MotoRAI DVD Download

" Our system indicates unusual usage of your account. In order to protect Gmail users from potentially harmful use of Gmail, this account has been disabled for up to 24 hours.

If you are using any third party software that interacts with your Gmail account, please disable it or adjust it so that its use complies with the Gmail Terms of Use. If you feel that you have been using your Gmail account according to the Terms of Use or otherwise normally, please contact us at gmail-lockdown@google.com to report this problem."

Wat heb ik nou weer gedaan :? (of anderen ;) )
Eerst kwam ik er wel, toen heb ik ze allemaal geselecteerd en zag nie hoe ik ze moes downloade?? Drukte op Archive om daar te kijken, en ineens kom ik er nie meer op :?
 
Hahahhaaaa, gaat lekker zo!
Misschien effe sharen bij de downloadprogramma's?
 
Gvd

Our system indicates unusual usage of your account. In order to protect Gmail users from potentially harmful use of Gmail, this account has been disabled for up to 24 hours.
 
Volgens mij heb ik ook nog een IP-ban gekregen :X , ik kan de hele google-site niet meer op. Lekker handig als je de googlebar hebt... Ik had slechts 1 tm 13..
 
nieuwsgroepen is handig, met genoeg PAR(2) bestanden is dat redundant genoeg te maken. echter, forwarding van newsgroepen is niet supergeweldig, enkel XS4ALL heeft de ENIGE gratis goed werkende nieuwsserver.
Bit torrent is ook leuk, maar zorgt er wel voor dat je ook moet uploaden als je het zaakje goed wilt laten lopen... als iedereen achter een vuurmuur zit, helaas.
 
Is het geen goed idee om dit g-mai account aan te houden voor het sharen van filmpjes, foto's etc
 
nieuwsgroepen is handig, met genoeg PAR(2) bestanden is dat redundant genoeg te maken. echter, forwarding van newsgroepen is niet supergeweldig, enkel XS4ALL heeft de ENIGE gratis goed werkende nieuwsserver.
Bit torrent is ook leuk, maar zorgt er wel voor dat je ook moet uploaden als je het zaakje goed wilt laten lopen... als iedereen achter een vuurmuur zit, helaas.

Mocht het handig zijn, zoniet gewoon negeren...

http://www.binaries4all.nl/nieuwsservers/
 
Als hij ge=upped wordt in een nieuwsgroep, doe ik wel mee!

die 800 Mb uppen en downloaden is toch voor de meesten hier maar een stiefkwartiertje werk?
 
Laatst bewerkt:
Waarom maakt niet iemand er een "torrent" van?

Dan heeft iedereen 'm voor je 't weet, en je zit niet met e.o.a. data limiet :9
 
Hier een berichtje van TS ;) moest ff een tentamen maken dus :Z

Leuk om al die reacties te lezen :) , minder leuk is het om te zien dat Gmail er de komende 24 uur uit ligt :( Tjah....ik had al soiets verwacht ;(

Het bestand zelf is 690 MB (723.654.656 bytes)
En er zijn 72 rar bestanden van 10.000.000 bytes (zeg 10 MB)

Heeft IEMAND hem al 100% binnen ?? Ik weet niet hoe het zit met nieuwsgroepen, ik heb chello en die schijnen niet redunant of iets dergelijks te zijn.
Iemand anders die wat kan regelen?

P.S Ik reageer deze aaf waarschijnlijk niet meer, moet nog een hoop leren |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan