motorbanden actie Huybers motoren ( Schijndel )

patje-gsxr

MF'er
17 dec 2005
167
0
Hoogstraten
na aanzienbare tijd ben ik toe aan nieuw rubber voor mijn motor, nu heb ik gezien dat Huybers motoren in Schijndel leuke ( set ) aanbiedingen heeft.

Dit is namelijk niet zo ver voor mijn en omdat deze dealer goede prijzen geeft op de website Welkom bij Huybers motoren lijkt het mijn wel leuk om eens tot daar te rijden.

heefd er iemand ervaringen mee met de banden van Huybers motoren ???

Thanks
 
Laatst bewerkt:
niet met de banden, wel met de motorzaak zelf.
prima zaakje, verzorgd, goede service. (heb er mn motor gekocht en onder garantie terug moeten brengen, is keurig opgelost).
doe marc en mark (verkoop en garageafdeling) de groeten van me.
ga er over een maand ook nieuwe banden halen.
 
Nette prijzen zeg! Hopenlijk snel mijn motor terug en even langsgaan. Bedankt voor de tip!
 
goede service.
Had er laatst een setje banden (continental contiforce sm).
Had een te brede band besteld kwam ik later achter.
Deze liep tegen mijn achterbrug aan.
Dit is netjes opgelost :)
 
Leuke actie.. staat echt wel:
"Genoemde prijzen zijn inclusief btw en inclusief montage en balanceren op los wiel."

Dus misschien dat ze weer wat extra rekenen als je daar je wielen eruit laat halen?
 
Bel eens naar Safe in Veghel, die hebben ook een setje pirelli sportbanden in de aanbieding voor 250.
 
ik doe zltijd mijn banden bij huybers, prijzen voor montage op de motor zijn geloof ik 12,50, ik heb ze nog niet goedkoper gevonden iig! en de service is ook goed en de koffie lekker!
 
ik heb daar vorige week road attacks gehaald, voor en achter, en een ketting set compleet voor mijn kawasaki

dit alles gemonteerd voor 450 euro

dus ,,,,,,geen geld ,,,,,

en goede service en advies

inderdaad de koffie is altijd lekker
 
ik heb daar vorige week road attacks gehaald, voor en achter, en een ketting set compleet voor mijn kawasaki

dit alles gemonteerd voor 450 euro

dus ,,,,,,geen geld ,,,,,

en goede service en advies

inderdaad de koffie is altijd lekker
wat voor ketting was dat?
mn banden en ketting van mn kawa zijn aan vervanging toe, alleen kwaliteit van kettingen kunnen behoorlijk verschillen
 
Setje MPP 120/180 staat 2x vermeld op de site:
1x voor 289, 1x voor 229 ?
Mocht de laatste prijs kloppen, dan is dat een superprijs!!!



(alleen heb ik nog geen nieuwe nodig...)
 
Setje MPP 120/180 staat 2x vermeld op de site:
1x voor 289, 1x voor 229 ?
Mocht de laatste prijs kloppen, dan is dat een superprijs!!!



(alleen heb ik nog geen nieuwe nodig...)

van de MPP heb je verschillende uitvoeringen denk ik...?

in het algemeen zijn de prijzen wel intressant ... zoek namelijk een setje MPR2 binnen een aantal km
 
naja denk dat ik beter michelin ga rijden

als ik naar die prijzen kijk he zie ik dat ze voor de pp 2 verschillende prijzen hebben. Is dat een foutje of gewoon wel zo. wat is het erschil dan?
180/55 ZR17
Pilot Power
149,00
120/70 ZR17
Pilot Power
109,00

Set Prijs
229,00

180/55 ZR17
Pilot Power
179,00
120/70 ZR17
Pilot Power
129,00

Set Prijs
289,00
 
naja denk dat ik beter michelin ga rijden

als ik naar die prijzen kijk he zie ik dat ze voor de pp 2 verschillende prijzen hebben. Is dat een foutje of gewoon wel zo. wat is het erschil dan?
180/55 ZR17
Pilot Power
149,00
120/70 ZR17
Pilot Power
109,00

Set Prijs
229,00


180/55 ZR17
Pilot Power
179,00
120/70 ZR17
Pilot Power
129,00

Set Prijs
289,00


wat het verschil is zou ik ook niet weten...bij deze bandenboer in België staan ook verschillende type's van de MPP ( zie link )

http://www.bandendepot.be/michelin.html
 
Laatst bewerkt:
haha, heb inmiddels reactie van Huybers op mijn mailtje van 2 dagen geleden hierover:

Prijs voor de Pilot Power in 120/180 is 289 euro.
De prijs 229 staat voor de Pilot Sport, maar degene die de site gemaakt heeft voor hun heeft een vergissing gemaakt.
Het zou asap aangepast worden.
 
mmm die pilot road ziet er wel redelijk goed uit.
Ik hoop eens een band te vinden die niet na een paar 1000 km op is door het koppel. Word er een beetje moe van.

Btw die pilot powers schelen 30 euro voor een setje. Dat vind ik wel veel terwijl die belg niet eens een actie heeft
 
Laatst bewerkt:
mmm die pilot road ziet er wel redelijk goed uit.
Ik hoop eens een band te vinden die niet na een paar 1000 km op is door het koppel. Word er een beetje moe van.

Btw die pilot powers schelen 30 euro voor een setje. Dat vind ik wel veel terwijl die belg niet eens een actie heeft

hé Robertd8...knappe motor heb je...en dan nog in een mooie stad wonen ook...ik heb je nog nooit tegen gekomen denk ik al wonen we in dezelfde stad...

mvg
 
mmm die pilot road ziet er wel redelijk goed uit.
Ik hoop eens een band te vinden die niet na een paar 1000 km op is door het koppel. Word er een beetje moe van.

Btw die pilot powers schelen 30 euro voor een setje. Dat vind ik wel veel terwijl die belg niet eens een actie heeft

Hey,

Die belg = ben ik *O*

Mijn prijzen zijn redelijk scherp omdat ik enkel op afspraak werk en dit naast mijn hoofdjob doe.



Greetz
Leo
 
Hey,

Die belg = ben ik *O*

Mijn prijzen zijn redelijk scherp omdat ik enkel op afspraak werk en dit naast mijn hoofdjob doe.



Greetz
Leo~[/quote]

hé Leo

heb jij altijd Michelin Pilot road 2 op voorraad, of moet je deze bestellen en wat is de leveringstermijn?

geef jij ook een speciale prijs voor een set MPR 2

mvg
 
Terug
Bovenaan Onderaan