Motorbedrijven die sjoemelen met kilometerstanden en schadeverleden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arjan Oskam

Rookie
10 apr 2020
1
0
Ha allen!


Naar aanleiding van de aflevering van het programma Opgelicht!, die ging over het importeren van schademotoren en het terugdraaien van tellers. Heb ik besloten om een topic te gaan maken waar wij, gezamenlijk, al deze bedrijven, uiteraard met onderbouwing, kunnen benoemen.

Hopelijk plaats ik dit in de goede categorie en zijn jullie het eens met dit idee.

Heb jij een negatieve ervaring, die gerelateerd is aan het terugdraaien, importeren en sjoemelen met schade?

Plaats hem dan hier onder, met benaming van het bedrijf, dan zorg ik dat ze in het startbericht als lijst komen te staan!

Rij veilig!
 
Na veel topics op dit forum te hebben gelezen en veel reviews/ervaringen op internet, heb ik een tijdje terug dit lijstje voor mezelf opgesteld, als eigen naslag. Deze bedrijven hoef ik simpelweg niet te komen:


Boonstra motoren (verkoop van schade motoren dat ze niet altijd aangeven, verkoop van losse onderdelen is prima, je weet dan precies wat je koopt)

Motorplaza Groningen (vestiging van Boonstra)

CAMA (Motorparts)

HP Motoren

Trouwborst

JetCars

Nogmaals, dit is mijn mening na uitgebreide research op dit forum en het internet. Ik zou zelf nooit een motor, nieuw of occasion, bij 1 van deze bedrijven halen. Wellicht dat andere wel/betere ervaringen hebben.
 
in mijn geval doornekamp hoevelaken, koop er nog geen schroefje. heb een nare smaak van, als ik deze zaak zie en hoor. reden in mijn 25 kw periode een fiets proberen te verkopen aan mij zonder 2e type goedkeuring dat op 25 kw kan, wel met een niets zeggend papiertje dat het een 25kw fiets is was, dus onverzekerd dit neem ik ze zeer kwalijk. om beginnende motorrijders zo op pad te sturen.
 
Slot.

Dit soort topic stromen vol met aanname's, halve waarheden, onwaarheden die niet te bewijzen zijn, waarheden die niet te bewijzen zijn, ruzie's over elkaars goede of slechte naam en uiteindelijk advocaten die processen aanspannen.

De inhoud van een dergelijk topic kan enkele slechten boven laten komen, maar in dezelfde tijd veel meer oprechte zaken benadelen door ondoordachte en niet geverifieerde fake nieuws.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan