Motorbeurs Ahoy Rotterdam 7/8/9 dec

Als we wat motorzaken langs gaan, wou je dan in de auto? Dan kunnen we zowiezo geen proefrit maken (geen pak, helm enzo), of wou je op de motor?

Wanneer we die proefrit gaan maken moeten we natuurlijk op de motor. Maar volgend weekend zou in de auto kunnen.
 
Wanneer we die proefrit gaan maken moeten we natuurlijk op de motor. Maar volgend weekend zou in de auto kunnen.
Ik vind het best, mijn Astra gaat niet (is gaar en kan maar 1 passagier mee), JoKing kan niet gratis tanken volgens mij dusse Skoezie, we moeten jou 206 misbruiken. ;)

edit: we raken een beetje offtopic geloof ik.. :P
 
Laatst bewerkt:
effe ontopic:

Die vstrom was btw echt wel :r
Alleen vond ik de achterkant niet zo uitzonderlijk afgrijselijk ivm de rest van de fiets
 
Da\'s wel vrij makkelijk uit te leggen!

De beurs zou eigenlijk bij de Motorbeurs in Utrecht gevoegd worden toen bleek dat de MotorRai niet meer zo vaak zo zijn. De organisator van de motorbeurs heeft alleen nix gedaan, en nou hebben de japanners zelf besloten samen een show neer te zetten. Dit was het eerste seizoen, met een enorm laag budget. Een soort van test. Ga er maar vanuit dat er volgend jaar meer spectakel omheen gebouwd gaat worden, waarschijnlijk zelfs een samen voeging met de motorbeurs. Dan zullen er ook wel meer merken komen te staan. Dat ordt echt de moeite wel waard, maar helaas is het in deze economie voor veel bedrijven te durr om twee beurzen te draaien, dus wordt gekozen voor een bestaande beurs waarvan de naam al staat....

Volgend jaar zal hij beter worden!

Denk dat er volgend jaar geen Ahoy is, volgend jaar is er weer Rai.
 
Terug
Bovenaan Onderaan