Motoragentje

Jan Pot

Banned User
3 okt 2004
169
0
Gouda
Ben vandaag door motoragentje langs de kant van de weg gezet omdat hij vond dattik iets te hard reed... Snap er nix van, je moet de borden die aan weerskanten van de weg staan toch bij elkaar optellen????? O-)

Hattet dus weer aant verkeerde eind...

Wattik muh afvroeg... hoe kan dat motoragentje mij naar de zijkant van de weg dirigeren met zijn rechterhand, terwijl hij gewoon blijft rijden??? Heeft motoragentje cruisecontrol?? Assik mu gas loslaat, gaak toch echt nie meer vooruit... ;(
 
Ben vandaag door motoragentje langs de kant van de weg gezet omdat hij vond dattik iets te hard reed... Snap er nix van, je moet de borden die aan weerskanten van de weg staan toch bij elkaar optellen????? O-)

Hattet dus weer aant verkeerde eind...

Wattik muh afvroeg... hoe kan dat motoragentje mij naar de zijkant van de weg dirigeren met zijn rechterhand, terwijl hij gewoon blijft rijden??? Heeft motoragentje cruisecontrol?? Assik mu gas loslaat, gaak toch echt nie meer vooruit... ;(
whahhahaha, tja... O-)
Inderdaad blijft zijn handvat staan op de stand dat hij het los liet.
 
Heb zo ooit eens een motormaat naar de kant gederigeerd, omdat er iets los hing aan z'n motor ( sjorbandje). Rechterhand los en koppeling inhouden..... :)
 
Ik weet dan in Belgie de militaire motoragenten die heel veel begleiden ed hun gas kunnen blokkeren
 
Ik weet dan in Belgie de militaire motoragenten die heel veel begleiden ed hun gas kunnen blokkeren

Klopt, die dingen kan je ook bij hein gericke kopen (gaat wel niet als je stuurgewichtjes hebt denk ik, of er moet een gat in passen.
Is niet meer dan een grote schroef die je erg vast kan draaien tegen het rubber van je handvat.

Maar even koppeling inhouden en gas los gaat ook wel goed. Zo hard vertraag je dan toch niet ? En kan toch geen kwaad omdat hij je juist voorbij gestoken is.
 
Ik kan ook m'n gas vastzetten, zit ook zo'n schroefsysteem op. Is wel grappig, op zo'n saaie 80 km-weg een kilometer met de armen over elkaar rijden.
 
idd extra feature

[me]BMW K1100LT heeft het ook op z'n K1100LT *D
[/me]is een ex-politiemotor overigens


Is gewoon een soort primitieve cruise control (een soort schroef die je vast moet draaien om je gas op dezelfde stand te laten staan)... wel ultra relaxed op lange stukken vervelende snelweg. Radiootje aan, gas vastzetten en gaan 8-)
 
Ze kunnen met hun duim een hendeltje indrukken bij het handvat waardoor het gas blijft hangen, zelfde effect als je gaskabel verroest is en je je gas echt terug moet draaien. :]
 
die cruise control word betaald va onze boetes,ps heel die fiets wel teverstaan :X
 
de
full
is je beste vrind :r
 
Ben vandaag door motoragentje langs de kant van de weg gezet omdat hij vond dattik iets te hard reed... Snap er nix van, je moet de borden die aan weerskanten van de weg staan toch bij elkaar optellen????? O-)

Hij dacht vast", weer die duffe loodgieter uit Gouda. Dat is zo'n sukkel, die zet ik ff aan de kant. Wat was je naam ook al weer? Oh ja, Jan Zot :Z
 
Terug
Bovenaan Onderaan