MotoRAI 2002: Verslagen en foto's


Whoehahaha!! :}

Als dit gaat gebeuren, dan vreet ik m'n ZXR op; Mr. Stop & Go op een frikandel in politiekleuren. Moet zeggen dat het je erg goed staat Max!! :P

Zie je het voor je, Max als agent? Ben je bezig met hupjes te maken op de snelweg, komt HIJ je vertellen dat ze echt veel langer kunnen en hoger en doet het dan even voor...... O-)
 
Whoehahaha!! :}

Als dit gaat gebeuren, dan vreet ik m'n ZXR op; Mr. Stop & Go op een frikandel in politiekleuren. Moet zeggen dat het je erg goed staat Max!! :P

Zie je het voor je, Max als agent? Ben je bezig met hupjes te maken op de snelweg, komt HIJ je vertellen dat ze echt veel langer kunnen en hoger en doet het dan even voor...... O-)

Valt mee dat hij niet op die scootah (op de achtergrond) is gaan zitten

full


*D
 
Zo, van mij ook maar even een verslagje:
Ik ben vrijdag geweest met een collega en een vriend. Om iets over tienen met de motor van Tilburg naar Amsterdam gereden. Tot Utrecht hebben we het droog gehouden. Daarna een stortbui van hier tot ginder en twee maffe Belgen in een nieuwe Mazda 6 die naast me in de stromende regen vol op de rem gingen staan om vervolgens luid toeterend hun duim op de steken... :? Vanwege wat? Tis mij een vraag...(M-F-sticker, blauwe Mille of vanwege dat zij droog zaten???)

Maar goed. De RAI viel mij wat tegen. Ik heb oordoppen aan laten meten bij de goedkoopste. Mijn oren volgespoten door een melige Belg (ik had wat met Belgen die dag, denk ik). Ik heb gekozen voor de zachte oordoppen in de kleur Mille-blauw :)
En dan de motoren: beginnen bij Aprilia natuurlijk:
De Mille is mooier geworden qua bestickering en kleur uitlaat. De kont (lager en geen kapje meer dat over de achterlichten loopt) vind ik lelijk. Het afdekplaatje voor het duozadel is ronduit verschrikkelijk. De Mille R is erg mooi qua frame, wielen en natuurlijk de radiale remmen. De Tuono is niet mijn smaak. Hopen dat ze snel met de Blue Marlin komen :}
MZ: aparte fiets! En daar is alles mee gezegd.
Benelli: Tja...ze zijn echt erg mooi! Alleen de prijzen.... Zeker het verschil met de Limited Edition...pfew...
MV: zonder woorden...exotische fiets (jammer dat er geen Brembo's onder zitten) met exotische prijs.
Honda: de nieuwe 600 is mooi, erg mooi... Ben benieuwd wat ie gaat kosten trouwens.
Ducati: de 999 vind ik net wat te smal. Ik had hem al bij Biggelaar gezien. Het is kleine fiets. De Multistrada trekt aandacht...meer ook niet. Verder veel nieuwe modellen, maar geen uitschieters. Ik heb ook even staan praten met Toine Biggel zelf.
Kawa: De nieuwe ZX-6 vind ik niet mooi. De neus is té.....té wát is moeilijk te zeggen. Beetje vanalles en eigenlijk nog niks. De Z1000 is de eerste Kawa die mij echt kan bekoren. Rete-gave fiets!
Yamaha: R6 is een mooie fiets. Alleen de grijze is echt mooi. De rest mist iets aan de kleurstelling. Hierboven stond het al: snelheid...
Suzuki: de nieuwe GSXR1000 is MOOI! De SV650 en SV1000 zijn ook mooi. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Ze zijn toch iets te Fazer-achtig.
Triumph: weinig nieuws onder de zon.
De M-F-stand: ik was er voorbij gelopen :( Collega riep me terug. Het was er redelijk druk en geen bekenden, dus ik ben maar doorgelopen.
Kleding: viel me tegen eigenlijk. Alleen Revit had een leuke stand en daar ben ik binnen gelopen. Vriendelijke mensen met verstand van zaken en een hele mooie collectie!
Parkeerplaats: veel motoren. Niemand gezien met een M-F-sticker....

