Motorbeurs Ahoy Rotterdam 7/8/9 dec

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.823
524
22-10-2001
PERSBERICHT - JAPANS MOTORNIEUWS 2002 IN AHOY Rotterdam

7, 8 en 9 december 2001

Honda, Kawasaki, Suzuki en Yamaha presenteren zich met de nieuwe 2002 modellen in AHOY Rotterdam. Van vrijdag 7 tot en met zondag 9 december is AHOY de plaats waar u als motorrijder en -liefhebber moet zijn.

Alle nieuwe 2002 modellen van de 4 Japanse merken zullen aanwezig zijn, van onder andere de nieuwe R1 tot en met de nieuwe PanEuropean en van de nieuwe ZZ-R1200 tot en met de nieuwe V-Storm.

De verschillende merkenclubs die de Japanse merken rijk zijn, zullen ook acte de presence geven tijdens dit eenmalige evenement.

Hoofdreden voor het organiseren van deze presentatie is de grote behoefte die bij de consument bestaat om kennis te maken met het motornieuws voor 2002.

Japans Motornieuws 2002 zal iedere dag geopend zijn van 10.00 - 18.00 uur
 
als het maar niet zo\'n slechte show word als op de pier!

Wat zijn eigenlijk de mooie beurzen van Nederland. Is de motorrai er nog?
 
Nou, inderdaad! Dat op de pier viel flink tegen! Maar gelukkig was ik er met mijn chatvriend van Motorforum en waren er buiten veel mooie motoren te bewonderen... Is dat wat in Ahoy? :]
 
V-strom :r ? wrom dan? looks of technisch? Looks verschilt voor iedereen dus sja..

v_strom_300.jpg
 
nou... ik vind die V-Strom wel een lekker degelijk fietsje hoor! Lomp tweewielertje, het heeft wel wat... ;)

Ik denk dat als je een keer een lange afstand (weekende buitenland) gaat rijden, dat de V-Strom stukken comfortabeler zal zijn.
 
Ik denk dat als je een keer een lange afstand (weekende buitenland) gaat rijden, dat de V-Strom stukken comfortabeler zal zijn.
wat een ouwe mannen praat.
op deze foto zie je het niet, maar die uitlaten zijn echt monsterlijk.
Vreemd dat suzuki geen mooiere allroad kan maken van zijn eigen blok dan Cagiva... nou ja, vreemd....
 
Spreken we nog iets af om met het M-F naar Rotterdam te gaan :?
Zou opzich wel willen, altijd leuk, nieuwe fietsjes bekijken maar in December ga ik niet meer op de motor erheen, en met de auto is het ook mooi stukje rijden vanuit Friesland...
 
wat een ouwe mannen praat.
op deze foto zie je het niet, maar die uitlaten zijn echt monsterlijk.
Vreemd dat suzuki geen mooiere allroad kan maken van zijn eigen blok dan Cagiva... nou ja, vreemd....
De V-Strom van Suzuki ziet op de foto\'s wel leuk uit maar in het echt valt hij vies tegen...de uitlaten zien er echt niet uit, lijkt wel of ze de uitlaten vergeten waren bij het ontwerpen van de motor + het lijkt op de foto een compacte machine, als je hem in het echt ziet is het een groot log monster (als zo\'n fiets wilt rijden dan kun je beter voor de yamaha tdm gaan)

gr.

niek
 
Jij woont in Amsterdam toch?

Daar kom ik langs als ik met de auto zou gaan. Zouden kunnen carpoolen. :)
Unstable = motor-maatje uit Lelystad... :)

Met mooi weer = motoren nog echt wel lekker te doen... Tempje van rond de 10-15 graadjes, droog... Ga dan echt wel liever op de motor...

Met regen of echte kou gezellie met z\'n allen in het blik proppen... :P
 
Laatst bewerkt:
Zou opzich wel willen, altijd leuk, nieuwe fietsjes bekijken maar in December ga ik niet meer op de motor erheen, en met de auto is het ook mooi stukje rijden vanuit Friesland...

He Rev, ik kom toch ook altijd uit Rotterdam om een stukje met jou in Friesland te rijden? :+

Het is nu jouw beurt om eens naar Rotterdam te komen.... :+
 
Laatst bewerkt:
v.s.t.r.o.m.

Vreselijk Stom Traag Rottend onhandig mormel.

zoiets?

(zo nu ben ik ook een keer negatief...een varadero vindt ik persoonlijk mooier.... )
 
v.s.t.r.o.m.

Vreselijk Stom Traag Rottend onhandig mormel.

zoiets?

(zo nu ben ik ook een keer negatief...een varadero vindt ik persoonlijk mooier.... )
Ik heb hem alleen in reclame Eurosport gezien, ziet er dan niet verkeerd uit, IRL :?
 
He Rev, ik kom toch ook altijd uit Rotterdam om een stukje met jou in Friesland te rijden? :+

Het is nu jouw beurt om eens naar Rotterdam te komen.... :+
Ik heb geen vriendin in Rotterdam :+ ;)

Maarreh Unstable, we hebben het er nog wel eens over, als het bijna zo ver is. :) :)
 
In de KicXstart staan gratis toegangsbewijzen voor deze beurs, onderaan de advertentie.

Deze KicXstart is net uit t/m na de datum vd beurs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan