motorbanden via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even een schopje voor dit topic. Even aan het inventariseren voor regio breda / tilburg. Iemand nog interesse? PM mij wat je nodig hebt.
 
Laatst bewerkt:
Bij deze nog een adres voor in de openingspost:

Voor in de omgeving van Eindhoven / Weert kun je bij SF Tuning (www.sf-tuning.eu) je zelf meegebrachte banden ook laten monteren en dynamisch laten balanceren.

Demontage / montage en balanceren per wiel €25,-

SF-Tuning
Rondven 22A
6026 PX MAARHEEZE
Tel: 0495-591033
 
Bij deze nog een adres voor in de openingspost:

Voor in de omgeving van Eindhoven / Weert kun je bij SF Tuning (www.sf-tuning.eu) je zelf meegebrachte banden ook laten monteren en dynamisch laten balanceren.

Demontage / montage en balanceren per wiel €25,-

SF-Tuning
Rondven 22A
6026 PX MAARHEEZE
Tel: 0495-591033


staat in de OP
 
Hey

heb zelf nog een internetshop toevoeging:

www.motorreifen.de

voordelige prijzen, ook in Nederlandse taal, betalen ook via ideal en verzendkosten 6 euro!!!!!!!!!

dus, ohja en in 4 dgn had ik m,n bandje thuis (productiedatum week 2 2010)
 
Hey

heb zelf nog een internetshop toevoeging:

www.motorreifen.de

voordelige prijzen, ook in Nederlandse taal, betalen ook via ideal en verzendkosten 6 euro!!!!!!!!!

dus, ohja en in 4 dgn had ik m,n bandje thuis (productiedatum week 2 2010)


vreemde site kom je dan
 
Nog een internetshop toevoeging,nog goedkoper dan de duitse shop's,geen verzendkosten en snel in huis.
spambanden.nl
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik bestel mijn banden al jaren bij

www.afsmotorparts.nl

De prijs die op de website staat is een richtprijs.
Mail hem even voor een AANTREKKELIJKE prijs en zeg dat je een MF-er bent.
Omdat hij zelf OOK MF-er is, komt hij met een heel aantrekkelijke aanbod!!!
 
Laatst bewerkt:
Goedkoopste site die ik ooit heb gevonden is www.mynetmoto.com


Michelin power pure 190/55/17 voor 140,- euro bijvoorbeeld.


Verzendkosten 1 tot 3 banden is 10,- euro.
 
Laatst bewerkt:
Nou had iemand mij gevraagd waar de K van kwam bij een pirelli band. dat is de K voor Kawasaki in ieder geval werd mij verteld door Roda.
Rodamoto is bezig een groot magazijn te bouwen in duitsland, waar zij ook banden uit gaan leveren.
 
Laatst bewerkt:
Laatste bandjes komen er ook vandaan. Verzendkosten al verwerkt in de prijs, en ik had ze 5 daagjes later
 
Net gebeld met Motorcentrum almere,

Die vragen geen 15 euro meer voor het vervangen van 1 band met losse velg.
Dat is nu 25 euro!!
prijzig!

En motorport Almere vraagt hier 39,50 euro voor!!
Die zijn gek! :')

Dus klopt niet meer met wat er in de OP staat.
 
Laatst bewerkt:
heb ik aangepast, nu ik weinig tot geen contact nog met Rodamoto, omdat er heel veel bedrijven met hun in zee zijn gegaan en allemaal losse afspraken hebben gemaakt. Er zit in duitsland een bedrijf die ver onder de prijzen zit en met roda samenwerkt hoorde ik via via.
 
heb ik aangepast, nu ik weinig tot geen contact nog met Rodamoto, omdat er heel veel bedrijven met hun in zee zijn gegaan en allemaal losse afspraken hebben gemaakt. Er zit in duitsland een bedrijf die ver onder de prijzen zit en met roda samenwerkt hoorde ik via via.
Je bent niet helemaal goed geïnformeerd.......
 
heb ik aangepast, nu ik weinig tot geen contact nog met Rodamoto, omdat er heel veel bedrijven met hun in zee zijn gegaan en allemaal losse afspraken hebben gemaakt. Er zit in duitsland een bedrijf die ver onder de prijzen zit en met roda samenwerkt hoorde ik via via.

Motorplanet almere vraagt 30 euro,

En RG-tuning in almere en 2tires.nl doen geen montage meer van eigen geleverde banden.
 
Je bent niet helemaal goed geïnformeerd.......
ik heb net een mail van dat bedrijf binnen.
Dit draadje mag van mij ook op slot, ik doe niks meer met Rodamoto en ga met dat andere bedrijf zaken doen.
ik zal het dan ook niet meer updaten.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan