MotoRai of Motorbeurs?

Rai en/of Motorbeurs?

  • MotoRai Amsterdam

    Stemmen: 8 3,9%
  • Motorbeurs Utrecht

    Stemmen: 165 80,1%
  • beiden

    Stemmen: 19 9,2%
  • ik ga helemaal niet

    Stemmen: 8 3,9%
  • ik organiseer dan ook een motorbeurs

    Stemmen: 6 2,9%

  • Totaal aantal stemmers
    206
Ik denk dat ik naar utrecht ga als ik tijd en geld heb :P
Nou hopen dat ik er zelf niet hoef te staan B|
 
zal je daar ook kleding tegen goedkope prijzen kunnen krijgen of echt alleen nieuwe collectie ?
Zou het niet weten,zag deze advertentie in de MOTO73,maar als je de side bekijkt voornamelijk de nieuwste modellen,hoewel deelnemers aan de beurs kunnen inschrijven ;)
 
Ben eigenlijk best benieuwd wat er in 2007 aan zit te komen.
Wilde begin dit jaar mijn motor inruilen maar kreeg toen het advies (ivm de slechte marktomstandigheden) nog een jaartje te wachten.
Ga denk ik toch maar kijken eind november, iig :P
 
Behalve als deze wordt bedoeld:
motornewz, uitleg.

Dit lijkt een soort vervanger van de RAI, gehouden in het laatste weekeinde van november.
Niet voor iedereen. Van de site van motornewz:

Wie zijn de bezoekers van MotorNewz?
MotorNewz richt zich hoofdzakelijk op twee doelgroepen; de motorbezitters en –liefhebbers met een echte (aankoop)interesse in het laatste nieuws op motorgebied. Mannen en vrouwen in de leeftijd van 35 tot 60 jaar, met een modaal tot bovenmodaal inkomen en een gemiddeld tot bovengemiddeld opleidingsniveau.

Maar daarnaast ook op de groep mannen en vrouwen van 25 tot 40 jaar, met een bovengemiddeld interesse in motoren. De groep die overweegt wellicht in de (nabije) toekomst te gaan motorrijden. Dus zowel de actieve motorrijder en motorliefhebber, als de potentiële aspirant rijder.
 
Ik ga naar Utrecht ,, met vrienden ,, is wel zo makkelijk
Bij vrienden in de omgevening drop ik moeders met de kinders ,, die spellen met de kinderen van die goede vriend en de vrouwen vermaken zich ook ,, en dan geen gezeik achter af je laat me de hele dag met de kinderen alleen ...
En dan op de sneltrem ,, geen duur parkeren en gedoe ....

Zie ik in amsterdam niet zo snel ....
En in Utrecht vind ik die standjes wel erg leuk ,, erg leuk om iets te zoeken,, ieder jaar is er wel een artikel waar iedereen mee staat ,,, ben benieuwd wat ze nu weer hebben .....
En een dag is genoeg om het meeste te zien wat van belang is ,, mensen ontmoeten
 
Vond de laatste jaren de beurs in Utrecht een beetje tegenvallen qua koopjes e.d.
en behoorlijk druk ook nog!!! :N ff rustig bijkleppen is er bijna niet meer bij..

Mssn naar Brabant van t jaar...

weet nog niet. :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan