motorbeeb d'rbij * straal *

Heb toevallig nog een mooie naked te koop staan... O-)

Het is absoluut een bjoetie, maar ehm ( naar op lessen leeggelopen portemonnee kijkt ;) mie gaat het voor de eerste motor toch ff rustig aandoen >> bovendien wil ik hem het liefst zelf airbrushen dus dan maakt het niet uit als ie niet helemaal TOP meer is ...

>> en nu ben ikweg * eindelijk * ( zich moeizaam van alle 2dehandsmotorsites losrukt ) hegh hegh hegh O-)
 
Het is absoluut een bjoetie, maar ehm ( naar op lessen leeggelopen portemonnee kijkt ;) mie gaat het voor de eerste motor toch ff rustig aandoen >> bovendien wil ik hem het liefst zelf airbrushen dus dan maakt het niet uit als ie niet helemaal TOP meer is ...

Hai,daar ben ik nog eens een keer.
Ik heb besloten dat mijn div weg mag voor 2000 euro.(echt minimale spotprijs!)
Ze heeft een paar gebruikers-sporen,maar dat zou voor jou dus geen probleem zijn aangezien je je motor-to-be toch gaat airbrushen(ben wel heel benieuwd hoe je zoiets aanpakt)
Ik zou het leuk vinden als je een motor koopt dat je dat wel even showt hiero!
In ieder geval veel plezier met het proefrijden en dat je maar snel je eigen motor hebt!!!!!Het mooie weer komt er ook weer (eindelijk)aan!!!
 
Ja gefelici met je RBW.

Enneh ik weet anders nog wel iemand met een XT350 ;)

full
 
* Grmpffff * Nog niks... vind ze in die motorzaken ook niet echt behulpzaam to be really honest. T is al best spannend ( vinnikdan ) zo je eerste motor kopen, is een beetje een ok iemand wel zo prettig..
anyweej... ga dus toch via particulieren kopen denk ik ( heb handboek voor dummies reeds bestudeerd en dan moet dat lukken nietwaar

Tegenvaller is ook dat ik een plekje bij een garage wist maar nu blijkt dat je daar op een wachtlijst gezet wordt.. >> gaat ook zeker bepalen wat voor een motor ik ga kopen ..
[me]Ssie heeft wel graag een dagje langer plezier van d'r motor [/me]
zit een beetje richting CB1 te denken in het kader van wel leuk en niet te duur ( en gooi en smijt fiets om te beginnen )( alhoewel ik een gifgroene BMW 650 heb gezien die ik ook wel te gek vond ) >> ja ja Ik weet het * luxeprobleem * ;-)
 
* Grmpffff * Nog niks... vind ze in die motorzaken ook niet echt behulpzaam to be really honest. T is al best spannend ( vinnikdan ) zo je eerste motor kopen, is een beetje een ok iemand wel zo prettig..
anyweej... ga dus toch via particulieren kopen denk ik ( heb handboek voor dummies reeds bestudeerd en dan moet dat lukken nietwaar

Tegenvaller is ook dat ik een plekje bij een garage wist maar nu blijkt dat je daar op een wachtlijst gezet wordt.. >> gaat ook zeker bepalen wat voor een motor ik ga kopen ..
[me]Ssie heeft wel graag een dagje langer plezier van d'r motor [/me]
zit een beetje richting CB1 te denken in het kader van wel leuk en niet te duur ( en gooi en smijt fiets om te beginnen )( alhoewel ik een gifgroene BMW 650 heb gezien die ik ook wel te gek vond ) >> ja ja Ik weet het * luxeprobleem * ;-)

nja vooral als je met een klein budget komt wordt je nogal met de nek aangekeken in veel motorzaken ja... particulier is zoiezo aan te raden als je een goedkoop 1e motortje zoekt.

Kijk een op http://motor.2ehands.nl (motor.2ehands.nl) redelijk groot aanbod en uitgebreide zoekfuncties ;)
 
helemaal vergeten :o

Dank je wel voor je leuke foto Ssie :} :} :}

Waarom heb ik nou het idee in de maling genomden te worden?? B| .. maar ok ok.. van jou kan ik het wel hebben ( hoeveel lege muren had je ook alweer ;) })

en ja particulieren zijn leuker.. ben bovendienin de motorzaken nog wat lui tegengekomen van de wat kleinere motorzaakjes * helemaal goed *
 
nu nog maar 1,5 lege muur ;) het schiet al op *D

en nam je niet in de maling... B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan