Motoragenten tegen elkaar

Kan idd iedereen gebeuren. En tis ook best lullig. Maar ze hebben het er allebei zonder kleerscheuren vanaf gebracht en het scheelt een stuk als het met de motor van de baas gebeurd, nietwaar. ;)

Magoed, ik neem aan dat het collega's van je zijn?

Iig welkom op MF. :)

En wens ze namens mij maar sterkte met de spierpijn (en dat is welgemeend). :)
:^
 
volgens mij reden ze op de a9...rondje bazaar/heemskerk...de een probeerde er de ander uit te remmen...
 
Zeg dan niks, moet ik weer eens ee nboos mailtje sturen ofzo :P


Het zal me trouwens niks verbazen dat er morgen nog een stukje in de krant komt te staan over illigale motorraces gehouden door de MOTOR pliesies. Uiteraard is dit op MF afgesproken. Maargoed.


Gelukkig is het goed afgelopen. 1-tje is lekker vrij met dit weer, dus die zal dr nog het minst van balen :+
 
op RTV-NH zeiden ze dat de Agenten met een te hoge snelheid reden Tja dan kan je inderdaad niet meer uitwijken voor een diesel plas en je collega kan dan ook niet meer voor jou uitwijken is er ook een sporen/? onderzoek gedaan over de aard van het ongeval of gebeurt dat alleen bij burgers en als er dan uit komt dat ze te hard gereden hebben krijgen ze dan een boete?
 
op RTV-NH zeiden ze dat de Agenten met een te hoge snelheid reden Tja dan kan je inderdaad niet meer uitwijken voor een diesel plas en je collega kan dan ook niet meer voor jou uitwijken is er ook een sporen/? onderzoek gedaan over de aard van het ongeval of gebeurt dat alleen bij burgers en als er dan uit komt dat ze te hard gereden hebben krijgen ze dan een boete?
Tot hier was het leuk.
 
Kan me een recent stukje herinneren in een bekend motorblad over de schades met dienstvoertuigen bij de politie:

Jaarlijks zijn 7.000 van de in totaal 10.000 politievoertuigen bij een aanrijding betrokken...nog geen anderhalf procent van de ongelukken onstaat bij het rijden met hoge snelheid, al dan niet met zwaailicht en sirene.


...dat gebeurt er dus met je belastingcenten cq boetes
 
Laatst bewerkt:
Kan je er wel iets over vertellen hoor. De eerste ging onderuit over een diesel-spoor, zijn maatje kon de motor niet meer ontwijken. Kan een ieder van ons gebeuren.



hahahaha, natuurlijk, zou ik ook zeggen, maar als ik het zeg gelooft niemand me.

Jullie hebben echt humor.
En ze collega kon de motor niet meer ontwijken, yep :X

In een bocht op je plaat gaan door olie, dan ligt je motor ongeveer 1 seconde later in de berm, kan 2 dingen betekenen, of je lult alweer uit je nek, of de 2e agent reed veels te dicht achter hem, klaar.
 
hahahaha, natuurlijk, zou ik ook zeggen, maar als ik het zeg gelooft niemand me.

Jullie hebben echt humor.
En ze collega kon de motor niet meer ontwijken, yep :X

In een bocht op je plaat gaan door olie, dan ligt je motor ongeveer 1 seconde later in de berm, kan 2 dingen betekenen, of je lult alweer uit je nek, of de 2e agent reed veels te dicht achter hem, klaar.
Kenner, dat zie je zo 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan