Motorberoepen

LinKing

MF veteraan
4 dec 2007
5.360
1.171
Vlaanderen
Instagram
Ik ben benieuwd of er MF-ers zijn die van hun hobby hun beroep hebben kunnen maken en dus elke dag de motor opkruipen voor het werk.

Dus laat even weten welke motor en wat je precies doet, een fotootje er bij is helemaal geweldig :]

Het bekendste motorberoep is uiteraard de politie, maar er zijn vast nog mooie beroepen... Ben benieuwd!
 
Ambu broeder
Verkeer regelaar
Evenementen regelaar
Rijkswaterstaat
Rijinstructeur
Motorfiets monteur

Laat de foto's maar komen!
 
Laatst bewerkt:
Koerier
Coureur

Al lijken die soms hetzelfde te zijn als je ze ziet rondrijden :+

Motorjournalist
 
Laatst bewerkt:
Ik heb sinds 10 jaar mijn eigen motorzaak, en ben dus ook monteur en proefrijder.
Op mijn eigen motoren (5 stuks) heb ik verleden jaar gezamelijk 247km gereden. Nee, niet 247-duizend, maar echt 247 km.....

Leuk hoor, van je hobby je beroep maken. Alleen jammer dat ik zo weinig tijd overhou om mijn hobby te beoefenen..... :+

Maar zonder gekheid, als ik dit van tevoren had geweten zou ik het weer zo doen. :t
 
lijkt me ook: als het moeten wordt, is de lol er wel af

Dat denk ik niet hoor. Ik doe 50.000 kilometer per jaar, werk en privé. En ik rij nog altijd met een big smile de 47 woonwerk kilometers 's avonds, ook al reed ik die dag 300km in echt strontweer :]

Denk dat het wel wat te maken heeft met hoe je motorrijden beleeft. Vind je enkel rijden op een bochtig bergachtig parcours onder een stralend zonnetje fijn, dan is een motorberoep niets voor jou natuurlijk...
 
Ik rij geen motor voor mijn beroep maar ik werk bij Rev'it! dus zit wel dicht bij het vuur zegmaar.
onderandere motogp/superbike coureurs die door ons gesponsord worden komen regelmatig langs evenals Charley Boorman en zo ontmoet je nog eens wat mensen. en vaak gratis naar races en goeie korting op kleding *D
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan