Motoragenten; to zwaai, or not to zwaai?

Zwaai alleen naar motoren, uitzondering een zijspan. Daar zwaai ik ook naar. Dus, ja, wel naar een motoragent en nee, niet naar (motor)scooters, trikes, quad etc. Wel weer naar iedereen die een ruimte maakt zodat ik veilig verder kan.
 
Ik zwaai gewoon terug als ze zwaaien. Vergeet niet dat de meeste motoragenten hun vrije tijd ook vaak op de motor doorbrengen.
:Y Net zoals stratenmakers in hun vrije tijd ook gewoon straatjes blijven leggen. Als je 30 uur op de motor hebt gezeten in de week, ga je natuurlijk in het weekend graag even een rondje rijden :X
 
~

:Y Net zoals stratenmakers in hun vrije tijd ook gewoon straatjes blijven leggen. Als je 30 uur op de motor hebt gezeten in de week, ga je natuurlijk in het weekend graag even een rondje rijden :X


Zijn d'r zat die dat doen hoor. De meesten hebben van hun hobby hun werk gemaakt. En privé rijden is ook heel anders dan voor de baas.
 
:Y Net zoals stratenmakers in hun vrije tijd ook gewoon straatjes blijven leggen. Als je 30 uur op de motor hebt gezeten in de week, ga je natuurlijk in het weekend graag even een rondje rijden :X

Waarom niet? Ik zit bij de baas vrijwel dagelijks op de motor, en heb afgelopen week nog even privé 2500 km gereden in een week. Zal echt niet voor iedere beroepsmatige motorrijder gelden, maar wel voor een boel denk ik zo.
 
:Y Net zoals stratenmakers in hun vrije tijd ook gewoon straatjes blijven leggen. Als je 30 uur op de motor hebt gezeten in de week, ga je natuurlijk in het weekend graag even een rondje rijden :X

Ja, zoals hoeren ook gewoon doorwippen thuis... :P
 
:Y Net zoals stratenmakers in hun vrije tijd ook gewoon straatjes blijven leggen. Als je 30 uur op de motor hebt gezeten in de week, ga je natuurlijk in het weekend graag even een rondje rijden :X

Echt wel !!

Zelfs na een lange motordienst maak ik zelfs nog wel eens een klein omweggetje naar huis :)
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet? Ik zit bij de baas vrijwel dagelijks op de motor, en heb afgelopen week nog even privé 2500 km gereden in een week. Zal echt niet voor iedere beroepsmatige motorrijder gelden, maar wel voor een boel denk ik zo.

Wat voor job heb je dat je de hele week bij je baas op de motor moet zitten?

Ik neem aan dat 'ie op z'n minst een sissybar voor je geinstalleerd heeft dan?
 
Waarom niet? Ik zit bij de baas vrijwel dagelijks op de motor, en heb afgelopen week nog even privé 2500 km gereden in een week. Zal echt niet voor iedere beroepsmatige motorrijder gelden, maar wel voor een boel denk ik zo.

Echt wel !!

Zelfs na een lange motordienst maak ik zelfs nog wel eens een klein omweggetje naar huis :)
OK cool :) Zelf rijd ik alleen maar woon/werk, en ik vind het heerlijk hoor, begrijp me niet verkeerd. Motorrijden maakt m'n hoofd heerlijk leeg (ja, leger dan het al is B|) .. maar vrijdags vind ik het ook heerlijk op em voor het weekend in de schuur te zetten.
 
vandaag was de tijdrit in de Eneco-tour in mijn woonplaats; dus waren er veel motoragenten om de renners te begeleiden. Op de terugweg vanuit Brabant weer naar Sittard kwam ik er binnendoor een stuk of 15 tegen, waarvan er welgeteld (EEN) de moeite nam terug te groeten.
Die anderen waren kennelijk te bot moe om even een handje op te steken. Volgende keer beter dan maar!
 
vandaag was de tijdrit in de Eneco-tour in mijn woonplaats; dus waren er veel motoragenten om de renners te begeleiden. Op de terugweg vanuit Brabant weer naar Sittard kwam ik er binnendoor een stuk of 15 tegen, waarvan er welgeteld (EEN) de moeite nam terug te groeten.
Die anderen waren kennelijk te bot moe om even een handje op te steken. Volgende keer beter dan maar!

De meeste mensen hebben aan 1 negatieve ervaring met een politieagent genoeg om alle politieagenten kl**tzakken te vinden.
Dus als er 1 gezwaaid heeft is dat toch voldoende ?
 
Wat voor job heb je dat je de hele week bij je baas op de motor moet zitten?

Ik neem aan dat 'ie op z'n minst een sissybar voor je geinstalleerd heeft dan?

Ik moet niet, ik mag. Ik werk aan een wijkteam bij de Amsterdamse politie, en zit vrijwel dagelijks op de motor. Een sissybar heeft het ding gelukkig niet, maar wel handvatverwarming, is eigenlijk ook wel een beetje "sissy", toch?
 
.......... maar wel handvatverwarming, is eigenlijk ook wel een beetje "sissy", toch?
full


;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan