MotoRai of Motorbeurs?

Rai en/of Motorbeurs?

  • MotoRai Amsterdam

    Stemmen: 8 3,9%
  • Motorbeurs Utrecht

    Stemmen: 165 80,1%
  • beiden

    Stemmen: 19 9,2%
  • ik ga helemaal niet

    Stemmen: 8 3,9%
  • ik organiseer dan ook een motorbeurs

    Stemmen: 6 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    206
Utrecht.. Redenen zijn genoeg genoemt lijkt me.. Nieuwe motors interesseren me weinig. Customs des te meer :)
 
Lees in de telegraaf van vandaag dat de Motorrai 2006 dus niet wordt gehouden dit jaar.

Dus allemaal naar Utrecht dit jaar *O*
 
De voorgenomen MotoRAI World die van 16 t/m 19 februari 2006 op de agenda stond, zal definitief geen doorgang vinden.
 
Eerst zondag maar een naar Intermot in Duitsland *O*
120 000 vierkante meter binnenterein en 75 000 buitenterrein.
Volgend jaar uiteraard naar de beurs in Utrecht :)
 
Utrecht te allen tijde, Rai is dodelijk saai en tegen die tijd hebben we alle nieuwe modellen al uit en te na in alle bladen en op het net gezien. In Utrecht kun je tenminste ook nog wat anders doen dan alleen maar kijken en liever niet aankomen.
 
Utrecht!! *O*

Is het trouwens voordelig je motor tijdens de beurs te kopen? Hopelijk binnenkort m'n rijbewijs binnenhalen en dan ga ik op zoek naar een motor.

Of toch beter gewoon in de winkel kopen?
 
Tja het zijn gewoon handelaren, alleen heeeeeel veeeeel. Dus je kunt er best wel deals uithalen. Proefrijden wordt wel wat lastig, trouwens ;) . Je kunt er ook een hoop accessories halen.

Gewoon lekker gaan en genieten. En misschien zien we elkaar daar ook nog eens ;) Wat wil je nog meer *O*
 
Tja het zijn gewoon handelaren, alleen heeeeeel veeeeel. Dus je kunt er best wel deals uithalen. Proefrijden wordt wel wat lastig, trouwens ;) . Je kunt er ook een hoop accessories halen.

Gewoon lekker gaan en genieten. En misschien zien we elkaar daar ook nog eens ;) Wat wil je nog meer *O*

Ja, ik ben vorig jaar ook geweest, samen met mijn vader.. Maar heb toen maar even niet naar de prijskaartjes gekeken, wilde mezelf niet alteveel martelen hehehe.. Dit jaar ga ik er gewoon heen op óf een eigen motor (wat overigens uiteraard de voorkeur heeft) of een gehuurde motor.. Ik heb daar ook een jas gekocht voor 150 euro, maar daar heb ik een beetje spijt van.. Is echt een mannenjas dus het ziet er een beetje debiel uit en het zit ook niet echt ideaal..

Maar ja, dat proefrijden heb je ook wel gelijk in ja.. Hmmm.. Nog even goed over nadenken :Y

Allicht tot dan ja :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan