Motorbeurs Ahoy Rotterdam 7/8/9 dec

ik heb er ook wel oren naar die motorbeurs
vertel me wel hoe er afgesproken wordt dag/tijd/ herkening.
hoogst waarschijnlijk kom ik met de motor

die v-strom is de opvolger van de xf 650 freewind 1cil olei/lucht gekoelt concurent van BMW 650 f
maar ze hebben hem flink opgewaardeerd zal ook wat meer gaan kosten
 
ik heb er ook wel oren naar die motorbeurs
vertel me wel hoe er afgesproken wordt dag/tijd/ herkening.
hoogst waarschijnlijk kom ik met de motor

die v-strom is de opvolger van de xf 650 freewind 1cil olei/lucht gekoelt concurent van BMW 650 f
maar ze hebben hem flink opgewaardeerd zal ook wat meer gaan kosten

Volgens mij heeft de v-strom het TL-1000 blok, tussen de 110 en 130 PK, niet bepaald te vergelijken met de xf en bmw....
 
Volgens mij heeft de v-strom het TL-1000 blok, tussen de 110 en 130 PK, niet bepaald te vergelijken met de xf en bmw....

ik wil er mee aan geven dat suzuki de freewind hebben vervangen door de v-storm
ooit was de freewind de tegen hanger van de 650f.
dus hebben ze de boel flink opgewaardeerd om te concureren met die aprilia\'s ed.
 
wat is die v-strom (waarom niet gewoon storm :? ) een lelijk apparaat zeg.

Wie gaan er volgend weekend eigenlijk heen? De kaartjes hebben we dus al, nu nog een groepje om erheen te gaan. Het weer zal hopelijk wel een keertje meewerken. (even voor de weergoden :} )

Daarna kunnen we ook met zijn allen naar de kamasutra beurs in de RAI. Dit is geen voorwaarde hoor! :9
 
Ik ga er zekers heen.Heb bij mijn dealer een video van de nieuwe zx-6r gezien :}
Die wil ik nu wel in het echt zien.
Hopen dat het redelijk weer is :)
 
Ik zit er ook over te denken, maar dan alleen als ik vanuit het midden van het land met iemand kan carpoolen (ga niet met motor vanuit Friesland naar Rotterdag, en ook niet het hele stuk alleen rijden, weinig zin daarin).

Dus als Unstable met auto gaat, dan wil ik misschien wel mee.
 
Ik zit er ook over te denken, maar dan alleen als ik vanuit het midden van het land met iemand kan carpoolen (ga niet met motor vanuit Friesland naar Rotterdag, en ook niet het hele stuk alleen rijden, weinig zin daarin).

Dus als Unstable met auto gaat, dan wil ik misschien wel mee.

Ik kan je ook wel ergens oppikken Rev. No problem
 
Laatst bewerkt:
Ik wil op de motor!!!
Kan het nou alsjeblieft effe een keer lekker weekendweer worden? Gewoon droog, that\'s all... Beetje kou boeit niet (zolang het maar boven nul is...)

Beetje afhankelijk v/h werk, maar als het mogelijk is, ga ik zeker...
 
Ik ga zaterdags. Moet er om 8.30 zijn.

Kom ff kijken bij de Yamaha fazerstand dan sta ik er samen met m\'n gespierde brommer. FF vragen naar Biking dan komt alles in orde.

Lijkt me leuk om wat mensen van het forum te ontmoeten.

Hoop alleen dat het wat droger is. Ik ehb de afgelopen 3 jaar ook al in Utrecht op de beurs gestaan en dan was het steeds ontzettend kloteweer

Grtz,

Tot zaterdag
 
De kamasutra is in de amsterdam, dus dit wordt een weekendje amsterdam denk ik.. hehehe :P
 
Moet alleen nog even mijn vriendin gaan ompraten. Ze wil een dagje uitrusten na een drukke week en een druk weekend. Ik rust genoeg uit op zo\'n beurs en als ik nog wat mensen tegenkom van M-F vind ik het eigenlijk wel een must om er heen te gaan. Ben toch al in de buurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan