motorbeurs groningen

Sorry, we cannot find "http://www.denoordelijkemotorbeurs.nl/"
Please try again by typing the URL in the address bar
above or, here are some suggested results:SCHOP
 
full


Dit is het enige wat er op die site staat :Z
 
ff wat info

Voor de 10e keer zal van vrijdag 21 t/m zondag 23 januari 2005
te Groningen in de Martiniplaza aan de Leonard Springerlaan 2, de Noordelijke Motorbeurs gehouden worden. Deze beurs is goed bereikbaar gelegen aan de snelweg Drachten-Groningen (A-7) en aan het einde van de snelweg Hogeveen-Groningen (A-28). De eerste editie van dit evenement was in januari 1996 met ruim 80 standhouders en maar liefst 18.000 bezoekers. Deze beurs richt zich uitsluitend op motoren en hun liefhebbers. Alle aspecten van de motorbranche zijn hier terug te vinden; van nieuwe en gebruikte motoren, accessoires, kleding, onderdelen, reparatie, reizen, verzekeringen en spectaculaire shows. Mede door onze clubpresentatie en de veelheid aan customized Vmaxen ( de VMax was nadrukkelijk aanwezig!) op de afgelopen Street or Trackbeurs in Utrecht werd de v-max club door de organisatie van de Noordelijke Motorbeurs benaderd of zij aan deze beurs wilden deelnemen.
 
ik ga waarwschijnlijk ook wel (op de motor dan), tis redelijk dichtbij...weinig flitskassies onderweg, scheelt ook natuurlijk :]
 
10 minuutjes lopen en ik ben er *D . Weet iemand toevallig of ze op zaterdag ook weer onderdelenbeurs hebben. Kon het nergens vinden namelijk.
 
Ik ga zaterdagmiddag samen met een vriend...als het een beetje mooi weer is op de motor en anders in koekblik...(ik denk dat het sowieso wel op de motor wordt..)
 
Terug
Bovenaan Onderaan