Eervolle vermelding trouwens voor de stand van Kawasaki. Zij hadden er echt werk van gemaakt. Gewoon motoren op de standaard en alles lekker overzichtelijk!

Zo, dat wassie weer!
 
Zo, van mij ook maar even een verslagje:
Ik ben vrijdag geweest met een collega en een vriend. Om iets over tienen met de motor van Tilburg naar Amsterdam gereden. Tot Utrecht hebben we het droog gehouden. Daarna een stortbui van hier tot ginder en twee maffe Belgen in een nieuwe Mazda 6 die naast me in de stromende regen vol op de rem gingen staan om vervolgens luid toeterend hun duim op de steken... :? Vanwege wat? Tis mij een vraag...(M-F-sticker, blauwe Mille of vanwege dat zij droog zaten???)



Eervolle vermelding trouwens voor de stand van Kawasaki. Zij hadden er echt werk van gemaakt. Gewoon motoren op de standaard en alles lekker overzichtelijk!

Zo, dat wassie weer!

Dat waren sniper en recumbent :) ,vertelden ze aan de stand gister over het zwaaien en verbaasde ollandse blikken .
 
Beursdag 3 ook weer voorbij gelukkig ;)

Fabian ... BEDANKT voor de foto ;)

Heren: Opletten op parkeerplaats, want mijn Div MET MF sticker stond er ook hoor!!! :P
Inderdaad niks gehoord van pliesie erover.
Zondag staat Div MET sticker er ook de hele dag, dus niet zeggen "ik heb niet gezien" ;)

Zal morgen wel blij zijn als het af is trouwens.
 
Vond de rai wel leuk.
Niks bijzonders maar vind het altijd wel leuk.
Beetje ouwehoeren motoren passen enzo.

Nieuwe honda's zijn erg leuk, kawa's ook groene kleur
prachtig.
Ducs niet echt mijn smaak vind de 998 100x mooier dan de 999.
Aprillia mille erg leuk maar dat word hem niet pas er niet op
net zoals de gsx-r ook te klein [kwa been ruimte]

ik heb genoten.
 
(Afbeelding)

Rage en Skoezie weten al wel wat het voor volgend seizoen gaat worden ;)

Hehe... idd... maar misschien ook nog wel deze speciale kwak geen kwak, een soes... Die jappen lijken ook allemaal op elkaar O-) !!!
7569


Maarre... de 600's die ik ff "gepast" heb, vond ik wel allemaal extreem licht aanvoelen... :? :? Hoe komt dat?? Dat er geen benzine inzit snap ik... Of zit er soms ook geen accu, olie, koelvloeistof e.d. in? Het voelde meer als fietsjes van 100kg....
 
Laatst bewerkt:
Hehe... idd... maar misschien ook nog wel die speciale kwak!!! (piccie volgt nog :) ).

Maarre... de 600's die ik ff "gepast" heb, vond ik wel allemaal extreem licht aanvoelen... :? :? Hoe komt dat?? Dat er geen benzine inzit snap ik... Of zit er soms ook geen accu, olie, koelvloeistof e.d. in? Het voelde meer als fietsjes van 100kg....
Leeg, dus lager zwaartepunt & lichter... De Kawa zou op 158-162 kg gaan zitten volgens een kennis op de stand... :9~
 
Die SV1000 & Z1000 waren echt :9~ de nieuwe cbr600RR was ook wel mooi maar meer van't zelfde
 
Ook ik ben met mijn broer en onze dames een dag naar de rai geweest,was een gezellige dag (beetje duur 3xblikjes bier en 1x spa 10.80 euro..23.75 gulden) maar beter als een droge bek.
Mijn broer ging eigelijk om de CBR 600 RR in het echie te zien, nou dat viel niet tegen,maar toch een puntje van kritiek.....de spiegels...zitten gewoon met een boutje door het polyester heen en geen afdek plaatje zodat je de kop van de bout zichtbaar blijft, nee dan die italianen schitterende spiegels met geintregeerde richtingaanwijzers.
Maar al met al hij kreeg groenlicht van zijn vrouw om hem te bestellen (het wordt een rode),maar nu hoorde wij dat er een wachtlijst komt/is, dus 26/27 okt. maar is informeren bij Hans van Wijk in Zoetermeer.

PS hij gaat net geen 12.000 euro kosten.

mzzl Peet
 
Op zaterdag 19 oktober 2002 19:59 schreef Hornikx het volgende:
Daarna een stortbui van hier tot ginder en twee maffe Belgen in een nieuwe Mazda 6 die naast me in de stromende regen vol op de rem gingen staan om vervolgens luid toeterend hun duim op de steken... :? Vanwege wat? Tis mij een vraag...(M-F-sticker, blauwe Mille of vanwege dat zij droog zaten???)

Dan wil je eens een collega M-F'er groeten, wordt je direkt als maffe Belg bestempeld... :+


Op zaterdag 19 oktober 2002 20:38 schreef bierelier het volgende:Dat waren sniper en recumbent :) ,vertelden ze aan de stand gister over het zwaaien en verbaasde ollandse blikken .

Inderdaad dat waren wij dus.... *D
Tjah, verbaasd was ie wel, maar stak toch mooi zijn hand op :)


Was eigenlijk wel een klein beursje vond ik....
De modellen 2003 konden mij ook niet echt bekoren :Z
Wat wel op viel is dat de nieuwe CBR zo klein is...zeker niet voor + 1.80 m. :?
Voor de rest leuke dag geweest... :}
 
...
Mijn broer ging eigelijk om de CBR 600 RR in het echie te zien, nou dat viel niet tegen,maar toch een puntje van kritiek.....de spiegels...zitten gewoon met een boutje door het polyester heen en geen afdek plaatje zodat je de kop van de bout zichtbaar blijft, nee dan die italianen schitterende spiegels met geintregeerde richtingaanwijzers.
...

Screw de afwerking ... het is verdomme geen auto! Het liefst zie ik de kabelboom door de kuip lopen. Enne afdekplaatjes zijn alleen maar lastig als je voor circuitgebruik de spiegels eraf moet halen.

8-)
 
Screw de afwerking ... het is verdomme geen auto! Het liefst zie ik de kabelboom door de kuip lopen. Enne afdekplaatjes zijn alleen maar lastig als je voor circuitgebruik de spiegels eraf moet halen.

8-)

sja... dan maar Duc blijven rijden })

;)

Ik hou pers. wel van een behoorlijk afgewerkte fiets. De SV1000 moet ik om ;( Ik en het TL forum met mij hadden gehoopt op de opvolger van de TL 1000 s en die kwam er dus niet.

De fiets vind ik minder lelijk als de eerste keer dat ik haar zag. Ik kijk er nu met andere ogen naar. De SV is een budget bike geworden. Suzuki heeft het in dat opzicht wel goed gedaan. Super scherp geprijst en een leuke speel fiets.

Maar ooohwww wat had ik gehoopt op een brute SV1000S met upside down e.d..... jammer maar helaas.
 
Ik ben ook naar de RAI geweest, en ik heb gezien wat ik moet zien en vergeleken wat ik moest vergelijken, en volgend jaar komt er dus een bandit 1200 :9~
Alle vier de merken stonden er in de hal, dus heen en weer lopen, zitten en vergelijken. Mijn "lange benen" kwamen bij de meeste grote naked bikes (1000cc +)
tegen de cilinderkoppen en dat is leuk voor een barbeque. Dus kwam ik uit op de diversion 900 en de bandit 1200.
Gezellige clubgenoten gesproken en even bij de 'motorforum' stand gekeken. Ik herkende geen gezellige stand voor het forum, dus dat kan gezelliger de volgende keer :) er hingen alleen bordjes met motor-forum.nl maar de rest was nvvm ofzo.

Maareh, leuk geweest :)
 
Zo, mijn dag zit erop bij motorai 2002.
Zeer mooie modellen alleen het € is het probleem.
Vooral die Nieuwe honda ziet er gelikt uit.
En kwam ik daar niet RUUD tegen.....
Met een paar motor-forum flyers in zijn hand :)
Denk dat er wel een 100 man extra zich gaan aanmelden hiero.


Heb ook een paar foto's geschoten
Ga ze niet allemaal uploaden :Z (lui ja) dus hier kun je ze zien.
members.home.nl/motors/
Onder foto's -> motorai 2002.
 
Terug
Bovenaan Onderaan