Motorbeurs 2023. Wat heb jij gekocht?

Robse

MF veteraan
8 mei 2011
1.468
290
Hengelo (ov)
De Motorbeurs 2023 is gestart.
Zelf ga ik zo op zoek naar nieuwe Difi Adventure laarzen, handschoenen en eens informeren naar op maat gemaakte oordoppen.
Maar laat hier eens weten wat er zoal gekocht is.
Ben benieuwd.
 
Morgenavond (vrijdag) naar de Motorbeurs. Het meeste heb ik al, maar ik ga op zoek naar een stofhoes voor in de garage en ook idd. eens informeren over op maat gemaakte oordoppen. En zaterdag mijn nieuwe Fiets ophalen.

IMG-20230217-WA0010.jpg
 
Voor gehoorbeschermer op maat ga je naar een winkel die voor zwemmen oordoppen op maat maken.
Gebruik ik al jaren de eerste koste mij 10 euro de laatste 25 verdeeld over een jaar of 10 om de 3 jaar een paar nieuwe.
 
Morgenavond (vrijdag) naar de Motorbeurs. Het meeste heb ik al, maar ik ga op zoek naar een stofhoes voor in de garage en ook idd. eens informeren over op maat gemaakte oordoppen. En zaterdag mijn nieuwe Fiets ophalen.

Bekijk bijlage 1851312
Een stofhoes voor in de garage ?
Kan je beter naar de huishoudbeurs gaan en een stofzuiger kopen om he garage schoon te maken.
 
Voor gehoorbeschermer op maat ga je naar een winkel die voor zwemmen oordoppen op maat maken.
Gebruik ik al jaren de eerste koste mij 10 euro de laatste 25 verdeeld over een jaar of 10 om de 3 jaar een paar nieuwe.
Werkt dat een beetje behalve het dempen op zich ? Hoor je nog wat ? Muziek, communicatie etc ?
Goedkoopste tot nu toe gevonden is 60 euro, dat scheelt best tov bijna 100 tot ver over de 100 euro
 
het werkt heel goed gebruik het bij navigatie stemmen goed verstaanbaar. Wel zeggen dat je die nodig hebt voor zwemmen niet voor motor rijden.
Ook kijken of ze een soort siliconen in de oren spuiten je hebt verschillende uitvoeringen hierin. Maak alleen gebruik van de siliconen.
Als ze vraagt voor motor is de kans groot dat je veel duurder uit bent.
 
Per abuis in verkeerde topic......

Ik ga morgen toch ook maar even kijken. Ben toe aan nieuwe laarzen en vind het wel leuk ook. Weet iemand eigenlijk of je je eigen broodje en flesje water mee naar binnen mag nemen in een rugzakje? Kan het nergens vinden op internet.
 
Laatst bewerkt:
Per abuis in verkeerde topic......

Ik ga morgen toch ook maar even kijken. Ben toe aan nieuwe laarzen en vind het wel leuk ook. Weet iemand eigenlijk of je je eigen broodje en flesje water mee naar binnen mag nemen in een rugzakje? Kan het nergens vinden op internet.
Rugzakken zijn ontzettend irritant omdat men vergeet met dat ze met bochel lopen.
Maar de broodjes beenham smaken goed en de koffie is echte bonenkoffie.
 
Niks gekocht. Wilde op hoger segment handschoenen en adventure laarzen oriënteren maar dat is er nauwelijks.

Ik miste de kleding en motor importeurs. Eigenlijk waren er alleen winkels en dan nogal vaak met de standaard voorraad.
Hopelijk zijn er volgende jaar meer deelnemers aangemoedigd door de bezoekers aantallen die wel goed schijnen te zijn. Er waren al 75.000 kaarten in de voorverkoop verkocht.
 
Een dubbelzijdige sleutelhanger en een sticker.
Koffie, sinas en 2 broodjes beenham.
 

Bijlagen

  • C14A97B2-3720-40ED-8F32-D4D6AF4F373D.jpeg
    C14A97B2-3720-40ED-8F32-D4D6AF4F373D.jpeg
    310,8 KB · Weergaven: 23
  • 9636A652-37B5-4492-B97D-DDFD628595AB.jpeg
    9636A652-37B5-4492-B97D-DDFD628595AB.jpeg
    65,4 KB · Weergaven: 21
Vanmiddag geweest, dochterlief voor het eerst mee. Heeft haar A1 net gehaald en mocht dus gratis naar binnen. Ze was al een tijdje op zoek naar een nieuwe helm en die heeft ze dan vandaag ook gevonden en nog voor een leuke prijs ook. Zelf niks gekocht
 
Vandaag geweest met VIP parking. Lekker makkelijk je motor binnen. Gratis je helm en kleding in de garderobe. Nieuwe Cargo broek bij Restyle gekocht… na 3-4 uurtjes hadden we het wel gezien. Was eigenlijk best druk voor een eerste beursdag.
 

Bijlagen

  • 130CDFAF-B4D8-4C41-AADF-71A045A0E918.jpeg
    130CDFAF-B4D8-4C41-AADF-71A045A0E918.jpeg
    173,4 KB · Weergaven: 86
Gewoon via online tickets en dan vip parking ……dag selecteren dat je gaat en kosten 5,- inclusief garderobe….staat ie bewaakt en droog …hoef je het dus zeker niet voor te laten
Droog, als het regent of het wegdek enigszins nat is komen veel motorrijders niet op de motor.
En vandaag (vrijdag) is er misschien ook nog gestrooid. Ai, ai.
 
Gisteren geweest, en had eigenlijk in de planning om een andere broek te halen. Maar vond het eigenlijk te druk om op mijn gemak wat te gaan uitzoeken (had niet verwacht dat het zo druk zou zijn op een donderdag overdag).

Uiteindelijk wel een mooie RAM X-grip mount gescoord voor een nette prijs (bij Waypoint).
AMWts8Axsb4w6V7e5xRZXLVguNJ03WqFLef8gcx8cspwKtTYayVdpXo_Sxhz1ctcGfBBTEe3MFBm2JkbHs_zCAkWFg-bFE3vTegmD7T9TvN8k-97rmKO9wuuwiDvOSqs8SvunboNryOXWpkOwDNs7YeLiQXNtQ=w549-h975-no


Daarnaast bij een of andere rommelstand een tof klokje gescoord voor weinig voor op de Virago
AMWts8AZrg--fjBi2qaZuWMG8-f4p-Rq55_Hl-z6dl4IwAnk98niEtSnUJymelWuTgf2T_8LIKfIPZ-abPAGdDJDuLd1RBQvERBdJ25ZTQF_dYEcMb1PezojaMwJlygpe3tS9Y2eEv33Zy1xO-yMBc7A2K2Ocw=w549-h975-no


We waren op de motor, en hadden VIP tickets, dus konden we deze mooi parkeren!
 
Terug
Bovenaan Onderaan