Motoragenten onderuit, Rara, wat is hier gebeurd?

En dan doen ze deze handelingen het liefst op zo een plaats waar ze het verkeer zoveel mogelijk kunnen in de war brengen?
Dat je voor begeleiding door het normale verkeer rijdt, dat kan ik nog enigsinds begrijpen, maar voor deze manoeuvers lijkt een afgesloten terrein toch ook voldoende?
Wat heb jij nog voor gedrochtje in je avater? -O-
 
ik zou doorrijden en op een afstandje de politie bellen... en een beetje paniekerig zeggen dat er een heftig motorongeluk is gebeurd met meerdere motoren. 8-)
 
Moeilijk, zo op papier.
Niet rugwaarts, maar juist onder de motor, dus ergens aan de zijkant:frame bv, vastpakken terwijl je stevig door je knieen zit. Knietjes strekken terwijl je bovenlichaam over de motor blijft hangen en in 1 beweging doorlopen met je voetjes, je "loopt" 'm dan zo overeind.
Niet te hard lopen dat je er aan de andere kant overheengaat :+

Klinkt belachelijk zoals het er staat, irl is een stuk makkelijker.
Het werkt iig wel erg goed, achteraf vraag je je af waarom het van tevoren zo moeilijk leek, ook met een BMW K1100LT :} ;)

Zo leer je het ook met de gewone rijlessen ja :)

Neemt niet weg dat ik met de lesmotor en de kawa toen ik hem omgooide hem zo snel mogelijk gewoon opraapte. Die andere manier trekt zoveel bekijks en is redelijk omslachtig als je ego al bij de dichstbijzijnde put het riool is ingegleden :+

Maar bij die slagschepen misschien wel noodzakelijk :P
 
Is voor mij niets makkelijker, ik ken niemand in die omgeving. Als het een rijopleiding is geweest zou je naar de politieacademie in Apeldoorn moeten bellen trouwens, en daar krijg je toch geen info. De opleiding is niet mecht gruwelijk moeilijk, maar wel dusdanig dat je ook grenzen moet verkennen en naar eigen inschatting gaat 50% van de deelnemers wel een keer tegen de vlakte ;)Moeilijk, zo op papier.
Niet rugwaarts, maar juist onder de motor, dus ergens aan de zijkant:frame bv, vastpakken terwijl je stevig door je knieen zit. Knietjes strekken terwijl je bovenlichaam over de motor blijft hangen en in 1 beweging doorlopen met je voetjes, je "loopt" 'm dan zo overeind.
Niet te hard lopen dat je er aan de andere kant overheengaat :+

Klinkt belachelijk zoals het er staat, irl is een stuk makkelijker.
Het werkt iig wel erg goed, achteraf vraag je je af waarom het van tevoren zo moeilijk leek, ook met een BMW K1100LT :} ;)
Deze techniek had ik dus vanmiddag nodig :(
Heb mn motor ook maar s laten vlikkeren, ik wou krapper door t bochtje dan mogelijk was.
Het gevolg een mooie "kletsboembats" en de aandacht van veel vrouwen 8-) (die mij moesten helpen mijn motor overeind te zetten :X )
 
Jongens, moet ik nou echt de politie gaan bellen om te gaan vragen wat er gebeurd is? Baksteen, kan jij het niet veel makkelijker even via het interne circuit navragen?

(oh, en smitjr: politie blaricum bestaat natuurlijk niet, dan zou ik de politie Gooi en Vechtstreek bellen (in Huizen) maar ik geloof eigenlijk niet dat die 4 motoragenten hebben, dus ik betwijfel of het niet de rijkspolitie is?)

In welke eeuw leef jij :? :N _O- _O- _O-
 
Rijkspolitie bestaat niet meer? weet ik veel... :?

Maareuh, ik heb ze vanmorgen weer zien rijden. dus het zal allemaal wel goedgekomen zijn denk ik.

full


En nee, natuurlijk weet ik niet zeker of dat dezelfde motoren zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan