motorbeurs groningen

full
 
wanneer ga jij naar de beurs :?
Demo is vrijdag geweest,zou eerst met Boerke gaan maar die durfde niet (had een smoes over zijn vrouw die op ontploffen stond ofzo :? ) dus maar alleen met Ennie.
Maareh de volgende doen we wel weer als groep hoor :) :} :)
 
Demo is vrijdag geweest,zou eerst met Boerke gaan maar die durfde niet (had een smoes over zijn vrouw die op ontploffen stond ofzo :? ) dus maar alleen met Ennie.
Maareh de volgende doen we wel weer als groep hoor :) :} :)


en :? is ze al ontploft :?
of staat ze nog steeds op springen :?

jah. volgende is Utrecht toch :?
 
ben jij dat :?

leuke foto's, genoeg te zien dus :)
jammer dat we vandaag niet konden, tomsoes heeft nog geporbeerd op een andere manier oppas te krijgen, maar dat lukte ook niet B|

naja, dan moeten we zo maar eens afspreken om in groningen een bakje koffie te drinken 8-)
Nee :? motorbabes ofzo :P
 
ga morgen even kijken, pak de trein.
kan ik ook nog eentje drinken op mijn vrije zondag in Groningen *D
en die sneeuwvoorspelling is ook niet lekker...
 
Naar mijn beste weten rommelt het al een beetje maar nog niets gesprongen.
Utrech jaaaah :} :} :P
nee komt nog niks zit er al weken voor te roepen dat het mag komen ! maar ja zal wel net zo eigen wijs zijn als zijn/haar moeder! O-)
in utrecht wil ik ook mee ,dan zal het er wel zijn toch? :+
op donderdag toch? heb ik al vrij!!1
 
nee komt nog niks zit er al weken voor te roepen dat het mag komen ! maar ja zal wel net zo eigen wijs zijn als zijn/haar moeder! O-)
in utrecht wil ik ook mee ,dan zal het er wel zijn toch? :+
op donderdag toch? heb ik al vrij!!1
Wat goed genaaid is laat niet gauw los :?
 
Niet gezien ja, volgende keer wel ff een bakkie doen bij de V-Max stand....

Heb nog wel gekeken of ik je kon vinden maar helaas.Maareh dat bakkie hou ik in gedachten ;)

Edit: Zoals het nu lijkt komen Boerke en ik morgenmiddag ook nog ff kijken,dus waarschijnlijk zien we elkaar daar dan nog wel :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan