zetten. Niet omdat ie ook wil gaan inhalen maar omdat ie met 2 handen met zijn telefoon bezig is ???

En je hebt gelijk, Óók motorrijders maken zich er veelvuldig schuldig aan. (Hoe vaak je niet een vrachtwagen passeert waarbij er op 2 meter achter dat ding volkomen onzichtbaar en motor zit :N

De max. snelheid overtreden is stout en mag niet en zo, maar daar gaan (binnen redelijke marges uiteraard) heus geen extra mensen dood van. Maar dit soort acties zoals hier vind ik toch andere koek. Een actie als deze zou minimaal moeten resulteren in het testen van meneer's verkeersinzicht met een daarvoor geschikt examen.
Baksteen heeft het al vermeldt, maar ik wil toch nog even

[op het stokpaardje]
manoeuvres
[/van het stokpaardje]

Er zou, volgens mij, best wel méér mogen gecontroleerd worden op de handelingen van weggebruikers... Deze bestuurder heeft een afstand van nog géén 2 meter afgelegd aan een snelheid van géén 20 km/u en TOCH een ONGEVAL!!!
 
Tja, iedereen weet hier ook de consequenties van hun eigen acties...

Als ik door een hoge snelheid op een motor (mijn fout), zeg bijv. op jou kind klap, vindt ik het niet gek dat jij mij ritueel afslacht op een of ander forum.Dus ja, we maken ook wel eens foutjes, en ja, dan moeten wij ook de consequenties dragen, kortom het is een dikke eikel...

Je hoort mij toch niet zeggen dat het allemaal niet erg is. Het gaat mij er gewoon om dat iedereen hier doet alsof de koekblikker express die agenten overhoop heeft gereden.

Iedereen kan zoiets overkomen, zelfs jij! Iedereen heeft wel eens een moment dat je je aandacht er even niet bij hebt. En dan zou er maar net even een motor in je dode hoek zitten. En misschien is het wel een hele grote klootzak, maar tot ik zijn kant van het verhaal heb gehoord heeft hij bij mij het voordeel van de twijfel.

Kijken of je ook zo reageertm, als een direct familielid van je zoiets overkomt.
Ik wil het namelijk niet op mn geweten hebben om iemand (half) dood te rijden. Maar zolang ik in het verkeer deelneem is het een risico dat je neemt.

En ik blijf erbij dat de betreffende agenten (WAARSCHIJNLIJK) (veel) te hard hebben gereden. Andrs hadden ze met hun rijopleidinge toch zeker een rem/uitwijkmanouvre kunnen doen.

-edit- zoveel sgrijvvouten dat ik ze niet eens ga corrigeren. :W
 
Iedereen kan zoiets overkomen, zelfs jij! Iedereen heeft wel eens een moment dat je je aandacht er even niet bij hebt. En dan zou er maar net even een motor in je dode hoek zitten.
Toch moet dat eigenlijk niet kunnen, die figuurlijk dode hoek kan dan zomaar letterlijk een dode hoek worden. M.i. moet je je kop er altijd bij hebben in het verkeer, anders hoor je er niet thuis.
(/moraalriddertmodus)

[me]Corneoo is ook niet perfect en foutloos, maar zal zich zo min mogelijk bezighouden met: scheren, kaartlezen, koffie inschenken, ruzie maken met echtgenoot rechts, achterste voren naar de kids achterin, bellen en de rest om je heen vergeten, krantlezen, ongeluk bekijken op de andere rijbaan, klooien met de radio en alle andere maffe zaken die je mensen regelmatig ziet doen in de auto[/me]
 
Toch moet dat eigenlijk niet kunnen, die figuurlijk dode hoek kan dan zomaar letterlijk een dode hoek worden. M.i. moet je je kop er altijd bij hebben in het verkeer, anders hoor je er niet thuis.
(/moraalriddertmodus)

[me]Corneoo is ook niet perfect en foutloos, maar zal zich zo min mogelijk bezighouden met: scheren, kaartlezen, koffie inschenken, ruzie maken met echtgenoot rechts, achterste voren naar de kids achterin, bellen en de rest om je heen vergeten, krantlezen, ongeluk bekijken op de andere rijbaan, klooien met de radio en alle andere maffe zaken die je mensen regelmatig ziet doen in de auto[/me]

Als er inderdaad een ongeluk op de andere baan is, heb je tijd genoeg om alle andere dingen te doen die je noemt.. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan