MotoRAI DVD Download

Via torent is Ghostrider 3 langzaam ja. Ben al 2 weken bezig met downloaden en is pas voor 80 procent klaar. Alleen vandaag is er 10 procent gedownload en dat is veel voor 24 uur. PC staat 24/7 aan ;)
 
Leuke dvd hoor! Ik heb hem gister even bekeken, en het is best de moeite waard om hem even te downloaden. Alleen het muziek is een beetje....... ;(
 
Je doelt op de kwaliteit neem ik aan :) ?
Mijn broertje had het er ook over inderdaad, dat de kwaliteit zeeeer slecht was.
Ik denk dat dat aan Pinnacle ligt, jammer maar helaas ;(
:)
 
Het geluids kwaliteit is wel goed hoor. Ik bedoel eigenlijk de muziek keuze.
Maar smaken verschillen wat dat betreft. Het is best een leuk filmpie. Kun je gerust nog een keer doen hoor. :9

Je doelt op de kwaliteit neem ik aan :) ?
Mijn broertje had het er ook over inderdaad, dat de kwaliteit zeeeer slecht was.
Ik denk dat dat aan Pinnacle ligt, jammer maar helaas ;(
:)
 
44x gedownload, totale transfer 165.11GB


Wie was nou ook weer degene die een ftp server zocht waar je deze hoeveelheid in 10 dagen mag versturen :+
 
44x gedownload, totale transfer 165.11GB


Wie was nou ook weer degene die een ftp server zocht waar je deze hoeveelheid in 10 dagen mag versturen :+

Ik wist niet eens dat het zoveel al was, omdat de torrent al een paar keer down was door onderhoud en dikke fingers.

Ik weet niet wie dat was, maar ftp heb ik het niet zo op. Met een torrent helpt iedereen gelijk mee. Maar mocht reneovertoom of iemand anders nog eens een filmpie maken en heeft daar een torrent van, dan moet ie mij maar ff contacten 8-)
 
Ik zal het onthouden ;) is me goed bevallen die connectie van jou :)
Alleen zal ik hem EERST naar jou uploaden, en dan pas openbaar maken.
Want ik had 5.8 GB geupload....en toen pas hadden 10 mensen hem in 1 klap binnen.
Ik zal dan ook tevens de packet size op 256 Kb zetten :+
 
Ja, dat lijkt mij ook wat slimmer :)

Zolang ik bij die baas werk en die connectie heb, is het geen probleem. Maar wie weet werk ik over een paar weken/maanden ergens anders en dan is het maar weer afwachten wat de mogelijkheden daar zijn. Voorlopig kan ik nog lekker blazen met die vette pijp })
 
Gebruik Bitspirit en heb het Torrentfile-tje.
Maar hij wil niet verder meer downloaden? Ik
zit op zo'n 20% :(
 
Gebruik Bitspirit en heb het Torrentfile-tje.
Maar hij wil niet verder meer downloaden? Ik
zit op zo'n 20% :(
Ik vrees dat je een beetje aan de late kant bent! Torrents komen en gaan, helaas ..... de XVID is als het goed is nog WEL beschikbaar mocht je daar interesse in hebben.
 
Stuur me ff een mail dan krijg je de inlog gegevens, het GMAIl account werkt weer. Alleen als ik hem weer publiekelijk maak dan istie dalijk weer down en zit jij weer op 20% van de XVID ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan