Motorbeurs Ahoy Rotterdam 7/8/9 dec

Ik ga Zaterdag eens kijken...

Moet nog wat dingetjes hebben, hoop dat ze daar ook wat leuke handel hebben liggen...
 
IK heb inderdaad zon gezien, vanaf Breda mooi weer, wel fris maarja \'t is december! Ahoy was wel aardig, mooie motoren gezien echter weinig spectakel, niet/nauwelijks toebehoren en gelukkig niet druk. Dan de terugreis; schitterend weer 8-) ,tot bij Breda :( MIST,MIST en KOUD en hartstikke druk; dus wel :) blij dat ik motor rij :P .
Ben nu bezig om \'n beetje warm te worden, blij da\'k weer thuis ben.
Voor de twijfelaars: Ahoy kan niet in de schaduw van RAI of Jaarbeurs staan!
ALLEEN LEUK ALS JE PERSE DE NIEUWSTE MOTOREN WIL ZIEN.
Martin :] :] :]
 
Ik kom net thuis van Rotterdam.Ik moet zeggen dat het behoorlijk druk was.Groot was het niet maar ja.Heb lekker bij die zx-6r staan te :9~ Ik ben trouwens met de auto gegaan.Het was me iets te koud.Bij ons was alles bevroren en ze hadden veel pekel gestrooid.
 
Waaaaaauwie...

5 en een half uur op pad. 500 km weg onder ons door laten scheren en wel 45 minuten binnen geweest. Toen hadden wel alles en dan ook alles wel gezien. Nog ff een R1 en een ZX-6R gepast en dat was het. Waren wel wat leuke bijzonderen dingetjes, maar niet veel meer dan dat je bij je dealer ook kunt gaan aanschouwen. Hoop dat Utrecht in februari beter is \ '(
 
Dames en Heren,

Motor Ahoy 2001....

apr-classic50-51-bikepics-14990.jpg


Sommige dingen vallen op, zo ook deze motor, ik blijf het een gaaf geval vinden.. :)

apr-classic50-51-bikepics-14991.jpg
 
En dan nu.......HET moment!!! jaja. de R1 2002!!!!!

enjoy, en laat je beeldscherm schoon.. :+

apr-classic50-51-bikepics-14992.jpg


EAT THIS!

apr-classic50-51-bikepics-14993.jpg


Enne, deze dan. Let vooral op de Undertail.....dies al in kleur gesproten!!! STANDAARD!!!!!

apr-classic50-51-bikepics-14994.jpg


(Als je inzoomt op de kentekenplaathouder kan je de technische specs zien)
 
\'k Vond het maar zwakjes eigenlijk.
Zoals hierboven al gezegd, op 45 mins had je ALLES gezien. Jammer. maja.
Vind die sp1 & 2 van honda ook wel erg geil.
Wel jammer dat jullie luierikken er pas zo laat waren :)
 
Ik vond hem wel geinig, het was natuurlijk wel alleen een beurs van de 4 japanse merken, meer niet.
Dus had ik er ook geen grote beurs verwacht.
En ik vond het meer dan verwacht, de R1 stond er in alle kleuren, echter de Blade stond er maar 1 keer, had erg graag even op gezeten.

Vind de nieuwe R1 niet heel veel veranderd, onbekende zal niet snel het verschil zien.

Wel nog even lekker met het motortje gereden vandaag.
 
Was leuk, ff weer paar leden ontmoet en de nieuwe R1 en de R6 bewonderd. :9

Was eigenlijk precies wat ik me ervan had voorgesteld.

Pooh, jullie waren gewoon te vroeg. :P
 
Gizzmo, zul je toch wel een beetje geslapen hebben. De Blade stond er wel om op te zitten, zelfs 2 stuks. Maar ja \'t is ook maar een blade.
Hoop dar er in januari in Brussel meer spectaculairs te zien is.
Groeten,
:]
 
Was leuk, ff weer paar leden ontmoet en de nieuwe R1 en de R6 bewonderd. :9

Was eigenlijk precies wat ik me ervan had voorgesteld.

Pooh, jullie waren gewoon te vroeg. :P

Ik heb jullie helaas ook gemist. Was zoals ik zei al snel klaar en kon het eerlijk gezegd niet opbrengen om te wachten. Dan de volgende keer maar!
 
die heb ik ook gezien!!! }) . vond het wel leuk alles zo eens bij elkaar te zien en eigenlijk op alles wat je zou willen eens te kunnen zitten.

SV contact was er ook (club), dat was wel leuk...
 
Terug
Bovenaan Onderaan